Postitused: 70
Teemad: 16
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
23-10-2016, 03:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-10-2016, 03:11 PM ja muutjaks oli t2rn.)
Kui palju võib velgede ET erineda originaal ET-st ostsin talveks w124 "kaevuluugid" mille ET on 48 ja autol praegused veljed on ET35 (ei ole originaalid) auto ise w201
Mis võib olla suurim ET erinevus ja kui suured flantsid maksimaalselt on soovitatav panna.
Mis ET w201le üldse paras on, infot otsides tuleb erinevaid vastuseid.
Postitused: 706
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
Tere,
Laadi siit alla õige pdf ja saad kõik tehase poolt ettenähtud kombinatsioonid teada:
http://m.mercedes-benz.de/content/german...d_rim.html
Parimate soovidega,
Tauno
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(23-10-2016, 03:09 PM)t2rn Kirjutas: Kui palju võib velgede ET erineda originaal ET-st ostsin talveks w124 "kaevuluugid" mille ET on 48 j
...
Kui rehv on 195 või kitsam, mahub 6,5" lai velg napilt.
Vastused peavadki erinevad olema erineva laiuse ja diameetriga velgede jaoks.
Postitused: 70
Teemad: 16
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
Aitäh vastuste eest, rehvideks muidu 185/65 r15 tundub et hädapärast peaks istuma, peaasi et laagreid jne ei lõhu.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(23-10-2016, 10:20 PM)t2rn Kirjutas: Aitäh vastuste eest, rehvideks muidu 185/65 r15 tundub et hädapärast peaks istuma, peaasi et laagreid jne ei lõhu.
Mahtumine sõltub velje laiusest. 6,5 mahub, 7 ilmselt mitte. Aga sõltub veljest ka natuke.
See laagrite lõhkumise jutt käib peamiselt rammusate ülemõõtude kohta. Näiteks 9J18 peale tõmmatud 245/35R18 hakkab küll laagrite peale, kuna vajab allamahtumiseks ilmselt suurusjärk kahetollist flantsi, aga mõnemillimeetrine ET erinevus ei tee küll midagi. MB laagritel on piisav tugevusvaru. Siiski ei ole ükski asi igavene ja n-kümmend aastat vanal ja xxxsada tuhat läbinud autol pole laagri suremine sugugi ootamatu, eksole.
Postitused: 70
Teemad: 16
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
(24-10-2016, 09:48 AM)v6sa Kirjutas: (23-10-2016, 10:20 PM)t2rn Kirjutas: Aitäh vastuste eest, rehvideks muidu 185/65 r15 tundub et hädapärast peaks istuma, peaasi et laagreid jne ei lõhu.
Mahtumine sõltub velje laiusest. 6,5 mahub, 7 ilmselt mitte. Aga sõltub veljest ka natuke.
See laagrite lõhkumise jutt käib peamiselt rammusate ülemõõtude kohta. Näiteks 9J18 peale tõmmatud 245/35R18 hakkab küll laagrite peale, kuna vajab allamahtumiseks ilmselt suurusjärk kahetollist flantsi, aga mõnemillimeetrine ET erinevus ei tee küll midagi. MB laagritel on piisav tugevusvaru. Siiski ei ole ükski asi igavene ja n-kümmend aastat vanal ja xxxsada tuhat läbinud autol pole laagri suremine sugugi ootamatu, eksole. Proovisin velge alla, väga nibin nabin läheb rooliotsast mööda. On see väga hull? Võiproovida ikka flantse?
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(24-10-2016, 09:39 PM)t2rn Kirjutas: ...
Proovisin velge alla, väga nibin nabin läheb rooliotsast mööda. On see väga hull? Võiproovida ikka flantse?
Paar mm on piisav, kui kasutada sisepinnale kleebitavaid raskusi tasakaalustamiseks.
Piduriketas on 8 mm... Aga kontrolli polte, säärane rats võib elu maksta.
Postitused: 1,379
Teemad: 87
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
Kui on korralik flants ja korralikud poldid võib kuni 20mm juurde pookida.Proovitud.
Üle selle peaks juba polditavaid flatse kasutama- selliseid siis, mis kõigepealt polditakse telje külge ja selle külge alles velg.
Laagrid kuluvad niikuinii.
Ega siis vahet pole laagrile, kas velg on flantsiga või ilma, kui velje kogulaius on sama ja raskuskese sama.
Nagu V6sa mainis, tekib laagri probleem, kui laiusega üle pingutada ja raskuskese viia originaalist kaugemale.
Nt-x kui originaal on 7x16ET40 ja all panna 9x16ET40 pole probleemi, kuna velg laieneb nii sisse kui välja 25mm.
Kui aga samale autole panna 7x16ET20 on juba laagrile surve originaalist suurem, kuna velg astub 20mm väljapoole kogu ulatuses.
Rooliotsale piisab 2-3mm vahest.
Visuaalselt oleks vb mõtekas ikkagi mingi 10mm flants panna.
Auto säilitab oma tehasevälimuse.
Eeldusel, et veljed on ühelaiused.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Postitused: 70
Teemad: 16
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
25-10-2016, 01:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-11-2016, 06:44 PM ja muutjaks oli t2rn.)
(24-10-2016, 10:27 PM)v6sa Kirjutas: (24-10-2016, 09:39 PM)t2rn Kirjutas: ...
Proovisin velge alla, väga nibin nabin läheb rooliotsast mööda. On see väga hull? Võiproovida ikka flantse?
Paar mm on piisav, kui kasutada sisepinnale kleebitavaid raskusi tasakaalustamiseks.
Piduriketas on 8 mm... Aga kontrolli polte, säärane rats võib elu maksta.
Poldid on vaja nagunii uued osta, teise velje omad lähevad napilt vastu ketast. Fixuses on mingisugused flantsid olemas. 3,5mm ja 7mm ehk proovida 3,5 siis on tehase lubatud käes.
Postitused: 70
Teemad: 16
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
(25-10-2016, 01:30 PM)t2rn Kirjutas: (24-10-2016, 10:27 PM)v6sa Kirjutas: (24-10-2016, 09:39 PM)t2rn Kirjutas: ...
Proovisin velge alla, väga nibin nabin läheb rooliotsast mööda. On see väga hull? Võiproovida ikka flantse?
Paar mm on piisav, kui kasutada sisepinnale kleebitavaid raskusi tasakaalustamiseks.
Piduriketas on 8 mm... Aga kontrolli polte, säärane rats võib elu maksta.
Poldid on vaja nagunii uued osta, teise velje omad lähevad napilt vastu ketast. Fixuses on mingisugused flantsid olemas. 3,5mm ja 7mm ehk proovida 3,5 siis on tehase lubatud käes.
Panin veljed ilma flantsideta alla kõige hullem ei ole. Vast ei juhtu rooliotstega midagi.
|