Postitused: 22
Teemad: 6
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
Silmapiiril on kaks "kutsikast", mõlemad on ilmselt väga heas seisukorras, kuid mõningate erinevustega. Kas peaks eelistama automaatkasti või 5st manuaalkasti? Soovin arvamusi.
http://www.auto24.ee/used/2395948
https://www.kuldnebors.ee/search/soiduki...ge_size=25
Äkki on keegi antud isendeid juba näppimas käinud ning oskab midagi õelda?
Postitused: 677
Teemad: 108
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Ma tavaliselt eelistan manuaali, kuid nendest kahest võttaks automaadi, selle värvi lahendus palju ilusam, ja näeb kobedam välja.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Postitused: 22
Teemad: 6
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
Nõustun välise värvilahenduse seisukohalt, automaatkastiga variandil on see tõesti palju parem, kuid manuaalse auto salongi värvus on jälle palju meelepärasem kui see hall. Kas nende kahe käigukasti töökindluse erinevus on suur, eeldusel et mõlemad on heas seisukorras?!
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
Automaati enam ei näe (kuulutus kadunud), aga see manuaal tundub küll maasikas.
Kuhu maani (km) ja mis ajani hooldusraamat täidetud on? Tavaliselt nad tõmbavad spido sinnamaani tagasi + jätavad paar tuhat peale.
Samas, juhiiste, tundub, et alles hakkab külje pealt kuluma = väga palju ta rohkem sõitnud olla ka ei saa.
Aga kastidel pole vahet, selleaegsed sõitsid (hooldades) kõik miljoni. Manuaal küsis vahepeal sidurit ka. (mis on samuti hooldusosa).
Postitused: 22
Teemad: 6
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
Kuulutus paistab järsku aegunud olevat jah, või siis osteti ära ning võeti maha juba.. Ühesõnaga olemasoleva auto hooldusraamatu ja paberite kohta väideti, et nad on kõik olemas sinnamaani kuhu vaja, lähengi homme kohapeale vaatama ning eks siis paistab täpsemalt.
Postitused: 22
Teemad: 6
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
Ostsin Viljandi auto ära ning esmamulje põhjal on tegu rohkem veel kui maasikaga, tänan kes kaasa mõtlesid.
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
01-12-2016, 09:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-12-2016, 09:44 PM ja muutjaks oli stihl.)
(01-12-2016, 06:42 PM)S4BiT Kirjutas: Ostsin Viljandi auto ära ning esmamulje põhjal on tegu rohkem veel kui maasikaga, tänan kes kaasa mõtlesid.
No siis sa tegid õige otsuse, sest selle MB-ga saad järgnevad 10a ainult pisiprobleemidega tegeleda. Kui sedagi. Jupid maksavad vähe ja neid pole reeglina vaja.
Auto on vaikne ja mõnus.
Megane 2007 oleks selle raha eest ka saanud, aga kas ta ka sõidab, oleks küsitav olnud.
Postitused: 22
Teemad: 6
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
Võibolla panen ta üldse hoiule paremaid aegu ootama, saab kunagi äkki raha ka küsida sellise eksemplari eest
Ja huvitav näide seoses Meganega, ma vähem kui nädal tagasi müüsin just maha oma 2010 Renault Megane RS, sõitis ja kuidas veel, vastupidav samuti
Postitused: 706
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
02-12-2016, 12:52 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-12-2016, 12:56 AM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Õhtust,
Sõltumatult kõigest muust soovitan kuulata selles videos nii herr dr. Pfeiffer'i kui dr. Knothe soovitust osta W201 just praegu klassikuperspektiiviga ära. Olen tõesti nõus ja kiidan algatust kui ta tallele paned ning ära ei hukka. Selliseid inimesi ei ole palju, aga kes on, need on.
https://m.youtube.com/watch?v=7i2rYzr0LVM
Parimate soovidega,
Tauno
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Auto on siiski mõeldud sõitmisex, mitte seismisex. Ma tean omast käest väga hästi, et seistes saab auto kordades kiiremini otsa kui sõites. Kui autot hästi hoida, regulaarselt pestes ja vahatades jne. ja kõik hoolduse ja remondi arved alles hoida, siis tulevikus ei ole mingit probleemi müügiga. MB entusiast teab, et hästi hooldatud MB sõidab rahulikult miljon või paar ära ja ei karda mõnevõrra suuremat läbisõitu kui on näha, et auto eest on väga head hoolt kantud ja seda tõestavad arvete pakid.
Kuna W201-tesid toodeti umbes 1,8 miljonit , siis ma ei usu, et ta hind lähema kümne aasta jooxul taevastesse kõrgustesse kerkix. 2- või kolmekordistub võib olla küll, aga Porsche 911 stiilis hinnahüpet ei ole oodata. Võttes arvesse inflatsiooni, olex sel juhul tegu üsna tavapärase investeeringuga (kuni 10% aastas).
Mina isiklikult ostax sama hinna korral hästi hoitud, kontrollitava ajalooga isendi, mis on 100 000 kuni 200 000km rohkem sõitnud kui võrreldav kontrollimatu ajalooga vähem hooldatud või seisnud auto.
Ma saan aru Tauno Mõts-i ja Sm Tihhonovi vähesest auto kasutusest ja hoiustamisest, kuna neil on mitmeid hobiautosid ja kõigiga korraga niikuinii sõita ei saa, aga ühe hobiauto korral ei näe ma küll mõtet seda garaažis hoida ja selle nautimist vältida (kui auto pole just kunstiesemex ostetud ja selle praktiline väärtus ja liikumisvõime ei huvita omanikku), et auto väärtust hoida.
Kui tuleb tahtmine hobiautoga sõita, siis tuleb sõita, kasvõi igapäevaselt ja vihmase ilmaga, aga siis tuleb teda ka vastavalt hooldada, tihedamini pesta ja vahatada ja roostetõrjet teha. Ja vedelikke (mootoriõli, käigukasti õli, reduktori õli, jahutusvedelik, pidurivedelik, roolivõimu vedelik, hüdrosüsteemi vedelik kui autol on nivoovedrustus või ASD jne.) tuleb niikuinii regulaarselt vahetada (enamikke neist korra aastas või 2 aasta tagant), sõltumata sellest kas auto sõidab või seisab.
Kui tegu on õigesti valitud ja sulle sobiva hobiautoga, siis tekib niikuinii kiusatus ja tahmine see tihti garaažist välja ajada ja sellega sõita. Kui seda kiusatust ei teki, siis ilmselgelt ei ole tegu sinu jaox sobiva hobiautoga ja on tõenäoliselt mõistlikum see maha müüa ja midagi päriselt meeldivat asemele osta, mis kiusatust tekitax.
Investeeringu mõistes on aktsiad või fondid pikaajaliselt lihtsam ja tulusam variant kui W201-e aastaid garaažis hoiustamine, kus ta võtab lihtsalt ruumi, kogub tolmu ja on hiirtele pureda.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
|