Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 tagumine stabika kinnitus lahti roostetanud
#1
Juhtus selline asi, et w124 universaal kerega masinal roostetas kere küljest lahti tagumine kundepoolne stabilisaatorvarda kinnitus. Prao vahelt paistab mingi juhe või voolik, mis oleks vaja keevitamise ajaks kuuma käest ära päästa. Mis juhe või voolik see olla võiks? Kütusepaagi anduri juhe?

[Pilt: stabikas.jpg]
Vasta
#2
Krt, seda teab, mis juhe see olla võib. Tavaliselt tehas üldse raami sisse juhtmeid ei vea, vblla ongi mingi isetegevus vaid.
(ok, vanadel Land Roveritel ON raami sees juhtmed)

Prae see auk kinni ja eks pärast on näha, mis enam ei tööta, ma arvan...
Seal üle kahe juhtme sees ei sa olla ja vblla ei saagi nad viga. Enne keevitamist võid ju läbi augu teda pisut fooliumteibiga proovida kaitsta ka.

.
Vasta
#3
Minu s124-jal jooksis ka samas kohas juhe.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Vasta
#4
võta maha seda stabika üldse ja ära pane tagasi . selle autole ta eriti ei aita juba kui ta nii roostes on
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Vasta
#5
Seda mahavõtmise varianti mõtlesin ise ka. Esisilla stabilisaatorvarras on 3x jämedam ja ikka teeb ka midagi. Tagumine on siuke udupeen, nagu moe pärast pandud.
Ainult, et mis ülevaatuspunktis pärast arvatakse.
Vasta
#6
Kuidas siis lõpuks lahendasid selle probleemi?
Vasta
#7
Ei olegi korda saanud. Tõmbasin selle ühe kummipuksi ja kummiköie abil tagasilla külge kinni, et vähemalt ei kolksu. Praegu pakilisem probleem tegemisel nagu kinnikiiluvad pidurid.
Vasta
#8
(20-10-2017, 01:06 PM)arturmalcik Kirjutas: võta maha seda stabika üldse ja ära pane tagasi . selle autole ta eriti ei aita juba kui ta nii roostes on

Tuletan meelde, et rikkumata autol määrab stabilisaatori küljes olev hoob auto kõrguse, muutes amortidesse suunatava õli hulka.

Kui koormuse kasvades norguvajuv pära pole mureks, ei ole see muidugi oluline.Smirk
Vasta
#9
Mul jah rikutud auto ehk nivooamordi asemel on tavaline gaasiamort.
Vasta
#10
Siis võib rahulikult eemaldada kogu varda - tagumise stabilisaatori puudumise negatiivne mõju juhitavusele on suurusjärgu võrra väiksem, kui aegade jooksul paigast vajunud kerel.

Auk lase rahulikult makrofleksi täis - paar aastat läheb enne, kui pikitala läbi mädaneb.

Kõik muud lahendused on oluliselt halvema hinna-kvalikteedi suhtegaEusa_angel
Vasta
#11
Kuidas siis ülevaatusega on, kas saab ilma läbi või ei?
Vasta
#12
Sõltub sellest, kas ülevaataja märkab või "ei märka".
Vasta
#13
Läks läbi küll viimasel ülevaatusel. Rohkem pole proovinud. Nüüd on masin maakodus traktori eest ja niisama eramaal rallimiseks.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 483 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 324 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 674 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 511 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 582 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  E250 s212 2013a tagumine õhkvedrustus Erkkin 12 1,696 09-05-2023, 01:04 PM
Viimane postitus: vreps
  Mure W124 pööretega spy4 21 9,028 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 560 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 915 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
Exclamation E220 SOOVIN AVARIILISEST LAHTI SAADA Ingrid 1 825 30-08-2022, 08:38 AM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne