Postitused: 10
Teemad: 3
Liitus: Sep 2017
Maine:
0
29-09-2017, 09:11 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-10-2017, 01:21 PM ja muutjaks oli HKaljuvee.)
C200 cdi'l delphi diagnostikaga sain kätte sellise veateate.
22A5- Temperature sensor upstream of turbocharger
-temperature too low
-intermittent
Kas dpf põletusse läheb selle veateatega?
Mida see viga põhjustab?
Kui kiire on vahetusega?
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
(02-10-2017, 10:41 AM)HKaljuvee Kirjutas: Minul on 646
Selle pildipeal jupp number 85 on samuti temperatuuri andur.
Kumb see upstream of turbocharger andur on siis ikkagi?
See on õige.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 302
Teemad: 64
Liitus: Nov 2014
Maine:
0
Et poletus protsess käivituks peavad koik andurid olema ok,st et temperatuuri omad mis on ennem ja peale turbot ning peale DPF filtrit.Samuti peab olema töökorras rohkudeerinevuse andur.Nii et mida kiiremini sa saad andurid töökorda seda parem,sest vastasel juhul ei kaivitu poletusprotsess ja void sootuks rikkuda filtri.See lihtsalt ummistub ära.
Tühja-Tähja tootmiskoondis
Restuaureeritud Webasto komplektid "plug and play" ja ole soojas.
Müüa Star C3 , Star C4
Online WIS ASRA EPC 1kuu/10 Eur-i. 12kuud/80 Euri
Kergkaubariiulud-koju-garaazi-keldrisse-tööstusesse