(25-09-2017, 09:10 PM)v6sa Kirjutas: (25-09-2017, 07:00 PM)väikemees Kirjutas: ...
Kas auto on avariiline olnud või mitte, see ei ole üldse oluline. Oluline on kui hästi on taastatud ja kui suure avarii näiteks on läbinud, et siis kõrvale hoida.
See asi, et läbisõit keritud ja hooldusraamat võltsitud?
...
Seesamune, et.... Ega Sa ometi ei tahtnud öelda, et korraliku auto otsija peab lõuad pidadama ja sulleritest autoärikaid ei tohi kritiseerida...
Ei ole nõus! Sulidel tulebki elu põrguks teha.
Hea auto müüb ennast ise maha, nigelat eksemplari on vaja müüa epiteetidega "otse Saksast" või "kerimata läbisõit" või "roostevaba". Teemaksoleval autol on õige mitmes kohas paneelivahe lähemat uurimist vajav ning ikkagi häirib mind keskkonsooli irvitamine. Ühel heas toonuses autol sääraseid asju minusugune poolpime pensionieelik avastada ei peaks suutma.
Mitte ükski müügiks tehtud avariiremont ei kannata lähemat uurimist. Hästi tehakse ainult endale, mitte kasumi teenimise eesmärgil. Seega on ikka vahe küll, kas auto on jälgede peitmiseks värskelt üle tuisatud või on nii odomeeter kui väliskest jäetud ausalt näppimata.
Loomulikult mitte. See kas suller on või mitte, seda ei saa ju alati ainult piltide põhjal otsustada!
Autol vanust on ja kas seal on keredetaile vahetatud mingil põhjusel või midagi muud, seda ju ei tea. Roostevaba- see on sama kui odomeetri näit. Hetkel on roostevaba, võib-olla 2 aastat tagasi roostetas.
Kahtlusi on küll, kuid vähemalt ei ole ilusaks pildistatud, mida võib tihti näha Autojärelmaks24 kuulutustes, kus makrofleks on ülepahteldatud ja värvitud.
Ma kakkusin suvel oma autol esistange maha ja läks vähe halvasti tagasi. Et korralikult paika saada, tuleks uuesti lahti võtta ja sättida vähe. Ei viitsinud, käima läheb, tegelen tulevikus. Kliimapaneeli võtsin välja(BMW), et juhtmeid vedada. Raam kliimapaneeli ümber läks lõhki. Ma ei ole viitsinud seda kokku liimida ja uut ka osta, maksab kõigest 20 eurot. Kui ma nüüd peaks selle auto müüki paiskama, siis oleks mul endal ka kahtlus, et avarii teinud auto. Kas ma viitsiks ennem müüki need asjad korda teha? Pigem mitte, kas ma tahaks raha kulutada ennem müüki?
Sellepärast ma ütlen, tuleb kohapeal vaatamas käia. See ei tähenda, et kohe seda ostma peab. Leiad mõne teise isendi, pildid ilusad, jutt veel meeldivam ja siis tõmmatakse selline jama kaela, et hoia keela. Siin samas foorumis oli kasutaja, kes müüs oma W124 odavalt maha ja vist see sama autojärelmaks pesi puhtaks ja pani 3x kallimalt müüki?
Panen siia viimase kuu pildid kahest õnnetusest.
Outlander on 1500 km sõitnud ja Auris alla 10tuh.
Mis arvate mis Aurisega juhtus? Posti, liiga hiline pidurdamine? Ei- kaubikuga keerati lihtsalt liiga vara ja tõmmati stange maha.
Keretöökojas käib põhimõtteliselt liinitöö ja tuleb tagasi ka autosid, millel detailid ei istu kokku ja vajavad reguleerimist.
Sellistest asjadest ka minu arvamus, et alati ei viita puudused kõige hullemale.
Kas need pildil olevad autod siis peaks tulevikus edasimüümiseks mahakandma?
https://www.upload.ee/image/7497419/Inke...626_LI.jpg
https://www.upload.ee/image/7497421/rece...88183.jpeg
Minu soovitus ongi, et kui ise ei oska vaadata, siis alti on võimalus ju pöörduda näites Lesven-i kes teeb ostueelse kontrolli ja ütleks kui suurt investeeringut see auto vajaks, et välimus oleks väga hea!
Ma hirmutamiseks ütlen, et sellel põhjusel ma ka enda W210 E430 maha müüsin, tehniline pool sai enam vähem korda, 2 aastaga läks üle 4000 euro remondile ja siis tuli ringiga rooste peale. Plaan oli auto laiali tõmmata kuni raamini puhtaks, selline tahtmine oli autot korda teha ja siis öeldi kogemustega värvitöökojas ei ole mõtet. Lihtsalt ei viitsinud enam tegeleda sellega, summad olid ammu auto väärtuse ületanud. Kilomeetreid oli kogunenud 450 tuh. Huvipärast lõin numbri sisse, enam registris ei ole. Tean, et üle värviti aga eks sai ka jaks otsa uuel omanikul.
Ma ei tahtnud alguses seda kirjutada aga läbisõit tegelikult on oluline. Mootor kestab ja kõik on hea. Kuid paraku kõik mis mootorit ümbritseb vajab üks hetk palju rohkem tähelepanu kui loodetakse, et hoida autot väga heas korras.
5000 eest ei saa uut autot ja kui 2017 lahutada 2001 saame vastuseks 16 aastat vana auto. Mitmendal aastal roosteprobleemid tekkisid?
Ma loomulikult ei taha ka öelda, et see halb auto oleks, sugugi mitte. Kõik on lihtsalt nii suhteline.
Jutt läks pikaks, MB teikitab emotsioone!