25-10-2017, 07:18 PM
Tere,
paluksin ideid kuna enda omad hakkavad osta lõppema ja ei suuda välja mõelda mida veel teha või kelle poole pöörduda. Mehaanik ei ole, lähtun talupojamõistusest.
Sõiduk - W164, ML 320 CDI, 2006
Probleem - agregaatide rihm puruneb ninapoolsest küljest (justkui saab näritud).
Vahetatud on pingutusrullik (laiema rulliku vastu - valikus on 2 mõõtu üks mis on rihma laiune ja teine on veidi laiem) ja kontrollitud kõiki teisi rullikuid - justkui on kõik õige.
Kuna vahel 50-60 km/h kiirusega sõites ühtlaselt gaasi hoides käivad ebaregulaarsed jõnksatused autost läbi siis pakuti, et generaatri puksid (või puks ma ei tea palju neid on) on läbi. Tühikäigul ei jõnksuta, kiirendades ei jõnksuta, pigem just ühtlase gaasiga või kui jala gaasilt ära võtan.
Ise kahtlustan et see jõnksutamine võib ka agregaatide rihma närima hakata kuna jõnksutamise hetkel loogiliselt võttes peaks rullikute asendid tsentrist ära liikuma - olen ma õigel teel?
Teine idee oleks et mõni rullik on ikkagi juba praegu teiste suhtes paigast ära, kuid seda peaks vist mingi spets laseriga kontrollima - või?
Seni on puruks läinud 3 rihma umbes 300-600 km läbimise järel ja hakkab veidi närvidele käima.
Kas kellegil on sarnast kogemust või oskab soovitada kuhu pöörduda?
Seni olen käinud Silberautos kus ei tuvastatud midagi ebanormaalset ja vahetati rihm ära.
Teine kord viisin Silberauto kogemusega meeste juurde - nemad vahetasid pingutusrulliku ja kontrollisid samuti üle kõik teised rullikud - jällegi kõik näib õige.
Mõtted ja ideed väga teretulnud.
Samuti ka soovitused kes võiks sellise teema puhul abi anda.
Auto on Pärnus ja hiljuti paigaldatud rihm on juba kahjustada saanud. Pildi peal näha näritud koht, seega hetkel seisab ja ootab.
Eile näppisin veel rihma, ninapoolse külje esimese soone vahelt paistis rihma sinine vahekiht juba välja, seega pidu ei ole enam pikk
paluksin ideid kuna enda omad hakkavad osta lõppema ja ei suuda välja mõelda mida veel teha või kelle poole pöörduda. Mehaanik ei ole, lähtun talupojamõistusest.
Sõiduk - W164, ML 320 CDI, 2006
Probleem - agregaatide rihm puruneb ninapoolsest küljest (justkui saab näritud).
Vahetatud on pingutusrullik (laiema rulliku vastu - valikus on 2 mõõtu üks mis on rihma laiune ja teine on veidi laiem) ja kontrollitud kõiki teisi rullikuid - justkui on kõik õige.
Kuna vahel 50-60 km/h kiirusega sõites ühtlaselt gaasi hoides käivad ebaregulaarsed jõnksatused autost läbi siis pakuti, et generaatri puksid (või puks ma ei tea palju neid on) on läbi. Tühikäigul ei jõnksuta, kiirendades ei jõnksuta, pigem just ühtlase gaasiga või kui jala gaasilt ära võtan.
Ise kahtlustan et see jõnksutamine võib ka agregaatide rihma närima hakata kuna jõnksutamise hetkel loogiliselt võttes peaks rullikute asendid tsentrist ära liikuma - olen ma õigel teel?
Teine idee oleks et mõni rullik on ikkagi juba praegu teiste suhtes paigast ära, kuid seda peaks vist mingi spets laseriga kontrollima - või?
Seni on puruks läinud 3 rihma umbes 300-600 km läbimise järel ja hakkab veidi närvidele käima.
Kas kellegil on sarnast kogemust või oskab soovitada kuhu pöörduda?
Seni olen käinud Silberautos kus ei tuvastatud midagi ebanormaalset ja vahetati rihm ära.
Teine kord viisin Silberauto kogemusega meeste juurde - nemad vahetasid pingutusrulliku ja kontrollisid samuti üle kõik teised rullikud - jällegi kõik näib õige.
Mõtted ja ideed väga teretulnud.
Samuti ka soovitused kes võiks sellise teema puhul abi anda.
Auto on Pärnus ja hiljuti paigaldatud rihm on juba kahjustada saanud. Pildi peal näha näritud koht, seega hetkel seisab ja ootab.
Eile näppisin veel rihma, ninapoolse külje esimese soone vahelt paistis rihma sinine vahekiht juba välja, seega pidu ei ole enam pikk