24-08-2016, 09:40 AM
Tere
Paluksin targematelt abi nõuga,et mida teha...
autoks on 2001 a mercedes c200 w203 2.2 85 kw cdi
käisin kontrollis väikese õlilekke pärast mootorist ja servise mehed rääkisid ,et sisselaske kollektori klapi siiber loksub päris korralikult nagu lambajalg ja,et suure tõenäosusegaon see leke sealt põhjustatud....silberauto mees rääkis jällegi,et seal ei ole võimalik mingit üli lekkida...töökojast siis pakuti,ehk peaksin uue sisselaske kollektori muretsema hinnaga 450.- et muidu kukuvad varsti klapid äkki sisse ja siis mootor õhtal...kas on ka asi nii hull teie arvates...mootor töötab mul laitmatult senimaani nii suvel kui talvel....ülevaatuselt lähen puhtalt läbi,ei suitse ega midagi ja väga öko on ka kütuse kulu suhtes...õli kadu aasta peale oli liiter...
olen kuulnud ka,et pannakse sinna kollektorisse klappide asemele "pimedad" ette aga pole netist muud leidnud kui vaid opelitele ja bemmidele pakutakse selliseid lahendusi
Paluksin targematelt abi nõuga,et mida teha...
autoks on 2001 a mercedes c200 w203 2.2 85 kw cdi
käisin kontrollis väikese õlilekke pärast mootorist ja servise mehed rääkisid ,et sisselaske kollektori klapi siiber loksub päris korralikult nagu lambajalg ja,et suure tõenäosusegaon see leke sealt põhjustatud....silberauto mees rääkis jällegi,et seal ei ole võimalik mingit üli lekkida...töökojast siis pakuti,ehk peaksin uue sisselaske kollektori muretsema hinnaga 450.- et muidu kukuvad varsti klapid äkki sisse ja siis mootor õhtal...kas on ka asi nii hull teie arvates...mootor töötab mul laitmatult senimaani nii suvel kui talvel....ülevaatuselt lähen puhtalt läbi,ei suitse ega midagi ja väga öko on ka kütuse kulu suhtes...õli kadu aasta peale oli liiter...
olen kuulnud ka,et pannakse sinna kollektorisse klappide asemele "pimedad" ette aga pole netist muud leidnud kui vaid opelitele ja bemmidele pakutakse selliseid lahendusi