Postitused: 7
Teemad: 5
Liitus: Oct 2016
Maine:
0
oleks siis vaja abi w123 kerega 2,3 ben.mootori ketivahetusega.nimelt ükspäev autot käivitades hakkas järsku käivitamise ajal mootor kergemini ringi käima.sai siis kohe kambrikaan maha võetud ja nagu aimata oli läkski kett puru.pöördun siis targemate klubi meeste poole kuna endal esimene Mercedes-Benz ja natuke võhik selle koha pealt ja huupi lammutama seda mootorit ei tahaks hakata.äkki keegi oskab aidata,kust otsast pihta hakata,kuidas kõige lihtsam oleks,mis varuosasid peaks hankima,vb kellegil mõned head joonised netis jne.ise asun tartumaal ja kellel huvi ja oskuseid võib tulla autot vaatama nõu andma ja abistama .kõik nõuanded ja näpunäited on väga teretulnud!nendel inimestel pole vaja näppe kulutada trükkimisega kes hakkavad ajama et kuidas sa nii loll oled jne.nagu ma ütlesin et huupi lammutada ei tahaks ja kindel olla et midagi valesti ei tee.
ette tänades alex!
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
28-10-2016, 09:24 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-10-2016, 01:40 PM ja muutjaks oli stihl.)
Keti vahetus vast pole hullu, võtad eest kõik lahti, ostad keti, vajalikud tallad ära ja paned märkide järgi uue keti peale tagasi.
Kõige tähtsam, aga on, et tal klapid sirged oleks. (ma ei ta, kas sel mootoril puutuvad kolbi mingi jama korral või mitte)
Seega: kuidas tal nookurid on, kas mõni lõdvaks pole jäänud (või koguni katki), kui nukk üleval on?
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Klapid lähevad kindlasti pähe, kui nukkvõll ja väntvõll üheaegselt ringi ei käi.
Kõige mõistlikum on otsida järgmine mootor ja vahetada komplektsena. Remont on mitu korda kallim. Neid mootoreid pakutakse enamvähem metalli hinnaga. Pritsungi ja muud paremad jupid on mõistlik ringi vahetada.
Kui on pikemad plaanid autoga, siis teed pärast olemasoleva mootori korda ja vahetad pärast tagasi.
Mootori leiad ilmselt 10-100 Euroga. Pluss äratoomise ja vahetamise vaev.
Remondi puhul jupid ca 100-150€, kaanetööd teine minimaalselt samapalju. Lisaks jällegi asjaajamine, sebimine, ootamine ja natuke rohkem tööd võrreldes mootorivahetusega.
Edu!