Postitused: 24
Teemad: 9
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
Kas ma saan õigesti aru, et Mercedestel pole sellist asja nagu "lahtine differ", vaid mingisugune piiratud libisemisega lahendus?
Kui osta W211 E500 ja talvel tuleb lumi maha, kas siis uisutamist on rohkem kui raha eest ning suht peavalu? Või pigem on auto lihtsasti juhitav?
Endal olnud talvel ainult GS300 Lexus (2003) ja lumes sai kinni küll jäädud, samas veojõukontrolli peal hoides oli sõita suht ok.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
23-07-2017, 07:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-07-2017, 07:12 PM ja muutjaks oli hents99.)
Vastupidi, kõik on vaid lahtised difrid alates üheksakümnendatest, kui hakati mudelinimesid klassidesse panema.
ASD ja LSD olid ketas-lukk ehk friktsioonketastega difrid.
ASD asendati ASR'iga, mis on vabadiffer, aga ühtlustatakse rataste kiiruseid piduritega, st pidurdatakse kiiremini käivat ratast.
ASD puhul kasutati lisaks õlisurvet, mis friktsioonkettaid kokku surus ja hõõrdumist tekitas. Nn LSD on muidu 1:1 sama asi, mis ASD, aga ilma lisa õlirõhuta.
Amg' le sai vast lisana nt torsenit valida...ise pole kahjuks veel ühtegi oma silmaga näinud.
Edit: W211 vast külge lasta ei saa. Kui kontrollid välja võtta, siis sekkub mingi aeg ikkagi. Aga differ veab alati ühte ratast. Ehk sõita on turvaline ja mugav, kolmnurk vilgub tihedasti, aga ASD/LSD asendatigi turvalisuse pärast ASRiga, mis on suht sama differ nn tänapäevase difriga.
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
211 laseb külge väga ilusasti. ESP jääb mingil määral peale, kuid see segab suhteliselt vähestes oludes, kuna ta pidurdab ainult ESP OFF asendis mootori võimsust. Tagasild töötab nagu lukuga sild.
Kui dynomode minna, siis minu mälu järgi kadus tagasillast "lukk" ära, aga ma proovisin seda 1-2 korda ja siis loobusin. Lisaks kaob ABS dynomode's ära.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Selge, siis hea. Mäletamistmööda lubas veidi rohkem mürada manuaal vahetusega ja seda vaid, kas 3 või 4 käiguni. Siis hakkas pooma.
W203 nt laseb ca pool keskmist mõõtu ringristmikku külge lasta, siis haagib toorelt vahele, vähemasti korraks. Aga ilmselt pole mootoril ka rohkem jõudu, et manöövrit edukalt lõpetada.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Mõlemat. Hetkeks ajab auto sirgeks ja lubab uuesti proovida.
Koha peal rehve põletada saab. Pigem vist üle 50-60kmh hakkab segama.