16-11-2017, 03:15 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-11-2017, 03:21 AM ja muutjaks oli nostromo.)
Omasin 1997 facelift isendit 2009-2012 3 aastat ja mul midagi kosmilist rem. ja hooldusarvetes polnud. 1 kahest õhukulumõõtjast vajas vahetust kuna pöörded jukerdasid ja bensuhais. Maksis vist 5000eeki=ca 300-400€.
Auto jättis kustumatu mulje ning ka kere poolest meeldib rohkem kui nt C215.
C215 ostaks ainult CL55 Kompressor aga need Jaapanist tellides ca 12K ning vajavad kindlasti ka veidi värskendust-rehvid, aku jne.
Lugedes aga ühte vana teemat kus olid ka C140 ja M120 mootori peamised hinnad juppidel olid need küll kosmilised.
Ühesõnaga saan aru et tegemist suht raskesti diagnoositava autoga kuna (uuemat) arvutit ei saa taha panna nagu ka mu pragusel C124-l (auto seisis 7 kuud kuna ei suudetud tuvastada generaatori viga).
Aga kas jupid ca 10 aastat hiljem endiselt kosmilised?
Palju nt mootorijuhtmestik maksab nt 1995 pre-facelift isendil?
Tegelikult tahaks C216 CL63 aga hetkel pole paraku taskust 30K kohe võtta ja päris 5a ilma autota ka ei tahaks olla kuni raha koos.
Auto jättis kustumatu mulje ning ka kere poolest meeldib rohkem kui nt C215.
C215 ostaks ainult CL55 Kompressor aga need Jaapanist tellides ca 12K ning vajavad kindlasti ka veidi värskendust-rehvid, aku jne.
Lugedes aga ühte vana teemat kus olid ka C140 ja M120 mootori peamised hinnad juppidel olid need küll kosmilised.
Ühesõnaga saan aru et tegemist suht raskesti diagnoositava autoga kuna (uuemat) arvutit ei saa taha panna nagu ka mu pragusel C124-l (auto seisis 7 kuud kuna ei suudetud tuvastada generaatori viga).
Aga kas jupid ca 10 aastat hiljem endiselt kosmilised?
Palju nt mootorijuhtmestik maksab nt 1995 pre-facelift isendil?
Tegelikult tahaks C216 CL63 aga hetkel pole paraku taskust 30K kohe võtta ja päris 5a ilma autota ka ei tahaks olla kuni raha koos.