Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Klõbin mootori esiosas
#1
Viimasel ajal on hakanud mu kutsika mootoril vahel ees otsas midagi klõbisema. Tavaliselt tegi ainult korra, aga täna ei tahtnud üldse vakka jääda. Tegin eksperimendi ka. Nimelt võtsin korra rihma maha, panin auto käima ja klõbin oli kadunud. Samas kui rihma tagasi panin, siis klõbin ka tagasi ei tulnud. Võis olla lihtsalt kokkusattumus. Ise kahtlustan kas ketti või siis midagi, mille pealt rihm üle jookseb, näiteks rihma pinguti või rullik.

Teie poole pöördusin selleks, et äkki on tegemist mingi 2.0 mootori tihedamini esineva veaga ja võib-olla keegi oskab oma kogemuste abil mind aidata. Parem oleks kui ketiga see seotud ei oleks, kuna siis võib asi halvasti lõppeda.
Vasta
#2
Pole kellelgi ideid pakkuda?
Praegu on küll jälle vait, aga eks näis mis tulevik toob.
Vasta
#3
Kas rihmapinguti amort ja eriti selle puksid on korras? Meie OM602 igatahes tegi parajat lärmi. Visuaalselt paistab see amordi alumise puksi "värinana". Puks, kiige ja rullik ei tohi väriseda, vaid aeglaselt kiikuda.
Vasta
#4
Eks ma vaatan järgi, ise kahtlustasin kusjuures sama.
Vasta
#5
mul oli sarnane probleem ( 3.0 D w124 )
keskmise jublaka (, mis ühest otsast hoiab amorti ja teisest otsast vedru,) laager oli läbi
Vasta
#6
endal nüüd sarnane probleem, võtsime rihma maha, aga klõbin ära ei kadunud...
milles veel asi olla võib?
oskab keegi aidata?
Vasta
#7
Kindel, et hüdrotõukurite klõbin pole?
Vasta
#8
kindel ei saa millegis olla...suht vähe rahvast tegeleb siin Mercedes-Benz mootoritega, nüüd lõpuks leidsin ühe inimese kes oli nõus üle asja vaatama...ehk saab targemaks...
Vasta
#9
no nii... vaakumpump tegi seda klõbinat siis...võtsime lahti ja laagreid polnud seal enam olemaski:S
Vasta
#10
Siis ei oleks pidurivõimendi ka töötand............
Vasta
#11
mul sama jama oli-pidurivõim kooles alles siis ära, kui pump laiali lendas-siis ei jäänd enam seisma ka, sest solenoid ilmselt vaakumi pealt töötab.
Kordategemine: mingi 3,5 kilo oli pump ja ülla-ülla hammasratas sinna mootorisse, mis seda pumpa edasi ajab migi 8 kilo-et kokku koos tööga -15 kilo läks. Hammakas oli nii sooniline et ei kannatanud tagasi panna.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W204 C300cdi TCC lukustuse mure peale mootori remapi. Pr0phet 6 232 10-10-2024, 07:20 PM
Viimane postitus: Pr0phet
  C200 2.2cdi,2004a.Diisel.Käigukasti ja mootori õli kogus. MAN 2 3,992 24-08-2020, 12:22 AM
Viimane postitus: arturmalcik
  Jeep Wrangler W201 C 250 D mootori leke HarryPokker 2 2,338 31-07-2020, 04:58 PM
Viimane postitus: HarryPokker
  W204 220 125 kw 2011.a.mootori probleem kosekas 14 11,313 07-02-2019, 05:28 PM
Viimane postitus: Oliver.L
  Mootori tuli ainikas 1 3,408 03-05-2018, 07:43 AM
Viimane postitus: .Alar.
  W202, c280, 95a, probleem mootori töös. mati9315 0 1,945 03-03-2017, 08:11 PM
Viimane postitus: mati9315
  190E 1.8 80kw mootori hinnaklass Rainiskoop 3 2,893 26-12-2016, 01:40 PM
Viimane postitus: Rainiskoop
  w201 190 mootori temperatuur. MB 190 12 11,546 15-09-2014, 05:25 PM
Viimane postitus: JorgenP
Thumbs Up W202 C220 '93 mootori õhk facade 1 2,293 12-08-2014, 10:58 AM
Viimane postitus: facade
  MBc220cdi mootori vent taivo07 0 2,160 02-08-2014, 10:08 AM
Viimane postitus: taivo07



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne