Postitused: 21
Teemad: 6
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
300 CE Sportline 1989
Amordid läbi. Sain teada, et Sportlinel on taga isereguleeruvad õliamordid 3500-4500 eek/tk
Keegi pakkus välja variandi, et väikse ümberehituse abil saab sinna panna gaasiamordid suurusjärgus 600 eek/tk
Kas selline ümberehitamine on rumal mõte ja kas äkki on võimalik neid õigeid saada kuskilt odavamalt?
mac
Postitused: 777
Teemad: 39
Liitus: Nov 2005
Maine:
6
Pane need mis ette nähtud...või ürita taastada vanad,nagu teevad geenius-mehaanikud.
Auto on küürakas,ise kah mitte eriti sirge seljaga ja sõbral nimeks Quasimodo.
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Isereguleeruvate (nivo-mat) ja tavaamortidel ei tohiks küll mingit vahet olla.Iseasi kui pead silmas päris nivood(pumbaga).Igaljuhul kipuvad vedrud lahjaks jääma.
Postitused: 505
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Kust hinnad (3500-4500) pärinevad? Mul sama teema seal all, vahetama peaks esialgu küll vaid paunad, aga jo need amordidki varsti väsivad.
Kalkullin siin variante.
Ümber saaks tavaliste amortide peale teha küll, vedrud peab vahetama, mingil puhul (vist T-mall) ka õõtsad (amordi kinnitus).
Ühelt poolt võiks loota, et kui nad seal 20 aastat kestnud on, vahetaks ära, kestaks järgmised 20. Teisalt tõmbab valus kogemus meie lehmaradadega seda lootust kõvasti alla, kange tahtmine on 'vähem hävida saada' ja tavalised, 'odavamad-vahetada' panna. Sellega jälle originaalsus rikutud.
krt teab, kumb see targem on.
Postitused: 632
Teemad: 46
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
08-03-2007, 09:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-03-2007, 09:18 PM ja muutjaks oli python.)
Kui autol nivoo süsteem siis oleks mõttekas see ikkagi taastada. Uued nivoo amordid võivad algul tunduda kallid kuid minuarust õigustavad end. Kogu see nivoo süsteem hoiab sul õli survel autod kaldumast ja tagaotsa allavajumast. Näiteks paned kaks laipa pagassi ja mendid ei saa aru, et p..se maas vead midagi. Peale amortide ka õli kindlasti vahetada mis on 200.- eeku liiter ning läheb vist 2liitrit.
Samas ega saa 600.- krooni eest korralikku tavalist amorti saa. Sachs või Bilstein maksab ikka üle kilo. Endal kogemus 600eekuse KYBiga mis kestsid paar kuud.
Kui eemaldad selle nivoosüsteemi siis pead eest ka pumba eemaldama, teised tagumised vedrud jne.
Kas mitte keegi vene nimega härrasmees seal Tallinn-Väikse juures ei tegelend selle nivoo värgiga, Ilja või miski..
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Sarniirid õigemini siis,mitte kinnitused. Kahjuks need amordi küljes ja eraldi vahetada ei saa.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
S123 on need sarniirid igatahes vahetatavad, 124 omi näinud ei ole.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Heinar Kirjutas:S123 on need sarniirid igatahes vahetatavad, 124 omi näinud ei ole.
Jepp,kolmel vahetatavad,neljal mitte.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...