Postitused: 59
Teemad: 13
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
Vot nii mu auto käitub kui sõita lühemat maad u 5km ja u 10 minuti pärast käivitada tekib kütuse lõhn üles. Tundub et klapp ei sulgu, nii arvan ma. Käivitamisel hakkab starter ka põksima (katkestab). Tuleks veel peale käivitamist oodata u 6 min. siis saab tööle. Kui pikemat maad sõita pole käivitamisega muret.
Olen proovinud ka kütuse releed kohe vahetada selle jamaga aga ei midagi, termoanduri ühendused lahti, ei midagi. akult juhe ära võetud ja 30sec pärast peale pandud ja ikka ei lähe käima. Juhtseade vahetatud ikka sama viga.
On selline olukord kellelegi muret tekitanud!!
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Milline klapp Sinu arvates ei sulgu?
Kas säde on jukerdamise ajal üldse olemas? Kui tekib bensulõhn, kas siis küünlad on kuivad või märjad?
Postitused: 59
Teemad: 13
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
Jäin jälle selle jama osaliseks siis kontrollisin küünalde olekut ja olid kuivad aga oli kuulda sumbutist paukumist nagu süüde vale aga kütuselõhna üles ei ajanud.
Enne tööle minekut teen veel mootoriaju vahetust ja õhtu saab proovida mis toimub.
Nädalavahetusel vedasin külmkäivitusele + juhtmele signaallambi salongi ja täna selle jamaga ei tulnud signaali peale. Tuleb ka kütusepumbale sama värk teha tulevikus hea näha millal toimub millal mitte vooluringlus.
Kontrollisin ka voolupinget ja tulemus üllatas mind kuna mäletamistmööda oli pinge sama ja nüüd teised andmed. töötava mootoriga siis akult 13.9, diagnostikapesas 13.3, ja sigari süütajas 13,7. No kura.. mis jama osaliseks ma saanud olen. Kas ei tundu et miskit annab voolu läbi. See kontroll sai enne signaallambi ühendamist tehtud.
Muidu starter ei plõksi aga selle jamaga põksib ja mis paneb selle nii käituma kas ülepinge. Vau peaks soetama sellise voltmeetri millega koheselt voolipinget näha selle jamaga.
Postitused: 59
Teemad: 13
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
Mootoriaju vahetus ei muutnud selle tulemust paremaks. Kui nädalavahetusel ilm hea on siis kontrollin vaakumi süsteemi üle ja vahetan süütepooli ära.
Postitused: 59
Teemad: 13
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
Võtsin jagajakaanelt musta korpuse ära ja pimedas oli näha et keskmisele ühendusele tekkis tugev valgus. Panin vana korpuse ja sellel ei olnud ning mootor töötas ka paremini. vahetasin jagajakaane ja rootori ning uued süütejuhtmed. Nüüd pole seda jama enam olnud.
Postitused: 133
Teemad: 26
Liitus: Oct 2015
Maine:
0
Ehk siis süütepoolist tulev küünlajuhe tagus üle.
Postitused: 272
Teemad: 23
Liitus: May 2014
Maine:
0
Kas nüüd just üle tagus, aga mul oli 1.8 W201 sama probleem ja oli süütepoolist tulev juhe jagajasse lihtsalt pragunenud ja igasuguse niiskuse esinemise korral tekkisid samad hädad nagu teemaalgataja esimeses postis kirjeldas.