16-10-2016, 09:04 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-10-2016, 10:13 AM ja muutjaks oli mbw204.)
Tere
Mure järgmine- sai viidud auto Silberautosse hooldusesse, sest armatuuril tuli B hoolduse kiri ette- hoolduses vahetati õlid, filtrid- käigukast, mootor. Peale seda koju sõites jätsin auto mootori tööle ja kuulasin, kuidas peale õlivahetust töötab ja kuulsin mingit hästi õrna kloppimise heli: nagu plastik käiks kuskile vastu. See heli oli ainult siis, kui auto töötas tühikäigul- kui natukenegi gaasi vajutada, kadus heli ära. No see selleks- võibolla enne hooldusesse viimist ei pannud lihtsalt tähele. Aga ma sain kuskil 10-20km sõita, kui viskas mootori tule põlema.
Ühesõnaga- küsimus selline- kuidas on selline asi võimalik, et peale hooldust läheb auto katki? Ma kahtlustan ikkagi ketti kõige rohkem, sest mootoriõli on puhas ja mootor käib tegelikult sama ühtlaselt kui enne. Ma saan aru, kui peale hooldust läheb mingi muu asi katki, aga õlivahetus peaks igal juhul parandama mootori tööd, mitte seal midagi katki tegema.
Mootoriks on 20007a V6 3l bensiin- ja vin koodi järgi pole tegemist tüüpveaga V6 mootoriga, mida sel ajal toodeti.
Mure järgmine- sai viidud auto Silberautosse hooldusesse, sest armatuuril tuli B hoolduse kiri ette- hoolduses vahetati õlid, filtrid- käigukast, mootor. Peale seda koju sõites jätsin auto mootori tööle ja kuulasin, kuidas peale õlivahetust töötab ja kuulsin mingit hästi õrna kloppimise heli: nagu plastik käiks kuskile vastu. See heli oli ainult siis, kui auto töötas tühikäigul- kui natukenegi gaasi vajutada, kadus heli ära. No see selleks- võibolla enne hooldusesse viimist ei pannud lihtsalt tähele. Aga ma sain kuskil 10-20km sõita, kui viskas mootori tule põlema.
Ühesõnaga- küsimus selline- kuidas on selline asi võimalik, et peale hooldust läheb auto katki? Ma kahtlustan ikkagi ketti kõige rohkem, sest mootoriõli on puhas ja mootor käib tegelikult sama ühtlaselt kui enne. Ma saan aru, kui peale hooldust läheb mingi muu asi katki, aga õlivahetus peaks igal juhul parandama mootori tööd, mitte seal midagi katki tegema.
Mootoriks on 20007a V6 3l bensiin- ja vin koodi järgi pole tegemist tüüpveaga V6 mootoriga, mida sel ajal toodeti.



Naljaks mis nendel täna päeva autodel küll viga on, et ketid üleöö ära kuluvad ja mõned vahetava silla osi nagu leiba. Olen söitnud viimase aastaga oma w203 56000 km. Pole selle aja peale peale ühe öötsa midagi läinud. Kett ei tee plastmassi kloppimise häält. Kett köriseb kui on kulunud. Minul on ka olnud juhus peale hooldust et tegi imelikku häält! Lähemal uurimisel ilmnes et üks plast öhuvötu toru oli lahti tulnud ja käis örnalt tiiviku vastu. Sai kokku tagasi surutud ja korras.