Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
disla rõõmud (loe kondentsvesi)
#1
täna sain oma vitsad Big Grin NEVER EVER ei tohi autot jätta pooltühja paagiga seisma - sain auto sisutegemisest kätte täna ja ylla-ylla.. auto läheb käima, puterdab ja käima ei jää. tee või tina... lõpuks sain pöörded üles, auto ajas tagant valget välja nagu loom. tuuritasin kohapeal seni kuni enam välja ei surnud ja siis minekut. mootor avariirezhiimis, pöörded üle 3000 ei tõuse. ilge jama. nats aega läks mööda, auto hakkas viisakalt käituma. mootorile restart ja käis nagu kella. mis siis viga oli? kütusefilter oli vett täis Big Grin
Vasta
#2
Mis jaamas tankisid?
Vasta
#3
Pets Kirjutas:Mis jaamas tankisid?

ainult statoilis olen tankinud. asi pole kütuses. järsust temperatuurimuutusest ilmselt. auto seisis ca. poolteist nädalat
Vasta
#4
Millal kütusefitrit vahetasid viimati?
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#5
Karl Kirjutas:Millal k�tusefitrit vahetasid viimati?

2000km tagasi Smile üldiselt vahetan iga hoolduse ajal. tõenäoliselt teist nii hästi hooldatud autot sa ei leia Big Grin
Vasta
#6
ervg Kirjutas:
Karl Kirjutas:Millal k�tusefitrit vahetasid viimati?

2000km tagasi Smile üldiselt vahetan iga hoolduse ajal. tõenäoliselt teist nii hästi hooldatud autot sa ei leia Big Grin
Kütuse lisandist oled midagi kuulnud?Ise kulgen ka diisliga,pole sellist probleemi olnud.Ilmselt said kehva kütust siiski,kasuta lisandit ja õli kütusele lisaks.
Vasta
#7
Kondentsveest - ma siin viimaste külmadega -15*C viisin hommikul auto õuest otse käsipesulasse. Poisid mässasid tund aega ja kui auto kätte sain - vaatasin esmapilgul, et kogu salongi keemiline on ka tehtud... Kõik oli läbimärg, armatuur leemendas veest, püksiperse oli peale hetkelist istumist niiske :biggergrin:

Hirmu ja õudusega elektroonikale mõelda mitte püüdes sõitsin kaks tundi autot "kuivaks" :biggergrin: Juhiukse kesklukk jukerdas ikka peale seda külmadega mitu päeva järjest.

NB! Igasuguste lisanditega peab ka ettevaatlik olema! Isoprpanoolil ja muudel piiritustel põhinevad kütusemanused seovad küll vett, aga võivad sulatada lahti osade kütusefiltrite liimi ja ummistada sissepritse. Ise olen regulaarselt pannud Stanadyne oma, seob vett & määrib & hoiab puhta & tõstab tsetaanarvu ka väidetavalt (IRW).

Ja enne kui mul see pihustialune seib läks - võtsin jälle 2 paagitäit Nestest ja lisandi jätsin panemata :biggergrin::biggergrin::biggergrin: Mõned pikemad otsad ka 120 - 170 vahel selle kütusega. Ei teagi kas oli nüüd jälle juhus... Sügisel tühikäik hakkas ka jukerdama vahetult peale Nestet... Vot mine võta nüüd kinni...[/align]

...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne