Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S211 320cdi probleem käigukastiga( ei teki vedu) Korras
#1
E320cdi 150kw 2005a. Käigukastil kadus vedu ära.
Foori all seisma jäädes ja uuesti liikuma hakates enam auto ei liikunud edasi ega tagasi. Aitab mõneks ajaks auto välja suretamine ja uuesti käivitamine. Peale seda sõidab mõnda aega, vahel 20-30 meetrit, vahel paarsada meetrit ja vahel kuni kilomeeter isegi. See hetk kui liikuma hakkab toimib kõik normaalselt, vahetab käike sujuvalt jne, kuni üks hetk lihtsalt jõud raugeb ja pöörded kukuvad 1000 peale ja sinna ka jäävad, isegi põhjagaasiga ei tõuse üle selle. Vea ilmnedes kui panna D või R asendisse siis vedu ei toimu ja gaasi andes nagu piiraja peal.
Star näitas P220A viga mis tähendab et mootori ja kasti pöörded ei ühti ja P2562 viga mis tähendab ebaühtlast ülekannet või käigukasti läbilibisemist, sulgudes 3 käik.
Muid vigu polnud ja olemasolevadki aktiivsed polnud.
Viga tekkis üleöö ja eelnevalt pole 90 000 kilomeetri jooksul käigukastis mingeid tõrkeid olnud. Käiguvahetused sujuvad ja kõik nii nagu peab.
Kasti õli ja filter vahetatud 80 000km tagasi.
Hetkel kastis õli normis ja visuaalselt mitte väga must, kasti välised lekked puuduvad ja kõik ilusti kuiv.
Oskab keegi midagi asjalikku soovitada?
Vasta
#2
(07-11-2017, 10:02 PM)allarh Kirjutas: ...
Kasti õli ja filter vahetatud 80 000km tagasi.
...

Dünaamiline õlivahetus esmalt ja kui see ei aita, siis lahkamine. Tartus ei oska soovitada, Hõbenoolt seal veel ei oleWink
Vasta
#3
On kuulda olnud kiiruse andurite veast, vahetatakse terve plaat korraga, ei usu, et õlivahetus parandab.
60 000 oli vist vahetusvälp, sellest on nagunii juba üle.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#4
Märkus õige.
Vasta
#5
Plaadi all pead silmas siis conductor plate?
Ise arvasin ka selle viga, lugedes infot usa ja inglise foorumitest.
Kas kuidagi on võimalik kindlaks ka teha et konkreetselt plaadi viga või lihtsalt katseeksitus meetod?
Kastiõli vahetus oli plaanis koos järgmise mootori õlivahetusega teha, aga see vaevalt kasti korda teeb.
Viga kuskil mujal.
Vasta
#6
Inimene kes teab millised näidud on õiged ja millised valed, vaadates erinevate võllide kiiruseid oskab öelda.
Kui sellist inimest ei suuda leida, tuleks otsida töötav auto ja sellel samu parameetreid
võrrelda katkise autoga.
Sõidu ajal salvestada kasti tööd ja vaadata milline näit kaob või järsult teiseks muutus sellel hetkel kui viga tuli...
Enamvähem nii see peaks käima.

Lihtsalt vahetada saab ka, õnneks pole see jupp enam kallis ka eriti. 120~ midagi plus muud pudinad ja õli
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#7
Odava all pead silmas hiina oma?
https://m.ebay.com/itm/221759264711
Prooviks plaan osta ära see. Esinduse hind vähe soolasem.
Vasta
#8
Febi pakendis 120 midagi, eestis saada.
Uus pistiku tihend ka, silberist originaal soovitavalt, b osa pidi tilkuma hakkama
[Pilt: a2035400253.jpg]
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#9
Suured tänud info eest, ei pea hakkama tellima kuskilt.
Lähipäevil proovib ära vahetada ja eks siis näha ole.
Kui abi pole, peab edasi mõtlema.
Vasta
#10
Minu poolt võib selle teema lõppenuks lugeda, auto töötab jälle normaalselt.
Käigukast sai lahti võetud ja kastis leidus veidi metalli puru, mis oli kiiruse andurite peale kogunenud ja ajas nende näitajad paigast vist. Plaat sai eemaldatud ja korralikult ära puhastatud. Uus õli, filter, pistik, pistiku tihendid ja põhja tihend ja proovimiseks kokku tagasi. Toimib nii nagu peab, ei olnudki kohe uut plaati vaja osta. Pärast puhastust 600km sõitnud probleemideta, loodetavasti jääb kestma.
Vasta
#11
Mõneks ajaks jääb kindlasti.

Mis materjal see puru oli teras, alumiiniumsulam või friktsioonmaterjal?

Igasugune puru on kahtlane, sest saab tekkida avariilisel kulumisel.Paranoid
Vasta
#12
Puru oli arvatavasti teras kuna oli magnetiseeruv. Seda puru oli seal minimaalselt, aga järelikult piisavalt, et kiiruse signaali mõjutada. Tean, et igasugune puru viitab millegi kulumisele, ja parem oleks kui seda üldse poleks. Plaan 10 000km pärast uuesti kasti põhi eemaldada ja vaadata kas on midagi uuesti tekkinud, ei torma kohe kasti remontima, kuna kasti töös hetkel tõrkeid pole. Kui tekivad, siis on sellega arvestatud, et ees ootab kasti remont.
Vasta
#13
Õrn puru ei pruugi veel fataalne olla, kuni midagi tunda ei anna, siis pole mõtet näppida. 5g kasutatud kastid on tänapäeval juba kohati nii odavad, et norm õli koos filtriga maksab rohkem.
Vasta
#14
(17-11-2017, 09:27 PM)allarh Kirjutas: ...
Plaan 10 000km pärast uuesti kasti põhi eemaldada ja vaadata kas on midagi uuesti tekkinud, ei torma kohe kasti remontima, kuna kasti töös hetkel tõrkeid pole. Kui tekivad, siis on sellega arvestatud, et ees ootab kasti remont.

See on hea plaan selles mõttes, et mõningase vedamise korral on täiesti võimalik remondist pääseda. Aga selleks tuleb olukorda jälgida...
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W213 E220 2018 raadio levi probleem Traak 0 92 07-11-2024, 07:20 PM
Viimane postitus: Traak
  2004 s211 om648 pidurite probleem buby 1 216 14-07-2024, 08:11 AM
Viimane postitus: v6sa
  S211 tagasilla õhkvedrustuse anomaalia jegesmesh 0 180 06-07-2024, 04:56 PM
Viimane postitus: jegesmesh
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 712 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W211 Turbo probleem difred 12 2,106 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 823 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego
  W212 E200 2010 tagumise telje probleem Sander1990 0 418 08-03-2023, 04:21 PM
Viimane postitus: Sander1990
  Xenoni probleem Paranormaalne 2 483 16-11-2022, 09:41 PM
Viimane postitus: Black66
  Probleem W212 E350 cdi 09 roolilatiga kotto 1 689 04-10-2022, 04:46 PM
Viimane postitus: stihl
  S211 universaali esimesed õhkpadjad Prophecy 10 2,285 28-09-2022, 03:40 PM
Viimane postitus: stihl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne