Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Soodsad lamellid 195 / 65 / R15
#21
Tasuta lõunaid pole olemas...
Vasta
#22
(31-10-2017, 01:59 AM)Werewolf Kirjutas: Ühesõnaga soovitan ma siiski kasutada suvel suverehve ja talvel talverehve, kuna aastaringselt ühe rehvikomplektiga saavutatav rahaline kokkuhoid ei ole võrreldav auto keretööde või nina telefonis süüdimatult ülekäigurajale astunud inimelu hinnaga.

See jutt mulle meeldib, olen kahe käega selle poolt, et iga aastaaja jaoks eri rehv. Ma ei ole kunagi aru saanud nendest, kes aasta läbi lamelliga sõidavad.

Vasta
#23
(31-10-2017, 03:24 PM)kaupo51 Kirjutas:
(31-10-2017, 01:59 AM)Werewolf Kirjutas: Ühesõnaga soovitan ma siiski kasutada suvel suverehve ja talvel talverehve, kuna aastaringselt ühe rehvikomplektiga saavutatav rahaline kokkuhoid ei ole võrreldav auto keretööde või nina telefonis süüdimatult ülekäigurajale astunud inimelu hinnaga.

See jutt mulle meeldib, olen kahe käega selle poolt, et iga aastaaja jaoks eri rehv. Ma ei ole kunagi aru saanud nendest, kes aasta läbi lamelliga sõidavad.

Töötanud aastaid rehvitöökojas, müügis, kui ka tootmises olengi mina see kes on lamelliga aastaläbi sõitnud. Iga sügis läheb alla uus lamell, iga talv on seega uus rehv. Samuti käituvad näiteks suht paljud sommid. Vahest on ka paar aastat jutti vastu pidanud. Iga aasta värske rehv ei ole kindlasti turvarisk. Selliselt käitudes on sul kindlasti turvalisemad talvekad kui tüübil kes oma 5+ aastat vana plastikuks tõmbanud naela alla krutib.

Teine teema on mugavus, on inimesi kes valivad aastaringseks lamelli, kuna rehv on pehmem suvekast. Silub paremini ebatasasusi. Sportauto omanikud nad ei ole.

Rehvidest soovitaksin Nankang ICE1 lamelle, mis oma omadustelt on rahuldavad, pehme põhjamaa seguga, ning hinnalt odavad. Premiumist mõistliku hinnaga oleks Bridgestone Blizzak WS80. Kui vaja saab ka minu käest

Olen enda jaoks lamelli ja naela teema lihtsaks mõelnud. Elan Tallinnas, lamell. Elaks ma maatalus paneks naela.
www.mbshop.ee - varuosad ja lisavarustus. LEIUNURK
Vasta
#24
Selle tilu mõõdu juures, mille jooks tutikaid rehve maksab samapalju kui paak kütust, on täiesti kohatu mingist ulmelisest kokkuhoiust jaurata.
Hooaja 2 vahetust = paar velgi.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#25
(04-11-2017, 08:35 AM)MB Shop Kirjutas:
(31-10-2017, 03:24 PM)kaupo51 Kirjutas:
(31-10-2017, 01:59 AM)Werewolf Kirjutas: Ühesõnaga soovitan ma siiski kasutada suvel suverehve ja talvel talverehve, kuna aastaringselt ühe rehvikomplektiga saavutatav rahaline kokkuhoid ei ole võrreldav auto keretööde või nina telefonis süüdimatult ülekäigurajale astunud inimelu hinnaga.

See jutt mulle meeldib, olen kahe käega selle poolt, et iga aastaaja jaoks eri rehv. Ma ei ole kunagi aru saanud nendest, kes aasta läbi lamelliga sõidavad.

Töötanud aastaid rehvitöökojas, müügis, kui ka tootmises olengi mina see kes on lamelliga aastaläbi sõitnud. Iga sügis läheb alla uus lamell, iga talv on seega uus rehv. Samuti käituvad näiteks suht paljud sommid. Vahest on ka paar aastat jutti vastu pidanud. Iga aasta värske rehv ei ole kindlasti turvarisk. Selliselt käitudes on sul kindlasti turvalisemad talvekad kui tüübil kes oma 5+ aastat vana plastikuks tõmbanud naela alla krutib.

Teine teema on mugavus, on inimesi kes valivad aastaringseks lamelli, kuna rehv on pehmem suvekast. Silub paremini ebatasasusi. Sportauto omanikud nad ei ole.

Rehvidest soovitaksin Nankang ICE1 lamelle, mis oma omadustelt on rahuldavad, pehme põhjamaa seguga, ning hinnalt odavad. Premiumist mõistliku hinnaga oleks Bridgestone Blizzak WS80. Kui vaja saab ka minu käest

Olen enda jaoks lamelli ja naela teema lihtsaks mõelnud. Elan Tallinnas, lamell. Elaks ma maatalus paneks naela.
Suurte läbisõitude juures ei ole sellel "lamell terveks aastaks" teguviisil mingit mõtet + maanteel suuremate kiiruste juures on ikkagi lamell suvel täiesti lödi ja rõve sõita.

Mingi maamees metsast võib ehk tõesti nii käituda või siis inimene, kes Tallinna linnast väga kaugele ka suvel minna ei kavatse. Muul juhul on suvel lamelliga sõit võrdlemisi ohtlik tegevus. Eriti kui veel Eestist väljas käia ja kiirused juba küündivad ka 130-140km/h.
Vasta
#26
Ma MB Shop jutust selle talvise osaga nõustun. Iga talve värske lamelliga alustada on kindlasti ok. Aga suvel isegi Eestis +30 kraadiga mööda Peterburi teed 110-120-ga sõita ei ole kindlasti meeldiv lamelliga. Lisaks pikenenud pidurdusmaa ja muud ohud sinna juurde. Kui oled mingi maamees, kes aasta läbi kuskil külavahel oma 20 aastat vana autoga 70-80-ga töristab, siis vast see mudel isegi toimib, et sõidad ühe lamelliga aasta läbi ja nii viis aastat juttiSmile
Vasta
#27
(04-11-2017, 04:36 PM)kaupo51 Kirjutas: Ma MB Shop jutust selle talvise osaga nõustun. Iga talve värske lamelliga alustada on kindlasti ok. Aga suvel isegi Eestis +30 kraadiga mööda Peterburi teed 110-120-ga sõita ei ole kindlasti meeldiv lamelliga. Lisaks pikenenud pidurdusmaa ja muud ohud sinna juurde. Kui oled mingi maamees, kes aasta läbi kuskil külavahel oma 20 aastat vana autoga 70-80-ga töristab, siis vast see mudel isegi toimib, et sõidad ühe lamelliga aasta läbi ja nii viis aastat juttiSmile

Ma mulisen lõpust alates vaheleRetard

Peale esimest +30 kraadise ilmaga tehtud pikemat (no sajakilomeetrist ikka) maanteesõitu talvepidamist enam heal lamellrehvil enam ei ole. Kuigi mustrit ju on. Halva talvepidamisega lamellrehviga ei ole vahet, sellel pole juba uuena pidamisest midagi rääkida. Seega on see "maamees" teisel talvel sitaks pettunud ja kummardab edaspidi vaid naastu. Sest lamell ei pea. Ning tõepoolest, suvekuumal asfaldil hoole ja armastusega ära keedetud lamell tõesti ei pea.

Kusjuures hea lamell suvel on umbes sama sõnnik pidamiselt ja suunakindluselt, nagu odav kümme aastat vana suverehv. Selle vahega, et olematu mustriga suverehvijäänusel tekib vesiliug kiiremini, kui mõistliku mustriga talverehvijäägil. Kõige hullem asi on olematu mustriga talverehvijäänus - selle puhul ei saa rääkida pidamisest. Säärane asi liikluses on teadlik risk. Mida näikse ka kindlustuse kahjukäsitlejad vähehaaval premeerima hakkavat

Kui raha ikka üldse ei ole ja Euroopas paugutamas ei käi ning Eesti liikluses ekstreemsporti ei harrasta, siis on ilmselt parima kulu-pidamise suhe igasügisesel värske lamellrehvijooksu soetamisel. Sest värske rehv on värske rehv ja terve muretu aasta veeremist on ees.

Eeldusel, et ei pea igapäevaselt mingit kindlat Alati Jääs Olevat Järsku Tõusu võtma.Rolleyes Seal aitab kindla peale ainult ketijooks või piigid. Tõsi, viimased on siis liikluses keelatud.
Vasta
#28
Tere,

TM testis sai Sava lausa teise koha, nii et see ei tohiks liiga ohtlik rehv olla.
esimene vaste:
https://fs.ee/rehvid/?e-studded=1&e-non-...=&e-search=

Gislaved tegi ka kunagi tegusid ja need veel odavamad:
https://fs.ee/rehvid/68555/?e-non-studde...=&e-search=

Testi tulemused:
https://rehviring.ee/et/uudised/30_talve...aailm.html

Tõsin on ka see, et see 40 või 80 euri hinnavahet on suhteliselt köömes võrreldes remondiarvega, kui peaks mõni hetk 2 meetrit pidurdust pikaks minema.

Herki
Vasta
#29
Suht kohatu võrdlus, Eurofrost on Lääne-euroopa lamell ja meie "talvetingimustes" pole seal enam midagi ägedat. Sava on ikkagi endise Goodyeari UG mustriga ja täitsa Põhjamaa lamell.

Gislaved Softfrost 200 on hoopis teine tera, aga neid on saada väga üksikutes mõõtudes. Tegemist on Continental VikingContact 6 mustriga. Peast ei mäleta, kas teda 195/65/R15 mõõdus oli saada.

Mis puudutab kunagisi Gislavedi vägitegusid, siis need ajad on kahjuks möödas. Gislaved NordFrost 5 oli vist viimane, mis oli tõesti hea. Hetkel vorbivad Gislavedi kaubamärgi all Continenetali mustreid (naast Nordfrost 200 on IceContact 1 mustriga, lamell Softfrost 200 VC6 mustriga), mis pole iseenesest halvad. Üks enim müüdavaid rehve Conti grupi toodetest sellel talvel paistab olema Nordfrost 200, vähemalt kui vaadata hulgilao seisu ja endapoolt enimmüüdud toodet, siis NF200 on konkurentsitult esimene naastrehvide hulgas Conti grupi toodetest.
Vasta
#30
(06-11-2017, 03:44 PM)Black66 Kirjutas: ...
Mis puudutab kunagisi Gislavedi vägitegusid, siis need ajad on kahjuks möödas. Gislaved NordFrost 5 oli vist viimane, mis oli tõesti hea. Hetkel vorbivad Gislavedi kaubamärgi all Continenetali mustreid (naast Nordfrost 200 on IceContact 1 mustriga, lamell Softfrost 200 VC6 mustriga), mis pole iseenesest halvad.
...

Siis ma ei eksinudki, kui omas peas sedamoodi arvasin.

Mis hinnaga see Softfrost praegu küsijale kätte tuleks teemaksolevas mõõdus?
Vasta
#31
Hulgi üldse ei pakugi teda sellises mõõdus, ilmselt kas selleks aastaks juba müüdud või pole sisse võetudki.
Mingid putkad ikka pakuvad, aga hind muidugi pole mõistlik, ma müün igapäevaselt Goodyeari lamelli odavamalt ja Continentali praktiliselt sama hinnaga.
https://www.rehvid365.ee/et/rehvid/195-6...lamellrehv
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Michelin 275 / 50 / R20 lamellid + suvekad - parima hinnaga? nostromo 9 1,189 21-03-2022, 07:23 AM
Viimane postitus: nostromo
  22" velgedele max paksud/pehmed lamellid? 285 / 35 / R22 vs 275 / 40 / R22 nostromo 7 3,329 22-01-2020, 04:36 PM
Viimane postitus: nostromo



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne