03-03-2017, 08:11 PM
Tere!
Probleemiks on mootori tühikäik ja käivitumine.
Vahel käivitades poob mootor korraks kinni ja kui siis uuesti starter vedama hakkab läheb ta korraks tööle.Teist korda käivitad veab kenasti ja jääb tööle. Harva on ka juhust kus hakkab käivitamise ajal peegli küljes olevaid tulukesi vilgutama.
Teine teema on see et kui nüüd käima läheb ja vähekene soojaks jõuab töödata, siis hakkab tühikäigul nii 500 kuni 1000 pöörde vahel lainetama. Lõpuks kui mootor on saavutanud temperatuuri 80, siis jääb ühtlaselt 1300 pöördele käima. Senimaani kuni temperatuur pole 80 jõudnud on heitgaasid ka korras aga kohe kui 80 on käes lähevad heitgaaside näidud päris hulluks.
Olen pannud ka arvuti(Launch) järgi ja saanud sealt veakoodi 117-dwell angle regulation at igniting stage short circuit to ground. Autodata annab selle sama veakoodi kirjelduseks- ignition amplifier. See on ka ainuke veakood mis koguaeg tagasi tuleb.
Praeguseks ma olen ära vahetanud kõik süütepoolid, küünlad, aku, OVP relee, temp. anduri ja lambda anduri (Bosch).
Oskab äkki keegi õelda, mille pealt spidomeeter oma näidu võtab, on see abs andur või eraldi andur kuskil?
Probleemiks on mootori tühikäik ja käivitumine.
Vahel käivitades poob mootor korraks kinni ja kui siis uuesti starter vedama hakkab läheb ta korraks tööle.Teist korda käivitad veab kenasti ja jääb tööle. Harva on ka juhust kus hakkab käivitamise ajal peegli küljes olevaid tulukesi vilgutama.
Teine teema on see et kui nüüd käima läheb ja vähekene soojaks jõuab töödata, siis hakkab tühikäigul nii 500 kuni 1000 pöörde vahel lainetama. Lõpuks kui mootor on saavutanud temperatuuri 80, siis jääb ühtlaselt 1300 pöördele käima. Senimaani kuni temperatuur pole 80 jõudnud on heitgaasid ka korras aga kohe kui 80 on käes lähevad heitgaaside näidud päris hulluks.
Olen pannud ka arvuti(Launch) järgi ja saanud sealt veakoodi 117-dwell angle regulation at igniting stage short circuit to ground. Autodata annab selle sama veakoodi kirjelduseks- ignition amplifier. See on ka ainuke veakood mis koguaeg tagasi tuleb.
Praeguseks ma olen ära vahetanud kõik süütepoolid, küünlad, aku, OVP relee, temp. anduri ja lambda anduri (Bosch).
Oskab äkki keegi õelda, mille pealt spidomeeter oma näidu võtab, on see abs andur või eraldi andur kuskil?