Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
25 aastat vana 1992 W124 200D 75hj jõudis miljoni kilomeetrini-keskmine kulu 6L/100km
#1
[Pilt: s.gif]

Ehk 25 aastat keskmiselt IGA PÄEV 111km!

Tean et miljoni km saavutanud W123 vastu andis MB esindus uue E-klassi ja W123 läks muuseumisse aga see vist esimene miljoni saavutanud (avalik) W124?

http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=29351
Vasta
#2
Puhtalt sportlik huvi,kas 200 euri kuus hooldusele on reaalne?! Endal selline staaz puudub!
Vasta
#3
(27-01-2017, 04:19 AM)cico Kirjutas: Puhtalt sportlik huvi,kas 200 euri kuus hooldusele on reaalne?! Endal selline staaz puudub!

Kui sõita 40k km aastas, see tähendab mitut õlivahetust, vähemalt jooks rehve, muu pudipadi juurde ja ongi aastas ca 2000e. Ega hooldus ei tähenda ainult õli ja filtri hinda, Saksas vähe teised hinnad ka ja kui mees näiteks esinduse klient siis kõikide asjade pealt kokku 2300e aastas on mõistlik.
Vasta
#4
Ja siis meil müüakse samas seisus W124'sid 200t km spidomeetril Eusa_angel
Vasta
#5
Eestis olid 90ndate alguses mustad VIP Taksod, mis olid ka W124 200D-d. Minu onu sõitis ühe sellisega, millel oli minu mälu järgi reipalt üle poole milli kellal juba aastatel 94-95. Tema vahetas oma masina W210 vastu umbes 1997, aga see W124 sõitis veel palju aastaid taksot edasi. Nii et ma arvan, et see masin sai miljoni täis vähemalt 15 aastat tagasi ning üle miljoni sõitud W124sid on sadu kui mitte tuhandeid.
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
Vasta
#6
Mercedes-Benz enda kodulehel natuke pikem jutt selle auto kohta.

Kui aastas 40 tuhhi sõita, siis korralik sakslane sõidab selle ajaga 2 jooksu rehve läbi. (mitte kulumispiirini, nagu meie siin)
Lisaks oli sel autol ju iga 10tkm tagant hooldus ette nähtud, seega, aastas 4 hooldust ka.Eusa_clap

Kõige pullim on see väljalaskekolle, kus veel päris palju seda valge värvilaadset asja säilinud.
Minu kadund 300D oli siis vähemalt 1,4 milli mees; sel pold kolle peal enam mingit värvi peal...


.
Vasta
#7
Sõita see miljon maha 55KW manuaaliga, selle asemel, et teha seda 108 KW heade lisadega turbodiisel automaadiga - no mille nimel? Eusa_wall Eeldatav kütusekulu oleks keskmiselt olnud suurem ca liiter kuni poolteist. Hooldus ka kallim, aga milline sõiduelamuse vahe. Kui ta oleks isegi 30000 kütuse + hoolduse pealt juurde maksnud, oleks see ikkagi vaid 3 senti km. Auto oleks ka loomulikult tüki kallim olnud, aga MB töötajana oleks ta ka turbokale parema hinna saanud. Katuseluugi raatsis ikka tellida Eusa_clap
Vasta
#8
(27-01-2017, 01:06 PM)Priit Kirjutas: Sõita see miljon maha 55KW manuaaliga, selle asemel, et teha seda 108 KW heade lisadega turbodiisel automaadiga - no mille nimel? Eusa_wall Eeldatav kütusekulu oleks keskmiselt olnud suurem ca liiter kuni poolteist. Hooldus ka kallim, aga milline sõiduelamuse vahe. Kui ta oleks isegi 30000 kütuse + hoolduse pealt juurde maksnud, oleks see ikkagi vaid 3 senti km. Auto oleks ka loomulikult tüki kallim olnud, aga MB töötajana oleks ta ka turbokale parema hinna saanud. Katuseluugi raatsis ikka tellida Eusa_clap

Auto24 artikkel ei hõlma kogu infot.
http://www.carscoops.com/2017/01/1992-me...its-1.html

Kes inglise keelt nii palju ei valda, siis ainuke põhjus oli see, et ostis kõige odavama variandi kuna polnud raha, sest maksis õppelaenu. Algselt oli tal plaan autot kasutada 1 aasta ning maha müüa kasumiga, sest Mercedes-Benz tehase töötajad said nii hea soodustuse.
Vasta
#9
OK, see selgitab mehe algset otsust, aga mitte 25 aastat "masohhismi" Smile
Ps Mu tuttav ärimees sakslastega põhimõtteliselt äri ei aja, kõik olevat tore seni, kuni kauba eest maksma peab.

(27-01-2017, 01:12 PM)JorgenP Kirjutas:
(27-01-2017, 01:06 PM)Priit Kirjutas: Sõita see miljon maha 55KW manuaaliga, selle asemel, et teha seda 108 KW heade lisadega turbodiisel automaadiga - no mille nimel? Eusa_wall Eeldatav kütusekulu oleks keskmiselt olnud suurem ca liiter kuni poolteist. Hooldus ka kallim, aga milline sõiduelamuse vahe. Kui ta oleks isegi 30000 kütuse + hoolduse pealt juurde maksnud, oleks see ikkagi vaid 3 senti km. Auto oleks ka loomulikult tüki kallim olnud, aga MB töötajana oleks ta ka turbokale parema hinna saanud. Katuseluugi raatsis ikka tellida Eusa_clap

Auto24 artikkel ei hõlma kogu infot.
http://www.carscoops.com/2017/01/1992-me...its-1.html

Kes inglise keelt nii palju ei valda, siis ainuke põhjus oli see, et ostis kõige odavama variandi kuna polnud raha, sest maksis õppelaenu. Algselt oli tal plaan autot kasutada 1 aasta ning maha müüa kasumiga, sest Mercedes-Benz tehase töötajad said nii hea soodustuse.

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 värvimine maxatsea 0 783 30-04-2022, 11:13 AM
Viimane postitus: maxatsea
  W124 Automaatkasti käigukang. Vigrii 1 498 02-04-2022, 09:34 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  W201 ja W124 esimesed poriplekid TAD17I 3 665 26-02-2022, 02:15 PM
Viimane postitus: v6sa
  Hea uus ja vähetuntud vana muusika. Werewolf 45 36,053 26-07-2020, 03:36 PM
Viimane postitus: Werewolf
  Filmivõteteks vaja W140, C140, W220, C215 või W124 mersusid Joel. 4 3,604 25-05-2019, 01:06 PM
Viimane postitus: väikemees
  W124 2.5D Nukkvõll puru HDriider 5 4,108 25-11-2018, 12:33 PM
Viimane postitus: stihl
  Öko universaaldiisel kuni ca 10a vana kuni ca 5000€ nostromo 18 9,030 23-09-2018, 01:08 PM
Viimane postitus: stihl
  W124/S124/C124 grupp Facebookis Gerthsemm 3 3,594 27-03-2018, 06:38 PM
Viimane postitus: Gerthsemm
  Otsin isa vana Mercedest! Symre 0 2,815 05-11-2014, 08:04 PM
Viimane postitus: Symre
  W124 facelift e250d kellegile varuosi ? Misha 0 1,862 19-02-2014, 03:01 PM
Viimane postitus: Misha



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne