Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Probleem W210 ei võta võtit omaks
#1
Tervist,auto on siis 2000a E320 CDI 145kw ja probleem siis järgmine ,et ei võta enam võtit omaks,süüdet sisse ei saa,rool lukus,vahepeal lasi ilusti süüte sisse panna ja siis ei läind lihtsalt käima ,pidi mitu korda jamama ja läks käima aga nüüd ei tee enam mitte ühtegi piuksu ja uksi ka ei lase lukku panna,oskab ehk keegi aidata kust otsast alustada vea otsimist,süütelukk õhtal vms?
Ette tänades
Vasta
#2
ei ole kahjuks
Vasta
#3
Nonii nüüd sain pika jeblamise peale masina käima jälle,tundis võtme ära,sain süüte sisse ja hakkasid uksed ka toimima,sõber kuskilt uuris,et salongi valgustuse taga on mingi pistik mis tuleb ära korra tagant võtta ja aku klemm maha,ma ei tea muidugi kas see aitas midagi või hakkas lambist jälle ise toimima ,peale seda seisis natuke ja plaks süüde sees ja käis aga ei tea jälle kauaks,äkki mõni targem mees on kokku puutund sellise veaga,ise arvan kas võti või süüteluku põhi.
Vasta
#4
(24-01-2017, 11:44 AM)diskor Kirjutas: ei ole kahjuks

No kuidas see võimalik on???
Sa ostsid elektroonilse võtmega auto ja kaasas oli ainult üks võti...???
Teine on ju tõenäoliselt selle käes, kes selle auto sult rahapuuduse hetkel minema viib...

Aga kuna sa korra juba selline naiiv oled olnud, siis soovitan ta siva kuhugi endiste autovaraste firmasse lükata ja viga lasta kindlaks teha.... On siis vastuvõtjas mingid külmjooted või võti seest tahmane, misiganes.
(esinduses läeb see üritus tuhandeid maksma)
Sry, tõesti.



.
Vasta
#5
Stihl, what's with the attitude?? Eusa_wall

Info saamiseks soovitaks probleemi googeldada ja foorumi otsingut kasutada. Vana rasva pealt panustaks, et viga on võtmes. Aastaid on mööda läinud ja võtmesisest patareid/akut enam süütelukust ei laeta või on võtmesisene mehaaniline viga. Probleem võiks tekkida ka kui masina akud on oma elu ära elanud, aga eks sinu probleemile spetsiifilise lahenduse leiad internetis tuhlates.
Edu!
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Vasta
#6
(24-01-2017, 05:19 PM)Treiku Kirjutas: Stihl, what's with the attitude?? Eusa_wall

Info saamiseks soovitaks probleemi googeldada ja foorumi otsingut kasutada. Vana rasva pealt panustaks, et viga on võtmes. Aastaid on mööda läinud ja võtmesisest patareid/akut enam süütelukust ei laeta või on võtmesisene mehaaniline viga. Probleem võiks tekkida ka kui masina akud on oma elu ära elanud, aga eks sinu probleemile spetsiifilise lahenduse leiad internetis tuhlates.
Edu!

Nõus, attitude ei olnud mul just airborne.Thumbsdown
Ja kirjutasin ju juurde ka, et Sry = sorry = vabandan, maakeeli, kes veel ei teadnud.

Aga maapealetoov küll - eluaeg on kehtinud see reegel, et ühe võtmega autot EI OSTETA. Või, kui sul ongi autol kaks võtit ja üks kaob, siis teed kõik, et 1 uus juurde teha. Tänapäeval, et ka kadunud võti auto unustama panna.

Mul vana "rasva" pealt:

- W210 võtit pole kunagi läbi süüteluku laetud.
- Seal sees on tavalised CR2025 patakad, mis on igas Maximas tänapäeval saada.
- Kui patareid laadima hakata, siis ta plahvatab.
- Kui need patakad on tühjad, siis ei tööta kesklukk. Kui ukse teed metallvõtmega lahti, siis auto käima saad ikka, käivitamisele patarei ei mõju.
- Kui auto aku saab ootamatult tühjaks, siis pärast selle asendamist/laadimist ta oma võtmeid ära ei unusta.
- Inimestele foorumites otsese valeinfi jagamine on suht bääd attitude.

P.S: Lukufirmade all pidasin silmas lukuabi.eu jne. Ja ma ei ole nende makstud agent; kuigi selliste asjadega nad saavad hästi hakkama.

Vasta
#7
Minu 98 w202 (ka ühe võtmega ostetud) oli pms sama jama, kuna teist võtit polnud, sai uus võti tellitud. Maksis vist u 3500kr. Eurodes pole enam nii suur summa. Oli võtme viga.
Vasta
#8
(24-01-2017, 09:40 PM)stihl Kirjutas:
(24-01-2017, 05:19 PM)Treiku Kirjutas: Stihl, what's with the attitude?? Eusa_wall

Info saamiseks soovitaks probleemi googeldada ja foorumi otsingut kasutada. Vana rasva pealt panustaks, et viga on võtmes. Aastaid on mööda läinud ja võtmesisest patareid/akut enam süütelukust ei laeta või on võtmesisene mehaaniline viga. Probleem võiks tekkida ka kui masina akud on oma elu ära elanud, aga eks sinu probleemile spetsiifilise lahenduse leiad internetis tuhlates.
Edu!

Nõus, attitude ei olnud mul just airborne.Thumbsdown
Ja kirjutasin ju juurde ka, et Sry = sorry = vabandan, maakeeli, kes veel ei teadnud.

Aga maapealetoov küll - eluaeg on kehtinud see reegel, et ühe võtmega autot EI OSTETA. Või, kui sul ongi autol kaks võtit ja üks kaob, siis teed kõik, et 1 uus juurde teha. Tänapäeval, et ka kadunud võti auto unustama panna.

Mul vana "rasva" pealt:

- W210 võtit pole kunagi läbi süüteluku laetud.
- Seal sees on tavalised CR2025 patakad, mis on igas Maximas tänapäeval saada.
- Kui patareid laadima hakata, siis ta plahvatab.
- Kui need patakad on tühjad, siis ei tööta kesklukk. Kui ukse teed metallvõtmega lahti, siis auto käima saad ikka, käivitamisele patarei ei mõju.
- Kui auto aku saab ootamatult tühjaks, siis pärast selle asendamist/laadimist ta oma võtmeid ära ei unusta.
- Inimestele foorumites otsese valeinfi jagamine on suht bääd attitude.

P.S: Lukufirmade all pidasin silmas lukuabi.eu jne. Ja ma ei ole nende makstud agent; kuigi selliste asjadega nad saavad hästi hakkama.

Ehk siis kui autot ostan, siis olgu milline roigas tahes, peaasi et 2 võtit oleks?

Kasutatud autode turg on selliseid roikaid täis, et kui hakata värvi, võtmete arvu ja velje välimuse järgi autot valima, siis langevad ka enamvähem korralikud isendid ära. Odavam on see võti Silberist tellida, kui mingit 2 võtmega laipa elustada.

Vasta
#9
Seda töesti. Nt 2003 CL55 AMG Kompressor oli ka vaid 1 vötmega ning müüdi 5 päevaga ära.

Osad ehk 2 vötmega legendaarsemad auto24 isendid on seisnud üleval pakun et 5 aastat vähemalt. Kui mitte rohkem.
Vasta
#10
(24-01-2017, 09:40 PM)stihl Kirjutas: ...
Mul vana "rasva" pealt:

- W210 võtit pole kunagi läbi süüteluku laetud.
...

Siinkohal pean endale tuhka pähe raputama, miskipärast teadsin, et laetakse süütelukust nagu sama ajastu bemaritel, aga tundub, et sul on siiski õigus. Confused

Siit järeldus, enne kontrolli kui foorumisse "tarkusi" tulistama tuled Eusa_angel

Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Vasta
#11
(24-01-2017, 10:45 PM)Black66 Kirjutas: ...
Ehk siis kui autot ostan, siis olgu milline roigas tahes, peaasi et 2 võtit oleks?
...

Ei, lihtsalt kes on teadlikult läinud riskile ja ostnud ühe võtmega auto, on lõpuks hinnalise fakti ees. Tavaliselt juhtub see karupersemetsas veebruarikuuööl...Unibrow

Töötav lahendus on treila+AKS Madara tänavale. Silberautost võtme tellimine läheb 300 ja kodeerimine õnnestub ainult siis, kui keegi pole keemiat teinud. Mis on omakorda väga julge ennustus odava ühe võtmega räime puhul. Aga võib ju proovida, mis see kolm sotti siis niiväga ära ei ole...

AutoKeyService küsitud 200.-+ on ka kallis, aga nemad löövad kirvega turva maha ja saad vähemalt nende müüdud võtmega tööle. Ning muud võimalikud ringlevad võtmed enam ei ava...

Puhasta suruõhuga ära võtmepesa ja käi alkoholise lapiga üle võtme ots. Ega muud teemapüstituse alusel soovitada julgegi. Samuti võid proovida võtit pessa suruda/loksutada - ehk näkkab ja loeb võtme ära pealinnasõiduks.

Muid usaldusväärseid kohti ei julge soovitada. Siin ja seal kuuleb võluritest, kes olevat asjad käima pannud, aga millegipärast ei ole nende kontaktid avalik infoCrybaby
Vasta
#12
(24-01-2017, 09:40 PM)stihl Kirjutas: - W210 võtit pole kunagi läbi süüteluku laetud.
On MB'l üldse laetav võti olemas? Kui on, millal tuli?

Ma nii kõva guugli mees ei olnud, et selle sealt kätte oleks saanud.
Vasta
#13
(25-01-2017, 11:59 AM)v6sa Kirjutas:
(24-01-2017, 10:45 PM)Black66 Kirjutas: ...
Ehk siis kui autot ostan, siis olgu milline roigas tahes, peaasi et 2 võtit oleks?
...

Ei, lihtsalt kes on teadlikult läinud riskile ja ostnud ühe võtmega auto, on lõpuks hinnalise fakti ees. Tavaliselt juhtub see karupersemetsas veebruarikuuööl...Unibrow

Töötav lahendus on treila+AKS Madara tänavale. Silberautost võtme tellimine läheb 300 ja kodeerimine õnnestub ainult siis, kui keegi pole keemiat teinud. Mis on omakorda väga julge ennustus odava ühe võtmega räime puhul. Aga võib ju proovida, mis see kolm sotti siis niiväga ära ei ole...

AutoKeyService küsitud 200.-+ on ka kallis, aga nemad löövad kirvega turva maha ja saad vähemalt nende müüdud võtmega tööle. Ning muud võimalikud ringlevad võtmed enam ei ava...

No ma nt. võtsin kah teadlikult selle riski ja ostsin 1 võtmega auto. 1 omanik ostust saati Eestis, dokumentaalselt tõestatav ja võti on tõemeeli ära kaotatud. Ehk mul piisab jalutada Silberisse ja tellida uus võti, loomulikult siiani tegemata nagu mul kombeks saanud, samas ei saa ma kedagi süüdistada peale enda, kui peeti läheb ja tean, et keegi pole käinud süüteluku kallal mudimas ja võtme progremine Silberile probleemi ei valmista.

211 kerega auto puhul ma ei räägi võtme puhul ka enam hinnalisest väljaminekust, mingi vanema poolmäda 210 korral võib tõesti ajada vanduma ja kas ongi mõtet seda võtit teha.

Ehk siis 1 võti ei muuda autot kohe roikaks, aga 2 võtmega auto võib olla kuusakoski kandidaat, see oli minu mõte. Kodanik üritas ju tõsimeeli väita, et kui 1 võti, siis fullroigas ja tuleks kindlasti ostmata jätta ja kes see loll üldse 1 võtmega auto ostab.



Vasta
#14
Ja alati, kui on kahtlus, et müüja on yhe võtme kuritahtlikel eesmärkidel endale jätnud lasta see välja progeda. Siis on kindel, et keegi autot sellega ära ei aja.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#15
(25-01-2017, 04:57 PM)Black66 Kirjutas: ...
Ehk siis 1 võti ei muuda autot kohe roikaks, aga 2 võtmega auto võib olla kuusakoski kandidaat, see oli minu mõte. Kodanik üritas ju tõsimeeli väita, et kui 1 võti, siis fullroigas ja tuleks kindlasti ostmata jätta ja kes see loll üldse 1 võtmega auto ostab.


Palun tsiteerida vastavat kohta isand Stihli postitusest või loobuda jama ajamisest!Eusa_naughty

Roika tõid Sina mängu, samuti 211 mudeli. Teemaalgataja küsis näopijärgse punnsilma kohta.
Vasta
#16
Stihli postitus on nii üleolev, et mind ajas lihtsalt natukene kurjaks. Läbi lillede loeb välja, et ühe võtmega autoostja on loll. PUNKT.

Teemaalgatajele niipalju, et alustuseks süüteluku ja võtmepinna hoolikas puhastus ja kui see ei aita, siis nii vana autoga ilmselt autokeyservice poisid kõige mõistlikum lahendus. Samas kui ajalugu teada, auto oma välimuselt ilus ja korralik ning hoitud hingega, siis mina jalutaks Silberisse.
Vasta
#17
(25-01-2017, 05:55 PM)Black66 Kirjutas: Stihli postitus on nii üleolev, et mind ajas lihtsalt natukene kurjaks. Läbi lillede loeb välja, et ühe võtmega autoostja on loll. PUNKT.
...

Aga on ju.... SmartKey teemat on nii palju leierdatud, et igale vähegi kodutööd tegevale peaks asi selge olema. Ning kes kodutööd teha ei viitsi, see peabki oma laiskuse kinni maksma.

Huvitav, et mina säärast asja postitusest välja ei loe... Punktide loopimise asemel tasuks rahulikult mõelda. Muidu võib juhtuda, et satub pingile. On ennegi juhtunud, see siin pole SR.org.
Vasta
#18
Tere,

Et maailmas taas rahu valitseks, kommenteerin niisama vahele, et elus kaht-kolme automüüki eemalt ühe silmaga näinuna võib peaaegu kindlalt väita, et võtmete arv pole tavaliselt osutunud tehingu seisukohalt oluliseks ning enamasti ei taipa ei ostja ega müüja seda teemat enne auto üleandmist isegi tõstatada. Ostetakse ikkagi autot ja võtmed ning muu selline pudi-padi tuleb paraku meelde hiljem. Kui teist võtit pole - no siis seekord nii on, tuleb selle ühega leppida ja mitte liiga palju muretseda. Küll see teine võti soovi korral järgi tehakse, nagu siingi teemas välja toodi ja küll eelmistel omanikel on muidki võimalusi peale selle õnnetu teise võtme kuritahtlikult käituda kui õnnetul kombel sedasorti kodaniku otsa satud.

Maailm riske täis, aga kõigest saab lõpuks kuidagi üle kui mõistlikult toimetada.

Loodan siiralt, et saad auto ka lõpuks ikka käima ja jagad oma kogemust taaskord ka teistega.Smile

Parimate soovidega,

Tauno
Vasta
#19
(25-01-2017, 09:24 PM)v6sa Kirjutas:
(25-01-2017, 05:55 PM)Black66 Kirjutas: Stihli postitus on nii üleolev, et mind ajas lihtsalt natukene kurjaks. Läbi lillede loeb välja, et ühe võtmega autoostja on loll. PUNKT.
...

Aga on ju.... SmartKey teemat on nii palju leierdatud, et igale vähegi kodutööd tegevale peaks asi selge olema. Ning kes kodutööd teha ei viitsi, see peabki oma laiskuse kinni maksma.

Huvitav, et mina säärast asja postitusest välja ei loe... Punktide loopimise asemel tasuks rahulikult mõelda. Muidu võib juhtuda, et satub pingile. On ennegi juhtunud, see siin pole SR.org.
Võimegi vaidlema jääda, antud postitusest võis välja lugeda üleolevat suhtumist ja tundub et antud kasutaja oli eriti hoos ja jagas sellised üleolevaid komentaare teisteski teemades.

Punkte ei loobi tühja, aga mõned positiivsed kommentaarid kasutaja profiilis ei tähenda kohe, et mees võib läbi lillede öelda, et see kes ostab auto 1 võtmega, on loll. Olen ostnud nii 1, 2 kui 3 võtmega autosid ja ausaltöeldes pole vahet, palju neid võtmeid on, kui hind ja kaup on omavahel vastavuses. Smartkey ei ole aastaks 2017 mingi imeasi. Aastal 2005 võis tõesti judinaid tekitada, kui võtmega mida juhtus.

Aga see selleks, probleemile on pakutud 2 adekvaatset lahendust siin teemas.

Kui arvatakse, et möla on liiast, siis vastavad isikud eemaldavad selle siit teemast.
Vasta
#20
(25-01-2017, 04:57 PM)Black66 Kirjutas: Kodanik üritas ju tõsimeeli väita, et kui 1 võti, siis fullroigas ja tuleks kindlasti ostmata jätta ja kes see loll üldse 1 võtmega auto ostab.

See kodanik olin mina...Icon_razz

Aga nii ju ongi, et ühe võtmega auto on fullroigas. Eriti tänapäeval, kui võtme sees mingid immod, asjad, MB tolleaegsetest võtmestest rääkimata.
Kui endisel omanikul polnud piisavalt raha kaotatud võti asendada, siis järelikult ei olnud tal ju raha ka pidurihooldust lasta teha, korrosioonitõrjet jne. Salongikat vahetatakse siis, kui seest juba udune ja õhufilltrit siis, kui kütust hakkab neelama.

Ma ise ei ole samuti 100% hoolikas autoomanik, aga ku ma kasutatud auto ostan, siis proovin valida ikka nende hulgast, kus omanik on hoolas olnud.
Ja neid on.
Ma ei tea, kahjuks, mis hinnaklassist sina oma autosid ostad, ilmselt 1000-2. Seal ei olegi mingist hoolsusest ilmselt juttu.

Ühe võtmega autot VÕIB osta, aga ainult siis, kui sa oled autoinimene või spetsialist. Ma olen ka ühe ühe võtmega auto ostnud - 1978a Jaguar.
Nüüd on tal juba 3 võtit.
Teistel mu autodel on 2. Sest mine tea, mis võib juhtuda.
Aga sina (tsiteerides "loomulikult siiani tegemata nagu mul kombeks saanud") või teemaalgataja ei või.
Lihtne.

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W213 E220 2018 raadio levi probleem Traak 0 92 07-11-2024, 07:20 PM
Viimane postitus: Traak
  W210 raadio juhtmete teadmatus r2lfian 0 124 24-09-2024, 12:30 AM
Viimane postitus: r2lfian
  2004 s211 om648 pidurite probleem buby 1 216 14-07-2024, 08:11 AM
Viimane postitus: v6sa
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 712 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W211 Turbo probleem difred 12 2,108 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 823 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego
  W212 E200 2010 tagumise telje probleem Sander1990 0 418 08-03-2023, 04:21 PM
Viimane postitus: Sander1990
  Xenoni probleem Paranormaalne 2 483 16-11-2022, 09:41 PM
Viimane postitus: Black66
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 373 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  Probleem W212 E350 cdi 09 roolilatiga kotto 1 689 04-10-2022, 04:46 PM
Viimane postitus: stihl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne