Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
20-03-2017, 09:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-03-2017, 09:56 PM ja muutjaks oli arts24h.)
Mul ka jube raske olukord hetkel mul see 2,0 disla igapäeva kasutuses, tundub lahja hullult isutab 7,5 elemendi järgi. Vahest on mõte et peaks ka 605 vahele viskama aga siis jälle surnud ring. Ennast ma juba niipalju tean et kui 605 vahele jõuaks siis superturbo saaks sellest varem või hiljem ja siis hakkaks jälle otsast kastide ja sidurite mured. 2 projektikat on natuke liiast. Mingi aeg vist panen ikka 7,5 ära ja jätan asja nii sellest mootorist ehk ei tule niipalju laksu et kastid ja sidurid alla annavad.
Naftapress.
Postitused: 17
Teemad: 2
Liitus: Jan 2017
Maine:
0
(20-03-2017, 09:56 PM)arts24h Kirjutas: Mul ka jube raske olukord hetkel mul see 2,0 disla igapäeva kasutuses, tundub lahja hullult isutab 7,5 elemendi järgi. Vahest on mõte et peaks ka 605 vahele viskama aga siis jälle surnud ring. Ennast ma juba niipalju tean et kui 605 vahele jõuaks siis superturbo saaks sellest varem või hiljem ja siis hakkaks jälle otsast kastide ja sidurite mured. 2 projektikat on natuke liiast. Mingi aeg vist panen ikka 7,5 ära ja jätan asja nii sellest mootorist ehk ei tule niipalju laksu et kastid ja sidurid alla annavad.
Oled uurinud ka kust ja mis hinnaga 7,5 elements saaks?
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Näitasin siin sõbrale oma kutsikat ja ta arvas sellepeale kohe et maru äge oleks tal vaevalthingav 3 liitrine 124 kaubalift ära turbotada.
Kasutasin enda kollet rakisena ja tegin kolde valmis. Kuna jõu soov oli tagasihoidlik otsustasime 606 turbo kasuks.
Naftapress.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Täna jõudsid minuni 603 turbodiisli kolvid ja kepsud. Samas on mul olemas ka jooks 605 kepse nüüd oligi hea võrrelda. Kohe peale vaadates sai selgeks miks 603 superturbod kepsu kiiremini välja heidavad. Pukis mul seisab üks algosadeks võetud väga heas korras 601 mootor kuhu sisse lappan 605 kepsud ja 603 kolvid. Tulemuseks peaks päris tugev ankur olema. Hiljem 7,5 pumba hankima või ehitama ja peaks päris väle asi olema.
Naftapress.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Kas need 3.5TD OM603 kepsud on ikka pudrud, mis mu käest said? Võrreldes OM605/606`ga ?
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Ei ole see, keps mis sinu käest sain on identne 605 kepsuga ainult mõni mm lühem. Need peaks ka korraliku jõudu kestma, kui oskaks neid kusagil kasutada. Hea idee oleks 606 stroker ehitada 3,5 vända ja kepsudega. Ilmselt tuleks 3,3 3,4 l kanti mootor kuna kolvi läbimoot tiba teine.
Naftapress.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Jep. No S350TD omanikud saaks tugevama mootori.
G klassi 3.5td on teistest kõvasti tummisem
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Postitused: 78
Teemad: 2
Liitus: Feb 2017
Maine:
0
Pole lihtsalt tulemus... On lausa kunstiteos!
Silm puhkab kohe.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Tänud Kunagi ammu sai karterituulutus paak ka tehtud, ikka selline et kord 10 000 tagant võib tühjendada.
Naftapress.
Postitused: 151
Teemad: 58
Liitus: Apr 2014
Maine:
0
kaunis vaadata kohe
Black Smoke Racing
Postitused: 15
Teemad: 5
Liitus: Sep 2015
Maine:
0
Kuhu pumba stendi saatsid? Mis seal täpselt paika pannakse - omavahelised kogused? Küsin, sest ehitasin ühe väidetavalt vigase pumba 6mm peale ümber ja pump läks lõhkuma. Ei tea kas panin elemendid 180 kraadi valesti?
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Tuttava kaudu kuhugi tallinnasse, täpset kohta ei teagi. Aga ei ole kätte saanud veel. Selle lõhkuma mineku kohta ei oska öelda, ei ole katsetanud 180 kraadi valesti panekut. Esimese ajana võiks küljekaane maha võtta ja kontrollida kas varras ikka liigub ilusti. Omavahelised kogused paika, et mootor tühikäigul ei lonkaks. Ja siis lasin max kütusekoguse välja pigistada ning pööret tõsta.
Naftapress.
Postitused: 15
Teemad: 5
Liitus: Sep 2015
Maine:
0
Varras liikus ilusti jep. Ma kurat olekspidanud ikkagi hentsi juurest läbi käima, aga tahtsin kiirelt kiirelt kokku saada. Ta veel hoiatas ka, et kui valesti kokku panna siis võib lõhkuma minna Eks omad vitsad peksavad.
Postitused: 677
Teemad: 108
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Oskad öelda kas om605 vabalthingaval samasugune keps nagu 605 turbokal?
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
(15-11-2017, 02:16 AM)124STD Kirjutas: Oskad öelda kas om605 vabalthingaval samasugune keps nagu 605 turbokal?
Ei ole, 605 mootor on identne 606 mootoriga, erinevus ainult silindrite arvus. Vabalthingavatel on kepsud ja kolvid nõrgemad, plokid ka muidugi erinevad.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Mul sai vahepeal pump korralikult lahti keeratud nii pöörded kuui kütus ja originaal mootor viskaks mingi aeg tagasi kepsu välja nagu arvata oligi, lõi pikuti kepsu pooleks nagu halupuu.
Uus mootor sai kokku visatud aga kolvi lõks jäi liiga suur ja hakkas tiksu tekitama. Oleks vaja uued kolvid soetada aga nüüd ikka täitsa uued mitte mingid kasutatud. Siit küsimus mis mõõdus kolbe peaks kasutama 87mm augus turbodiisel mootoris?
Naftapress.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
02-04-2018, 03:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-04-2018, 03:19 PM ja muutjaks oli arts24h.)
Masin sõiab juba mitmeid päevi selliste kepsudega. Vaikselt võib vist suurema pumba suunas vaatama hakata katki minekut pole enam vaja karta. Hetkel 6mm 100cc 6500 pööret ja 1,8barri. Tänud Hentsile kes kepsude hankimisel abiks oli!
Naftapress.
Postitused: 15
Teemad: 5
Liitus: Sep 2015
Maine:
0
Huvitav palju see 601/602 ülemine osa pööret kannatab?
|