Postitused: 17
Teemad: 5
Liitus: Aug 2012
Maine:
0
sai hiljuti ostetud a140 1998a
nüüd hakkas fooritaga välja surema ja kiirendades jõnksutab nagu oleks kas küte või õhk kinni. enam ei taha koheselt käivitudes käima jääda vaid sureb välja, alles 3-4 korral jääb kuidagi käima, ja siis kuvab displei näidule mutrivõtme märgi ja 29 numbri. viimane on ees paar sekundid ja siis kuvab tagasi läbisõidu näidu. avastasin ka selle et kui gaas põhja vajutada siis pöörded jäävad tiba peale 4000 pööret ja ülespoole ei lähe.
äkki kellegil sellise asjaga on kokkupuuteid olnud. katsun mingiaeg selle masinaga remonti minna.
Lp. Andrei
Postitused: 17
Teemad: 5
Liitus: Aug 2012
Maine:
0
remondi töökajas öeldi et arvatavasti veaks on nuka andur, arvuti nii näitas
Postitused: 17
Teemad: 5
Liitus: Aug 2012
Maine:
0
Hakkasin ise autole remonti tegema, kuna plaan ka hüdrotõukurid ära vahetada siis võtsin ka pealmise kaane ja õhulugeja maha. avastasin, et peale õhulugejat suundub üks karteri tuulutus voolik enne gaasiklappi mootori õhusüsteemi, see vast igal autol nii, aga sel väiksel voolikul oli pragu ka sees. kas see pragu ka mõjutab mootori tööd oleks mu küsimus, või on mingi klapp seal klapikambri kaanes, et mootor ei saaks ülemäära üleliigsed õhku.
Ja kuidas saab selle mootori õhufiltri kopsikut kätte, jäi selline mulje et ainult koos sisselaske kollega tuleb, aga ma eeldaks et see peaks niisama ka tulema maha. ei tahaks teadmatusest seda katki ka teha. Mootoriks siis 1,4 ja 60kw
Postitused: 17
Teemad: 5
Liitus: Aug 2012
Maine:
0
sai autol nuka andur vahetatud, masin hakkas kohe normaalselt tööle, kuigi autot käivitades näitab auto endiselt vea teadet.
Postitused: 17
Teemad: 5
Liitus: Aug 2012
Maine:
0
vea teatena kuvab armatuurile peale käivitamist mutrivõtme kella kujutise ja nr 29
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
(13-05-2017, 09:37 AM)oggi1 Kirjutas: vea teatena kuvab armatuurile peale käivitamist mutrivõtme kella kujutise ja nr 29 Loe nüüd onu_siimu viimane postitus uuesti läbi!
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 17
Teemad: 5
Liitus: Aug 2012
Maine:
0
Kuidas ma saan selgeks teha autole et hooldus on tehtud, ühesõnaga sai vahetatud nii nuka andur kui ka hüdrotõukurid. Ka õli on uus sees. Vaadatud ka pidurid üle. Nüüdseks kui sai auto mõnda aega akuta seista ja see vea teade kadus ära. Uus mure on aga see, et kohapeal käies ei lähe pöörded üle 4000. sealt maalt hakkab tagasi lööma, kui sõita siis saab ka tahhokale 6000 pööret. Puhastasin ka õhulugeja septs ainega ära aga see viga ära ei kadunud. Kas see on normaalne või on mingi andur ei tööta? See Mercedes-Benz põhjustab mulle peavalu.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Arvutiga tuleb üle kuulata, mis talle ei meeldi. JA see ei tähedna pelka veakoodide kustutamist!
Keilas on täitsa pädevad mehed olemas: Keila autokeskus. Lisaks aerutab sealkandis ka kaasfoorumlane Laur, kes samuti suudab mersut üle kuulata. Neid tegijaid on veel, kiika vastavast teemast.
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
Automaatkastiga saksa bensukad ei lasegi üle 4000 pöörde neutraali peal. Ei lähe mul 124 üle 4000 pöörde ja ei läinud mul Passat ka üle 4000. Ma millegi pärast mäletaks ka nagu seda, et Mazda 6 ei läinud üle 4000, aga samas kusagilt mingist mälusopist nagu meenuks, et läks küll.
See on puhtalt kasti kaitseks tehtud funktsioon.
Diislid lähevad, aga küll lõpuni pöördesse.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Milleks on vaja automaatkastiga auto kohapeal pöördesse lasta kuni lõpuni välja?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(25-05-2017, 11:48 PM)Eero_S Kirjutas: ...
See on puhtalt kasti kaitseks tehtud funktsioon.
...
Miks on sisendvõllile antav kõrge pöörlemissagedus kastile ohtlikum väljalülitatud käiguga kui sama pöörlemissagedus sõidul?
Paljudel autodel piiratakse makspöördeid paigalseisul. Kas kõnealuse paja puhul 4 krpm on "lollipiiraja" või rikkekaitse, oskab vast öelda onu_siim või mõni teine mersuteadja.
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
(26-05-2017, 10:31 AM)v6sa Kirjutas: (25-05-2017, 11:48 PM)Eero_S Kirjutas: ...
See on puhtalt kasti kaitseks tehtud funktsioon.
...
Miks on sisendvõllile antav kõrge pöörlemissagedus kastile ohtlikum väljalülitatud käiguga kui sama pöörlemissagedus sõidul? Sellest ajast on palju möödas, kui ma viimati sellesse asja süvenesin, aga see on turbiiniga seotud.
R129 oskab sellele küsimusele ilmselt kordades paremini vastata.
Postitused: 17
Teemad: 5
Liitus: Aug 2012
Maine:
0
(26-05-2017, 11:02 AM)Eero_S Kirjutas: (26-05-2017, 10:31 AM)v6sa Kirjutas: (25-05-2017, 11:48 PM)Eero_S Kirjutas: ...
See on puhtalt kasti kaitseks tehtud funktsioon.
...
Miks on sisendvõllile antav kõrge pöörlemissagedus kastile ohtlikum väljalülitatud käiguga kui sama pöörlemissagedus sõidul? Sellest ajast on palju möödas, kui ma viimati sellesse asja süvenesin, aga see on turbiiniga seotud.
R129 oskab sellele küsimusele ilmselt kordades paremini vastata.
Mul masin manuaal kastiga, tavalise siduriga, vähemalt ma eeldan seda. masin ei taha mul endiselt käia, kui sõita mööda mnt ühtlasel kiirusel siis kõik on ok. aga kui linnavahel siis iga rismikul tahab välja surra, täielik jõu kadu, nagu küte oleks otsas ja siis tuleb jälle jõud tagasi ja liigub ja kiirendab jälle. aga jube tülikas on masinat igal ristmikul käivitada. Kui keegi soovib omale masint kas doonoriks või korda tegemiseks siis võite hinna pakkumisi teha.
Postitused: 17
Teemad: 5
Liitus: Aug 2012
Maine:
0
(04-06-2017, 11:47 AM)onu_siim Kirjutas: Lase õhulugeja tööd kontrollida.
kas see kontrollimine on arvutiga veakoodide lugemine?, tegin paar klõpsu ajust kus kinnitub õhulugeja.
https://www.online.ee/sharefile.php?shar...fa48902c13
arvan et viga ongi vist seal, ei tea kas seda saab kuidagi remontida või peab uut õhulugejat otsima hakkama
|