Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
KE-Jetronicu pritsepea tihendide vahetus. (rebuild)
#1
Tervitused!

Kuna ma kohe mitte ei saa nii olla et midagi ei näpiks siis võtsin järjekordse DIY töö ette.

Kogu vajalik info tööks nii hästi kirjapandult kui saab leiab siit : Jetronic Rebuild

Ja absoluutselt ei tee paha enne algust tutvuda nende failidega:
Jetronicu ülevaade
Malmkorpuses pritsepea rebuild
Ise käisin veel Speedsteris Hannest tüütamas, tänud talle info eest.
Korralik eeltöö on õnnestumise aluseks.

Tihendi komplekte saab ebayst.
Precision Machinery ja Salvoxi omasi.
Ise kasutasin Salvoxi oma. Tuli Inglismaalt ja oli vähe odavam kui PM oma.

Soovitused:
*Iga kambri põhjas olevaid reguleerkruvisi ei ole vajalik tglt lahti võtta.
*Soovituslik oleks iga kambri vedrud, metall ning plastplaadid ülesmärkida ja pärast samasse kambrisse tagasi panna.
*Tsentris olevate plungeri pilude joondumine kambritega on VÄGA OLULINE!
*KINDLASTI 7 korda mõtle ja 1 kord tegutse.

Mul läks hooletusest üks uus membraan ja rõngastihend koolirahaks.
Seega kokku pannes peab väga hoolas ja ettevaatlik olema, et vedrud ja plaadid ning o-rõngad jääksid ilusti.

Kui kõik kokku tagasi saab, võib juhtuda et mootor tahab alguses pikalt käivitamist saada. Ei tasu ära ehmuda.
Ning on ka võimalik et alguses ei taha päris normaalselt töötada. Sel juhul peab segu üle reguleerima.
Ja selle kohta leiab juhendi siit: JETRONIC MIXTURE ADJUSTMENT
Endalegi üllatuseks selgus, et mu testril on duty cycle funktsioon. Ja ma sain sellega segu paika. Ülevaatusel saab samuti CO paika keerata.

Tulemustest:
Tunduvalt parem kiirendus. (Tagumikudyno järgi)

Tühikäik on ühtlasem. Siiski veel mitte ideaalne(kõigub natuke) Samas mul on veel plaanis tühikäigu mootori torud ja õhulugeja plaadi alune kummitihend ära vahetada.

Ja üks põhilisi jetronicu muresi nagu sooja mootoriga käivitus on kadunud. Külmast läheb pöördega käima ja soojast poole pöördega.
Ennist oli külmast ok aga soojalt pidi ikka käiama.

Kütusekulu kohta ei oska veel öelda. Olen siin kickdowni kiirendamisi nautinud. Ja sain esimese hooga 15l/100km. Usun et normaalselt sõites saab ikka liitri või paar alla.

Failide kataloog ja mõned töö käigus tehtud pildid leiab siit: http://marekv.ee/MB/CIS/
Vasta
#2
Põnev.
Salvestasin omale materjalid, juhuks kui peaks kunagi vaja olema.
Thumbsup
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#3
Väga tubli!

Nüüd, kui võtted käes, tasub sellele teenusele hind välja mõelda - hädalisi jagub.
Vasta
#4
Ultrahelivannist kas lasid ka enne kokkupanekut jupid läbi?

.
Vasta
#5
Ei
(04-07-2017, 10:39 AM)stihl Kirjutas: Ultrahelivannist kas lasid ka enne kokkupanekut jupid läbi?

.

Vasta
#6
(05-07-2017, 02:21 AM)MarekV Kirjutas: Ei
(04-07-2017, 10:39 AM)stihl Kirjutas: Ultrahelivannist kas lasid ka enne kokkupanekut jupid läbi?

.

See see point ongi, et lahti võtta ja puhastada. Ilma selleta sa ei saa neid väikesi kanaleid puhtaks ja kui need on umbes, siis see rõhuregulaator seal küljes polegi võimeline korralikult toimima.

Su enda pandud lingis on ka ju öeldud, et "the best option is ultrasonic cleaning with mineral spirits"

Täna on muidugi paremad spiritid olemas, aga see vann on ikkagi obligatoorne.
Maksab mingi 60€ umbes.

.

Vasta
#7
(05-07-2017, 04:09 PM)stihl Kirjutas:
(05-07-2017, 02:21 AM)MarekV Kirjutas: Ei
(04-07-2017, 10:39 AM)stihl Kirjutas: Ultrahelivannist kas lasid ka enne kokkupanekut jupid läbi?

.

See see point ongi, et lahti võtta ja puhastada. Ilma selleta sa ei saa neid väikesi kanaleid puhtaks ja kui need on umbes, siis see rõhuregulaator seal küljes polegi võimeline korralikult toimima.

Su enda pandud lingis on ka ju öeldud, et "the best option is ultrasonic cleaning with mineral spirits"

Täna on muidugi paremad spiritid olemas, aga see vann on ikkagi obligatoorne.
Maksab mingi 60€ umbes.

.
Ideaalses maailmas võiks vannis puhastada jah aga konkreetse ühekordse töö jaoks ei olnud mul mõtekas seda 60€ investeerima hakata. Need 60€ masinad on rohkem müntide puhastamiseks.
Olen vaadanud miskite paarisaja watiste küttega masinate poole, millest oleks muudel/suurematel töödel ka kasu. Aga ei ole raatsinud veel osta.
Vasta
#8
Ma ostsin mõnda aega tagasi hiina ultrahelipesu aparaadi....kõige rohkem saab seda remontida Eusa_drool
Aga kui veidi tuunida, siis saab asja küll.

60€ aparaadi kohta ei oska küll midagi arvata.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mb c124 mootori vahetus om628 4.0cdi v8 Madisv 4 3,091 20-02-2019, 11:12 PM
Viimane postitus: Madisv
  Viano kondi pumba rihmaseibi vahetus erak19 3 3,162 10-12-2018, 09:17 AM
Viimane postitus: erak19
  w124 Kojamehe mootori vahetus RivoA 5 14,686 31-05-2018, 11:18 AM
Viimane postitus: Eero_S
  Tagumise rattalaagri vahetus (w124) MarekV 5 8,568 07-05-2017, 01:58 AM
Viimane postitus: MarekV
  Automaatkäigukasti vaakummodulaatori vahetus ja 722.3xx-722.5xx käiguvahetustel libistamise ravimine v6sa 7 16,107 02-08-2016, 08:20 AM
Viimane postitus: v6sa
  W210 piduritorude vahetus. nordrainbow 0 4,268 27-06-2015, 02:38 PM
Viimane postitus: nordrainbow
  Automaatkäigukasti õli vahetus madis71 3 7,165 06-02-2015, 06:30 PM
Viimane postitus: onu_siim
  w210 salongifiltrite vahetus: junn 3 11,240 07-12-2014, 11:19 PM
Viimane postitus: killer666
  W203 C180 suunatule vahetus Arbs 1 4,229 08-11-2014, 03:30 PM
Viimane postitus: Arbs
  w210 Konsooli pirnide vahetus. killer666 5 8,826 20-10-2014, 08:36 PM
Viimane postitus: Drognan



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne