Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Praeguse ilmaga suverehviga kesklinnas 6km söita?
#1
Ei osanud arvata et see aasta talv 1. novembriga algab-tavaliselt esimene lumi ikka detsembri löpus jöulude paiku.

Oleks vaja autoga 6km kesklinnas koju söita suverehvidega (uued)-ettevaatlikult vöimalik vöi pean nüüd kevadet ootama?

Tee peale jääb ka Tartu mnt mäest allasöit.
Vasta
#2
(05-11-2016, 05:21 AM)nostromo Kirjutas: Ei osanud arvata et see aasta talv 1. novembriga algab-tavaliselt esimene lumi ikka detsembri löpus jöulude paiku.

Oleks vaja autoga 6km kesklinnas koju söita suverehvidega (uued)-ettevaatlikult vöimalik vöi pean nüüd kevadet ootama?

Tee peale jääb ka Tartu mnt mäest allasöit.

Võimalik. Mina sõidaks öösel kahe-nelja vahel. Risk kohtuda mõne oinaga jääb. Selle vastu aitab ainult puksiir, soovitan https://et-ee.facebook.com/HchAutoabi. Oskavad ja tahavad ka erilisemate autodega toimetada.Thumbsup
Vasta
#3
Ma sõitsin neljapäeva hommikul sadamast Sikupilli ning eriti hea ei olnud. Nüüd on teed palju puhtamad ja pole häda miskit. Lumised on vaid hoovid, parklad ja väiksemad tänavad.
Kui ma sain jäise lörtsiga Sossist ülesse siis saad sa puhta teega sealt alla.
Vasta
#4
Sulaga ei tohiks mingit probleemi olla. Sõida siis Filtri tee kaudu, pole allamäge.
Vasta
#5
Sossi mägi nagu iga muu suurema liiklustihedusega tänav on lihtsalt märg, jääd kuskil pole



Vasta
#6
Kui sula/märg siis ok kuid lähen siis igaks juhuks Filtri kaudu-tänud.
Vasta
#7
Ei soovita. CL-iga jäin kaks päeva tagasi lumehanges kinni, ja pidin kohe seal tungiga rattad vahetama, et välja saaks, garaazi sisse ülesse mägi peale ei saanud suvekatega sõita - libises alla. Täna w124-ga isegi parklast ei saanud eriti liikuda - homme seal kohapeal vahetan ise rattad talvekate vastu.
Vasta
#8
Mu sõber on kuuldavasti siiamaani veel suvekatel Tallinnas. Ning tal on veel üsna laiad rehvid ka kuna tegu ühe teise tehase analoogiga MB S-klassile. Tongue
Vasta
#9
Meil oli rehvivahetus ca 2-3 nädalat tagasi bronnitud ajaks see reede, mis nüüd käes oli. Kolm-neli päeva kõige hullemate ilmadega saime ka suvekatega hakkama. ise pidi natuke ettevaatlikum olema ja meenteele ei kippunud. meil muidugi oli nelikvedu ka, ehkki pidurdamisel see eeliseid ei anna ju.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#10
Minu soovitus on omada talvekaid eraldi velgedel. Siis saab need rahulikult suvalisel hetkel alla keerata. Muidugi sealjuures peaks arvestama ka ikkagi sellega, millised on ilmad.

Oma 4,5a'se autode omamise perioodikäigus olen õppinud, et lumi ja libedus tuleb alati aasta lõpus ning olen keeranud talvekad alla kohe, kui esimesed miinuskraadid tekivad ja seadus lubab(on juhuste tõttu siiani naelad olnud, järgmised tulevad lamellid). Igasugune jutt kuluvatest naeltest on pseudoprobleem. Jah, ma saan aru inimestest, kes tõesti sõidavad palju(üle 7k km kuus) neil kuluvad rehvi tõesti ruttu ära, aga keskmise eestlase puhul, kes aastas ca 20k km läbib ma sellest naelte "säästmisest" aru ei saa. Rehvid jäävad mingil hetkel vanaks(üldiselt ca 5a jooksul) ja siis olenemata sellest palju neil mustrit ja naelu alles on, pidamist neil ikka pole. Minu jaoks on enda turvalisus võibolla tihedama rehvide ostmise näol väärt rohkem, kui see, et mul on katkine auto või ma pean lolli mängima esimese lumega, et liikuda saaks. Ma arvan, et lõppkokkuvõttes tuleb odavam tihedamalt rehve osta, kui autot remontida. Samuti kuna ma ei sõida ainult ise, siis minu jaoks on olulisem, et mu elukaaslasel oleks turvaline sõita. Jah, see ei päästa, kui mingi teine suverehvidega tegelane sõitmisega hakkama ei saa ja selletõttu ära käperdab.

Naelte kulumise jutu peale mainin, et minu selle aastane läbisõit 10 sõidetud kuu peale on üle 36k km.
Vasta
#11
Ausalt õeldes see minugi jaoks kummaline et inimestele meeldib nendes järjekordades passida. Ma olene alati oma masinapargile organiseerinud talverehvid velgedepeal. Panen alla siis kui vaja ja võtan ära siis kui vaja.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#12
Antud juhul tegemist müügi-/hobiautoga ehk ei plaani pikemaks jätta. Aastane ls ca 1000-2000km.
Vasta
#13
Mul oli Passat igapäeva auto ja talvekad polnud eraldi veljel, aga alla said ikka esimeste külmade saabudes, see pigem on ikka inimese enda laiskuses kinni.

Mul 124 pole ka enam igapäeva auto, millega enam talvel üldse sõita ei plaani, aga ma kavatsen talle siiski järgmine talv uued talvekad osta. Praegu suvekatega keretöödes ja sealt plaanin treilal ära tuua, mitte mingil juhul ma ei hakka leiutama seda, kuidas ja kas ma temaga sõidetud saan.

Minu jutt tegelikult ei olnud konkreetselt mitte ühegi eelkõneleja pihta suunatud, see oli üleüldine.
Vasta
#14
Kui kogemustest rääkida, siis sai esimese lumega Tallinnas käidud ilma ASR-ita polnud hullu midagi.
Vasta
#15
(05-11-2016, 05:21 AM)nostromo Kirjutas: ............vöi pean nüüd kevadet ootama?

Jah!

Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne