23-03-2007, 08:13 PM
Täna panin tähele, et tagant viskab musta. Pole küll nii nagu disla aga siiski.
Segu liiga rikas?
Segu liiga rikas?
Turbo
m103 3.0 132kw viskab musta.
|
23-03-2007, 08:13 PM
Täna panin tähele, et tagant viskab musta. Pole küll nii nagu disla aga siiski.
Segu liiga rikas?
Turbo
24-03-2007, 09:00 PM
Eks ta viita jah sinna kanti, et bensiini kipub üleliia palju olema.Kas õhufilter puhas ?
25-03-2007, 02:32 AM
Heinar Kirjutas:Eks ta viita jah sinna kanti, et bensiini kipub üleliia palju olema.Kas õhufilter puhas ? Õhufilter sai novebris uus. On võimalik, et ainult tühikäigul segu rikas(tühikägu jama ma pole siiamaani korda saanud)? Kui seda tähendasin siis kohapeal ja just kui auto on käinud tühikäigul siis viskab kõige suurema pahvaka, kui uuesti vajutan siis vähem aga siiski viskab musta. Kui segu oleks koguaeg liig rikas siis peaks küttekulu olema kah oluliselt suurem, mul on linnas 12-14, mis pole üldse palju.
Turbo
25-03-2007, 09:46 AM
Mul oli analoogne jama kui kati vahel polnu .nüüd kui installisin katid tagasi asi paranes igal juhul.see katide ära vötmine öige ei ole.kui mootor on ette nähtud olema kattidega siis ta ka peab olema seal hakkavad vastu surved suurt rolli mängima.selles ka see tossu viskamine.mina ei saa aru üldse miks neid vahelt ära võetakse .tegelikult ju auto edasi minekule see küll midagi juurde ei anna.see midugi minu arusaam ja kogemused.kui katte pole siis presiid niipalu peale kui annab ja mida ara ei söö see läheb sumpsist lihtsalt välja.kui katt vahel hakkab hingest kinni pooma lased pedali jäärgi nöksu ja läheb ikkagi edasi sama moodi vaata et isegi paremini ja ühtlasemalt.aga ikkagi need minu kogemused ja arusaamad.enda autodega olen seda läbi elanud.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
25-03-2007, 10:22 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-03-2007, 10:22 AM ja muutjaks oli kalacompany.)
siimruz Kirjutas:Mul oli analoogne jama kui kati vahel polnu .nüüd kui installisin katid tagasi asi paranes igal juhul.see katide ära vötmine öige ei ole.kui mootor on ette nähtud olema kattidega siis ta ka peab olema seal hakkavad vastu surved suurt rolli mängima.selles ka see tossu viskamine.mina ei saa aru üldse miks neid vahelt ära võetakse .tegelikult ju auto edasi minekule see küll midagi juurde ei anna.see midugi minu arusaam ja kogemused.kui katte pole siis presiid niipalu peale kui annab ja mida ara ei söö see läheb sumpsist lihtsalt välja.kui katt vahel hakkab hingest kinni pooma lased pedali jäärgi nöksu ja läheb ikkagi edasi sama moodi vaata et isegi paremini ja ühtlasemalt.aga ikkagi need minu kogemused ja arusaamad.enda autodega olen seda läbi elanud.Kat suht kallis lõbu, eks neid sellpärast vahelt välja visataksegi . Või kangiga läbi lüüakse. Müüakse ju ka mingeid universaal sport katte mis pidavat ülevaatuselt läbi minema. Omal kogemus puudub.
25-03-2007, 10:53 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-03-2007, 04:48 PM ja muutjaks oli sm. pelle.)
Kat on vahelt kuna see oli täiesti läbi, mitte mineku pärast. Ei näinud mõtet uut kah sinna osta, on palju kriitilisemaid kohti kuhu seda raha panna (auto juures ikka).
Aga vist kõige targem on truumu juures ära käia.
Turbo
25-03-2007, 11:23 PM
jah nõustun et ta üks kallis lõbu ole.mina olengi just need sport katid paigaldanud ja toimivad ilusti.Ühe panin 230e 90aasta.ja teised 140 kere 4,2 sele.Ise tegelen metalliga töö tegin ise ja tulemus hea.mäsu on aga hakkama saab.140 läks see pull maksma kui oma tööd ei arvesta 5k.teisel sain vähemaga hakkama kuna seal neid ju üks .originaali hind muidugi on teine kardinaalselt.aga alati on olemas alternatiiv variandid.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|