Postitused: 3
Teemad: 1
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
Juba tükimat aega on peas mõlkunud mõte, et sooviks ära proovida Mercedes-Benz ja seda ka korraliku suure bensiini mootoriga.
Hetkel pole veel ära suutnud otsustada, kas proovida e-klassi (w211), s-klass (w220) või cl (w215).
Kuidas selline mootor üldse ennast õigustab? Kuidas kestab ja millised võiks olla tüüpvead?
Kas on ka mingi vahe tootmise ajal?
Kuidas käigukast sellise mootori otsas vastu peab? Millise aastakäigu masinaid üldse sellisest mudeli valikust vaadata?
Kohe homme veel autot ostma ei hakka aga tahaks enne otsutamist asjad omale võimalikult selgeks teha.
Postitused: 274
Teemad: 28
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
Nendest valiks ma CL-i puhtalt juba alumiiniumist kere tõttu.
500-ne on lollikindel mootor, muidugi kõike tuleb hooldada. Kàigukadtidest on kahte varianti: 5 ja 7 käiguline. Viimane oli algselt probleemne, aga tänaseks peaksid nad juba head olema.
E-klassi suuremad murekohad on: Airmatic, piduritorud, vanematel SBC, kere.
S-il samuti Airmatic ja kere.
CL-il ABC-pump.
Viimased kaks on muidugi luksusautod ja tuleks valmis olla ka kallimateks üllatusteks.
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(05-02-2017, 08:46 PM)POZ Kirjutas: ...
Hetkel pole veel ära suutnud otsustada, kas proovida e-klassi (w211), s-klass (w220) või cl (w215).
...
Need on kolm täiesti erinevat autot. Viiesajane pereauto on midagi arusaamatut (kuigi äärmiselt nauditav õiges kohas tarvitamisel ), esindusautole on viiekas just paras ja pakitseva keskeakriisi ravimiseks on üks eputamise auto ülemõõdulise mootoriga ilmselt parim kompress
Ehk pead ära otsustama, milliseid kindlaid omadusi oled otsimas ja mille arvelt kannatab silma kinni pigistada.
Antud nimekirjast on 220 ilmselt oma hinna põhjas ja 211 veel langemas. Kubede hinnad oluliselt ei muutu.
Postitused: 133
Teemad: 23
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
CL puhul on 500 baasmudel. Sellest valikust just eriti CL puhul tuleks kindlasti AMGd sihtida.
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
06-02-2017, 06:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-02-2017, 06:35 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Jep CL55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW on maasikas. Neid tehtigi ainult faceliftina 2003-2006 kuigi 90% on 2003-2004. Lõpu mudelid juba C216 CL63 AMG 386kW hinna juures.
CL55 AMG 265kW on 103kW vähem kui Kompressoriga.
CL600 5.8 V12 270kW pigem vältida-probleemne mootor.
CL600 5.5 V12 BI-TURBO 368kW hea aga pole AMG hääli kuid samas AMG hinna kandis.
Muidu olen ise ka alati imestanud kuidas inimestel niivõrd lai skaala mudelite osas. On ikka vahet kas ostad kiivit või kartulit.
Endal nt on alati konkreetne kindel mudel silme ees ja muud ei huvita.
Postitused: 436
Teemad: 97
Liitus: Dec 2006
Maine:
4
06-02-2017, 09:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-02-2017, 09:30 PM ja muutjaks oli Blue Chip.)
(06-02-2017, 04:20 PM)v6sa Kirjutas: (05-02-2017, 08:46 PM)POZ Kirjutas: ...
Hetkel pole veel ära suutnud otsustada, kas proovida e-klassi (w211), s-klass (w220) või cl (w215).
...
Need on kolm täiesti erinevat autot. Viiesajane pereauto on midagi arusaamatut (kuigi äärmiselt nauditav õiges kohas tarvitamisel), esindusautole on viiekas just paras ja pakitseva keskeakriisi ravimiseks on üks eputamise auto ülemõõdulise mootoriga ilmselt parim kompress
Ehk pead ära otsustama, milliseid kindlaid omadusi oled otsimas ja mille arvelt kannatab silma kinni pigistada.
Antud nimekirjast on 220 ilmselt oma hinna põhjas ja 211 veel langemas. Kubede hinnad oluliselt ei muutu.
Viiesajasel pereautol pole viga midagi Universaalkerega isend kipub ulakamal kasutamisel esile kutsuma entusiastlikemates (enamasti propellerimärgi all masuuti põletavates) kaasliiklejates sama ümmagusi silmi nagu 211 esituled...
Teemaalgatajale - viiesajane on päris lai mõiste vabalt hingav 225kw (jõudluse mõttes täna kahjuks kolmese diisli ekvivalent), vabalt hingav 285kw (võib olla ka jõudluse mõttes kolmese diisli ekvivalent aga see peab olema päris uus ja mitme turboga hoogsamas häälestuses versioon) ja kahe turboga 300kw ( sellele on mistahes kolmese diisliga raske vastu saada, eriti kui on juhttarkvara kohendatud). Viimast kahjuks nendele mudelitele ei saanud mis sa üles lugesid.
Endal 211 facelift viiene universaal ja ütleme, et päris hea on. Pakun, et teiste mainitud mudelite ülalpidamine kipuks kallimaks minema.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(06-02-2017, 09:26 PM)Blue Chip Kirjutas: ...
Viiesajasel pereautol pole viga midagi Universaalkerega isend kipub ulakamal kasutamisel esile kutsuma entusiastlikemates (enamasti propellerimärgi all masuuti põletavates) kaasliiklejates sama ümmagusi silmi nagu 211 esituled...
...
Jajaa, täidab ju pereauto nõudmised küll:
turvaline - tšekk;
mahukas - tšekk;
ökonoomne - eee, võrreldes F1 või TF maaraketiga kindlasti. Seega tšekk;
ohutu ja andestav ka vähemvõimekale juhile - milleks meil siis juhiabistid, eksole. Tšekk.
Ega viiesajane pereuniversaal olegi paha. Lihtsalt tavaarusaama järgi mõistlik see ei ole. Eriti marsruudil kodu-lasteaed-kool-töö-pood aerutades.
Aga seda vist praegu ei küsitud ka...
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
06-02-2017, 10:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-02-2017, 10:51 PM ja muutjaks oli Eero_S.)
(06-02-2017, 09:41 PM)v6sa Kirjutas: Ega viiesajane pereuniversaal olegi paha. Lihtsalt tavaarusaama järgi mõistlik see ei ole. Eriti marsruudil kodu-lasteaed-kool-töö-pood aerutades.
Aga seda vist praegu ei küsitud ka... Eks see sõltub ka arusaamast. Mulle väideti ka, et mu eelmine auto oli täiesti mõttetu auto, 3.2 bensiin, pidev nelik, DSG, kuni sai nii mõnegi inimesega vestluse käigus avastatud, et tema 2.0 bensukas, monoveoline manuaal võtab sarnastes tingimustes sama palju või isegi rohkem kütet.
Samas jah, viielirune ületab kuluga igaljuhul kõik ülejäänud, kui just ei ole tegemist raske haagise vedamisega.
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
Sõidumõnu maksab ka midagi ja seda 500-ne kindlasti pakub. Kui majanduslik seis võimaldab, mitte ainult osta, vaid ka hooldada, on see kindlasti proovimist väärt.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 133
Teemad: 23
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
07-02-2017, 05:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-02-2017, 05:36 PM ja muutjaks oli Joel..)
Õnneks meil on autofoorum ja me lähtume auto valikul emotsioonist, mitte excelist.
Aga Eero_S'le kommentaariks, et V6 puhul võibki vaielda - selline auto on harju keskmisest reasneljasest vaid veidi kiirem, vaid veidi kenama häälega ja vaid veidi mugavam (st pöördemoment tänavasõidupööretel ning pöördelembelisus kiirendusel), kuid mingit erilist emotsiooni ta sellegipoolest ei tekita. Reasneljasega võrreldes on V6 auto muidugi mõnusam, aga laiatarbekaup sellegipoolest.
Viieliitrine juba omab teatavat iseloomu, tal on kõike veidi rohkem kui V6'l. Aga näiteks V8 või V12 AMG'sid on juba oluliselt raskem mõttetuteks pidada, sest nad eristuvad massist väga selgelt ning järelikult on see olnud omaniku teadlik valik, mitte kompromiss. Mis tähendab, et omaniku jaoks on emotsioon olulisem kui kulu. Millest omakorda tuleneb, et sellise tegelasega ei ole mõtet vaielda, kuna ta ei hakka üritamagi teisi veenda, et selline auto on mõistlik - lihtsalt meeldib. YOLO! Seega ma teemaalgatajal soovitaksin läbi mõelda mis on tema jaoks oluline. Kui emotsioon, siis ei ole 500seid mõtet vaadata ja kui kulu, siis veel vähem. 500 on kompromiss, parem kui V6, aga 55K, 63 või 65'ga ei ole midagi võrrelda. Kompromiss ei tähenda, et ta oleks halb, mõnele meeldibki tasakaal.
Aga puht spordi mõttes oleks huvitav teada, mis autol on 3.2 bensiin, pidev nelik ja DSG. VAG valikust ma ei tea ühtegi sellist, neil on 3.2 otsas kas Haldex nelik või automaatkast.
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
(07-02-2017, 05:32 PM)Joel. Kirjutas: Õnneks meil on autofoorum ja me lähtume auto valikul emotsioonist, mitte excelist.
Aga Eero_S'le kommentaariks, et V6 puhul võibki vaielda - selline auto on harju keskmisest reasneljasest vaid veidi kiirem, vaid veidi kenama häälega ja vaid veidi mugavam (st pöördemoment tänavasõidupööretel ning pöördelembelisus kiirendusel), kuid mingit erilist emotsiooni ta sellegipoolest ei tekita. Reasneljasega võrreldes on V6 auto muidugi mõnusam, aga laiatarbekaup sellegipoolest.
Viieliitrine juba omab teatavat iseloomu, tal on kõike veidi rohkem kui V6'l. Aga näiteks V8 või V12 AMG'sid on juba oluliselt raskem mõttetuteks pidada, sest nad eristuvad massist väga selgelt ning järelikult on see olnud omaniku teadlik valik, mitte kompromiss. Mis tähendab, et omaniku jaoks on emotsioon olulisem kui kulu. Millest omakorda tuleneb, et sellise tegelasega ei ole mõtet vaielda, kuna ta ei hakka üritamagi teisi veenda, et selline auto on mõistlik - lihtsalt meeldib. YOLO! Seega ma teemaalgatajal soovitaksin läbi mõelda mis on tema jaoks oluline. Kui emotsioon, siis ei ole 500seid mõtet vaadata ja kui kulu, siis veel vähem. 500 on kompromiss, parem kui V6, aga 55K, 63 või 65'ga ei ole midagi võrrelda. Kompromiss ei tähenda, et ta oleks halb, mõnele meeldibki tasakaal.
Aga puht spordi mõttes oleks huvitav teada, mis autol on 3.2 bensiin, pidev nelik ja DSG. VAG valikust ma ei tea ühtegi sellist, neil on 3.2 otsas kas Haldex nelik või automaatkast. Oli Haldexiga küll, aga see antud auto puhul ei mänginud erilist rolli, kuna minu isend ennast esiveolisena mingisugusel debiilsel põhjusel ei kasutanud. B6 Passatiga Variandiga oli tegu. 3.2 VR6 ja 184kw, DQ250 DSG.
Minu eelmise postituse point ongi selles, et minu jaoks ei ole ka 5l mootoriga auto mõttetu/ebamõistlik(kui rahakott kannatab), kuna see sõidumõnu, mida ta vastu pakub on hoopis teisest klassist.
Üldiselt lihtsalt, kui keegi mainib, et tal on suurem, kui 2 liitrine, siis peetakse seda juba hirmsalt suureks mootoriks ja autot mõttetult kulukaks ja väiksemaga jõuab meie teedel ju sama kiiresti punktist A punkti B, kui lähtuda lubatud kiirusepiirangutest.
Sõidaksin ise ka AMG'ga, aga rahakott on selline, et osta lubaks, aga kas hooldada ka jaksaks, on ise küsimus, selle tõttu olen pidanud targemaks, mitte osta ja lasta käest ära, kuna rahakott ei kesta. Igapäevaseks autoks minu läbisõitude juures on ta muidugi ka kaunis kulukas(aastane läbisõit ca 40k km).
Postitused: 1,379
Teemad: 87
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
Eesti inimese olemus on juba selline, et kõik mootorid, mis on suuremad, kui 1,2 on kindlasti "maksupetturite" vms. autod.
Tegelikkus on see- 5,0 korralikkult hooldatuna võtab keskmiselt vähem kütust, kui mingi VAG grupi 3,2.
Sest 5-ne on 8pütti vabalthingav, ja see VAG-i moto saab kogu oma jõu mikromootori suuruse turbo abil.
5-e resurss on ca 700tuhhi kuni miljon, turbomootoril ca 250-350tuhhi.
Võtame kokku:
Kui sul on raha(mitte ostuks, vaid ülevalpidamiseks), ja sa soovid osta autot omale ja sõitmiseks...
Ainuõige valik on V8.
Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(10-02-2017, 11:25 PM)janek126 Kirjutas: ...
Võtame kokku:
Kui sul on raha(mitte ostuks, vaid ülevalpidamiseks), ja sa soovid osta autot omale ja sõitmiseks...
Ainuõige valik on V8.
Nothing beats cubic inches
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Ise oman W220 kerega 5.0 V8 ja mina olen selle mootoriga rahul. Lasin gaasi peale panna ja küttepeale minev rahahulk on märkimisväärselt väiksem, võrreldes tehes sõite ainult bensiiniga.
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
(10-02-2017, 11:25 PM)janek126 Kirjutas: Eesti inimese olemus on juba selline, et kõik mootorid, mis on suuremad, kui 1,2 on kindlasti "maksupetturite" vms. autod.
Tegelikkus on see- 5,0 korralikkult hooldatuna võtab keskmiselt vähem kütust, kui mingi VAG grupi 3,2.
Sest 5-ne on 8pütti vabalthingav, ja see VAG-i moto saab kogu oma jõu mikromootori suuruse turbo abil.
5-e resurss on ca 700tuhhi kuni miljon, turbomootoril ca 250-350tuhhi.
Võtame kokku:
Kui sul on raha(mitte ostuks, vaid ülevalpidamiseks), ja sa soovid osta autot omale ja sõitmiseks...
Ainuõige valik on V8.
Edud.
Janek.
Nüüd sa Janek panid ikka küll 100-ga puusse. 3.2 VR6 puhul pole turbost haisugi, tegu on vabalthingava R6 mootoriga, mille silindrid on kompaktsuse huvides teineteisest väikese nurga all.
https://en.wikipedia.org/wiki/VR6_engine
VAG grupi VR6 mootorid on üsna õnnestunud ja näitex mina isiklikult eelistan VR6 siidist häält üxkõik millise V8 jörinale, aga see puhtalt minu maitseeelistus. Mis ei tähenda, et mulle ei meeldix omada V8-ga W124 500E-d või Porsche 928-t, aga samas ei olex mul midagi ka VR6-ga Golf R32-ga sõitmise vastu.
Pealegi võib väita, et V8 on kõige mõttetum mootor, kuna ta on täiesti tasakaalust väljas ja rafineerimata võrreldes 6 ja 12 silindriliste mootoritega, mis on väga hästi tasakaalus. Ometi on ta maailmas väga levinud (suuresti tänu ameeriklastele, kes on seda üsna muutumatul kujul tootnud pea 100 aastat).
Või mix oma valikut üldse kolbmootoritega piirata, kui tehnilises mõttes on täiuslikumad rootormootor, turbiinmootor või elektrimootor, milledes tekitataxe kohe pöörlev liikumine, mitte edasi-tagasi liikumine, mis tuleb pöörlevax liikumisex muuta.
Mis ma öelda tahan on see, et väita, et mingi kindel mootor on ainuõige valik on ääretult lühinägelik, igal mootoril on oma eelised ja miinused.
Teemaalgatajale soovitan, et kui mudeli suhtes väga eelistusi pole, siis otsi lihtsalt kõige korralikum isend, mille leida suudad ja mis sulle meeldib ning mida edaspidi ka hooldada jäxad.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Eks kõik sõltub, mida sa ootad. Mulle ka meeldib V8 biturbo, aga Daimler juba ise on hakanud aru saama, et sportlikumaks muutmisel on vaja vähendada edeotsa kaalu. Seetõttu ka juba tulevad 4l V8 biturbod. Rohkem rõhku turbole, rohkem kütet pihustitest. Kergem mootor, kergem esiosa, rohkem kiirust kurvides.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
01-03-2017, 11:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-03-2017, 11:14 PM ja muutjaks oli secman.)
(01-03-2017, 05:47 PM)indrek Kirjutas: Eks kõik sõltub, mida sa ootad. Mulle ka meeldib V8 biturbo, aga Daimler juba ise on hakanud aru saama, et sportlikumaks muutmisel on vaja vähendada edeotsa kaalu. Seetõttu ka juba tulevad 4l V8 biturbod. Rohkem rõhku turbole, rohkem kütet pihustitest. Kergem mootor, kergem esiosa, rohkem kiirust kurvides.
Mulle väga meeldib V8 4,0 biturbo. Lisaks kaalule, kurvikiirusele jms. toredatele asjadele on ta vōrreldes suuremate mootoritega ka ikka väga öko. Ja väga kiire.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
02-03-2017, 03:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-03-2017, 03:08 PM ja muutjaks oli nostromo.)
M178 on töepoolest meistriteos:
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
V8 on V8 aga, kui võrrelda, siis 5L V8 vs. 3.0 V6 masuudikas mis kiirendab 0-100 0,5 sec. aeglasemalt
mõttekoht siiski.
E 500 4,966 cc (4.966 L; 303.0 cu in) V8 306 PS (225 kW; 302 hp)@5600 459 N·m (339 lb·ft)@2700 5.8 RWD & 4WD
E 320 CDI 2,987 cc (2.987 L; 182.3 cu in) V6 224 PS (165 kW; 221 hp)@3800 540 N·m (400 lb·ft)@1600–2800 6.3 – 6.6 RWD & 4WD
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
|