28-12-2017, 08:40 PM
Tervist,
Kas on kellelgi kokkupuuteid olnud 212 kerel nende lahjemate bensiinimootoritega?
Hirmsasti on kriipima hakanud üks 271.860 mootoriga 2012 universaal mobile-s. On neil mingeid teadaolevaid tüüpvigasid ka?
271 vist juba milleeniumi algusest igasugustel asjadel peal olnud, aga esimesed turbokad tulid alles eelmise e-klassiga, sellepärast ka kahtlus selle vastupidavuse osas. Mis neil selline mõistlik eluiga olla võiks? 200'sed taksod sõidavad vist ca 300-400 enne kui eestisse müüakse ja pool maha keritakse.
Kas 200 ja 250 cgi'd eristab ainult soft või on mingeid erinevusi veel? Ühtegi 250 CGI'd praegu müügis pole, seega pean proovisõitu ilmselt 200'ga tegema, loodan et tuju väga ära ei riku.
Kas on kellelgi kokkupuuteid olnud 212 kerel nende lahjemate bensiinimootoritega?
Hirmsasti on kriipima hakanud üks 271.860 mootoriga 2012 universaal mobile-s. On neil mingeid teadaolevaid tüüpvigasid ka?
271 vist juba milleeniumi algusest igasugustel asjadel peal olnud, aga esimesed turbokad tulid alles eelmise e-klassiga, sellepärast ka kahtlus selle vastupidavuse osas. Mis neil selline mõistlik eluiga olla võiks? 200'sed taksod sõidavad vist ca 300-400 enne kui eestisse müüakse ja pool maha keritakse.
Kas 200 ja 250 cgi'd eristab ainult soft või on mingeid erinevusi veel? Ühtegi 250 CGI'd praegu müügis pole, seega pean proovisõitu ilmselt 200'ga tegema, loodan et tuju väga ära ei riku.