Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
212 takso
#1
Tere klubilised.
Pole ammu midagi kirjutanud.
Peale w211 müümist olen sõitnud erinevate markidega, kuid juba märtsi algusest jälle Mb roolis.

Tegu sisi 212 kerega. Terve oma elu veetnud põhiliselt eestis.
Varustuselt suhteliselt lahja. Tavaline rõiva sisu , istmesoojendused, kardinad taga jne.

Kohe ostes silberist(kasutatuna siis) sai autot hakatud üles putitama.
Tegemist tahtsid tagasilla puksid, roolivõim, käigukasti õlitorud rihma kompl, kettad ja kindlasti veel midagi. ca 145000nde läbisõidul

veel endale märkused
145000 õlivahetus
151000 õlivahetus
160000 õlivahetus

pildid:
[img][Pilt: olivah.jpg][/img]
[Pilt: kusagil.jpg] - kusagil slovakkias
Vasta
#2
On keegi foorumist parandanud comand knobi ?
Vasta
#3
On. Kasuta otsingut, leiad isegi juhise.
Vasta
#4
(19-09-2017, 09:15 PM)onu_siim Kirjutas: On. Kasuta otsingut, leiad isegi juhise.

Tead kas keegi eestis ka seda täiustatud osa müüb (alumiinium)?
Vasta
#5
Ei tea. Lihtsam ilmselt piiritagant tellida.
Vasta
#6
Heii kallid foorumlased.
pikka aega auto ilusti teeninud ja ei mingit muret. Täna siis kahjuks otsustas auto peale lasteaias käiku enam mitte käivituda.
Viga tundub olema roolilukus. On keegi ise bybassi vahele aretanud ? Lukuabi pidi küll neid lukke eemaldama aga bybassi eraldi ei müüda.
Vasta
#7
Äkki tasuks enne aretamist lihtne veaotsing teha?
Vasta
#8
Tunne põhines selles, et kui võtme paned süütelukku ei käinud spetsiifilist häält.
Viga oli lukus, sai rooli sammas ära võetud lukk vahelt välja ja lukuabis lastud uuesti nn ära progetud. luku mootor ja füüsiliselt liikuvad detailid välja visatud.

Kahjuks oli roolisammas mõni päev toas lastele kättesaadav. Ja ju keegi tegi rooliga mõned tiirud tulemuseks rooli lindi vahetus veel lisaks.
Vasta
#9
Endale meelespeaks järgmised 10 tuh täis sõidetud ja tehtud õlivahetus 170000nde pealt
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne