04-03-2017, 07:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-03-2017, 09:46 PM ja muutjaks oli ExMx.)
Kuna pole suurematsorti kirjutaja siis teeks esialgu lühidalt. 3. 5 aastat tagasi sai endale soetatud mb s320, igati mugav ja ökoasin. Ainsaks veaks oli 1amort mis sai kodustes tingimustes korda.
Kuna neiu on mööbliõmbleja siis hakkas peas ideed kerima et laseks naha millegi ilusama vastu vahetada. Sai salong välja kistud, nahad maha ja kui istmed peaaegu valmis olid, jooksis süsteem kokku ja õmblemine jäi poolikuks.
Hakkasin 0 teadmisega kerele iluravi tegema, ei lõppenud hästi.. Vahepeal sai fiibrist laiendid ja tagatiib tehtud, mis nüüdseks seisavad garaažis.
Üle poole aasta otsisin inimesi kes viitiks kere korda teha.. Sai vaid suuri jutte kes mis autosid üles löönud.
Lõpuks sain koha Võrru, juhuse tahtel läksin ise sinnasamma tööle- Carrestoration.
Alguses sai suure õhinaga tegema hakatud kuid mida aega edasi, seda enam sai aru et üksinda seda valmis ei tee.
Hetke seisuga on tagumised laiendid peaaegu valmis, uued karbid valmis tehtud, uued tõstekohad, karbi sisu uue pleki vastu vahetatud, tagumine tiib valmis mis läheb ilmselt ümbertegemisse, stangesid on vaikselt alustatud, salong läheb täiesti ümbertegemisse.
Põhimõtteliselt- kere laiemaks; uus salong koos täispika keskkonsooli, uus armatuur, uued uksed jne; mootor saab värskendust; uued sportõhkamordid; sillad vaja ümber ehitada (12cm laiemaks); uus helisüsteem; pagass saab puitpõranda; esi- ja tagatuled saavad uue sisu; kapott saab veidile disaini juurde; uus valguslahendus; värvuselt läheb poolmattmust ning neoonroheline- must eritellmusel ning roheline tuleb usast
Sponsorid: carrestoration, astromoto, parimvelg, alpine, paintlines, külmaekspert, lisaks paar välismaa firmat ning 3 eraisikut.
Igasugune sponsorlus oodatud
Valmides esimene näitus saksamaal.
Kuna neiu on mööbliõmbleja siis hakkas peas ideed kerima et laseks naha millegi ilusama vastu vahetada. Sai salong välja kistud, nahad maha ja kui istmed peaaegu valmis olid, jooksis süsteem kokku ja õmblemine jäi poolikuks.
Hakkasin 0 teadmisega kerele iluravi tegema, ei lõppenud hästi.. Vahepeal sai fiibrist laiendid ja tagatiib tehtud, mis nüüdseks seisavad garaažis.
Üle poole aasta otsisin inimesi kes viitiks kere korda teha.. Sai vaid suuri jutte kes mis autosid üles löönud.
Lõpuks sain koha Võrru, juhuse tahtel läksin ise sinnasamma tööle- Carrestoration.
Alguses sai suure õhinaga tegema hakatud kuid mida aega edasi, seda enam sai aru et üksinda seda valmis ei tee.
Hetke seisuga on tagumised laiendid peaaegu valmis, uued karbid valmis tehtud, uued tõstekohad, karbi sisu uue pleki vastu vahetatud, tagumine tiib valmis mis läheb ilmselt ümbertegemisse, stangesid on vaikselt alustatud, salong läheb täiesti ümbertegemisse.
Põhimõtteliselt- kere laiemaks; uus salong koos täispika keskkonsooli, uus armatuur, uued uksed jne; mootor saab värskendust; uued sportõhkamordid; sillad vaja ümber ehitada (12cm laiemaks); uus helisüsteem; pagass saab puitpõranda; esi- ja tagatuled saavad uue sisu; kapott saab veidile disaini juurde; uus valguslahendus; värvuselt läheb poolmattmust ning neoonroheline- must eritellmusel ning roheline tuleb usast
Sponsorid: carrestoration, astromoto, parimvelg, alpine, paintlines, külmaekspert, lisaks paar välismaa firmat ning 3 eraisikut.
Igasugune sponsorlus oodatud
Valmides esimene näitus saksamaal.