04-08-2016, 07:05 PM
Kust võiks leida soodsaimaid kolve? Pakutakse originaale 1tk 375 või 520EUR. MB on selline sõimusõna...... mootorid kestavad vähem kui vanadel sapakatel....nagu oleks SITAST ja muust sellisest komplekteeritud.
110KW 2,1liitrise 2006-- kolvid
|
04-08-2016, 07:05 PM
Kust võiks leida soodsaimaid kolve? Pakutakse originaale 1tk 375 või 520EUR. MB on selline sõimusõna...... mootorid kestavad vähem kui vanadel sapakatel....nagu oleks SITAST ja muust sellisest komplekteeritud.
05-08-2016, 09:59 AM
(04-08-2016, 07:05 PM)xcad Kirjutas: Kust võiks leida soodsaimaid kolve? Pakutakse originaale 1tk 375 või 520EUR. MB on selline sõimusõna...... mootorid kestavad vähem kui vanadel sapakatel....nagu oleks SITAST ja muust sellisest komplekteeritud.äkki halvasti hooldatud või LS 10000000000 kilomeetrit,äkki kirjutad kolvi mõõdud ka ! saan uurida
06-08-2016, 08:42 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-08-2016, 08:43 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(04-08-2016, 07:05 PM)xcad Kirjutas: Kust võiks leida soodsaimaid kolve? Pakutakse originaale 1tk 375 või 520EUR. MB on selline sõimusõna...... mootorid kestavad vähem kui vanadel sapakatel....nagu oleks SITAST ja muust sellisest komplekteeritud. Alati on võimalik osta 5-aastase garatiintiiga Kia või 7-aastase garantiiga Huyndai. Või roostevaba VAGinaator. Mismoodi suudeti kolb ära tappa? Kolvigrupp peaks mõistlikul kasutamisel ikka pool milli ära käima enne, kui otsad annab. Või koolema juba garantiiajal... Soodsa kolvi saad avariilise auto mootorist.
06-08-2016, 12:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-08-2016, 12:18 PM ja muutjaks oli hents99.)
Hehee. Kui diisel, siis ilmselt pihusti lasi veidi rohkem kui pidi.
Ega tootja tarbija hooletuses süüdi pole. Imelik suhtumine, eeldatavasti see saigi saatuslikuks. Kui originaalosa tundub ülehinnatud, siis kindlasti mõni treial suudab balvankast mb inseneridest paremini uue ja tugevama kolvi teha. Edu! Ehk oli viga selles. http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=41959
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
06-08-2016, 12:56 PM
(06-08-2016, 12:16 PM)hents99 Kirjutas: Hehee. Kui diisel, siis ilmselt pihusti lasi veidi rohkem kui pidi.Pihustid olid 10tuhat tagasi vahetatud, vee-õli-turbo näidikud on peal ja 5w-50 õli sees. Järsku zip duuning? 110kw oli tõstetud 125kw-le ja see kui pole korrektne võib ka paha tekitada. Masina üldine läbisõit 142tuhat, pole kruvitud ja tegemist matkaautoga. Probleem võib ka selles peituda, et masin raske ja oli palju palju mägesid, 2-ga laskumisel läksid vahel pööred 3600 piiridesse.
06-08-2016, 01:13 PM
Miks pihustid vahetust tahtsid? Läbisõit ju suht väike....
Üldiselt tuuningu probleemid tulevad suht kohe välja, kui üldse. Sõltub ka, kes tegi vms. Ehk niisama lihtsalt kolb ei purune. Miks ma seda mainin on see, et kui sa probleemi ei leia, siis uue kolviga ei pruugi ka mootor kaua kesta. Viga kindlasti kolvis endas pole. Peab olema liigne kütus või muu vedelik silindris, aga nn hüdroluku puhul kõverdub reeglina keps.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
06-08-2016, 03:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-08-2016, 03:37 PM ja muutjaks oli xcad.)
(06-08-2016, 01:13 PM)hents99 Kirjutas: Miks pihustid vahetust tahtsid? Läbisõit ju suht väike....Läksid nii igaks-juhuks kontrolli peale seda kui 115tuhandel läks kaan kõveraks. Miks? Mingit erilist põhjust polnud, tavaline eesti tee ja ilm, ülekuumenemist ei täheldanud enne kui paagis mulises, algul arvasin, et tihend aga ka kaan oli nati kõver. Sai klapid soveldatud, kaan lihvitud ja pihustid üle kontrollitud: 4-st 3 olid natuke suurema tilkumisega kui vaja ja sai vahetatud kõik. Kolb võis olla juba ammu praoga, mikropraoga ja alles nüüd ütles üles? Sest prao lõpus oli suurem sissepõlenud auk, see võttis kompressiooni maha. Sõites ei tekkinud järsku vaid nii 3-5km jooksul enne kui kompressioon 0 oli. Sai ka kolvid otsitud 220 tükk koos rõngastega, originaalid. MB järve keskus küsis 520 tükist...seda väitis Karla Auto. Tuuning on olnud ~12tuhat ja alles nüüd? Kas see on reaalne? Või tõesti ülekoormused mägedes? Olid rasked tõusud ja langused aga sõitsin mõistlikult, ei koormanud mootorit ja vahepeal jahutasin kui vaja.
06-08-2016, 03:49 PM
(06-08-2016, 01:13 PM)hents99 Kirjutas: ... Või võõrkeha silindris. Näiteks tahmatükk või purunenud õhufiltri osa. Kas teised kolvid on OK? Istuvad kõik sama kõrgel (see hüdroluku vihje)? Kas plokikaas on sirge ja OK? Kas klapipesad on terved ja kinni? Klapid peavad korrektselt? Kas pihusti korrektsioonarv vahetusel tarkvarasse anti? Üldiselt mida aasta edasi, seda õrnemaks mootorid muutuvad ja seda lühemaks jääb rõõm "tuunimisest".
06-08-2016, 04:47 PM
Softiga pigem jah läheb kohe....
Mina paneks oma panuse pihustitele ja kehvale juhusele. Kui mb tehnika ei kesta, siis mis üldse? Võsa, tehnika läheb ikka paremaks, mootorid on lihtsalt 2-3x võimsamaks läinud võrreldes vanadega ja sealt ka ressursside piirid tulevad kiiremini. CDI mootorid juba toodavad sama litraazi juures mitmeid kordi suuremat väänet ja kui sinna veel +100-150Nm otsa pannakse ei juhtu ka mitte midagi. Kuumaks läheb ikkagi rohke kütuse ja vähese õhu tõttu, mis võib ka vihjata kehvale softile, lihtsalt nt mägedes suure koormusega tuleb see viga välja, sest niisama madala koormusega töristades ei lähegi kuumaks. Ülekuumenemine diislil tähe, et midagi on väga valesti. Eriti kaasaegsel mootoril, kus on kõikvõimalikud andurid, mis tööd kontrollivad. Ehk isegi suure piinamisega (tahtliku lõhkumise) ei ole sisuliselt võimalik mootorist jagu saada. Seda juhul kui pole softi moditud või on seda tehtud kvaliteetselt. Aga pigem jah, pihustid vms. Originaalsoftiga peab suurel koormusel mootor laitmatult töötama ka nt soojas kliimas ala 50+ kraadi õhutemperatuuri juures, ja töötabki. Nt Araabiamaades sõidavad pealekeeratud softiga muretult, isegi imestasin, et temp liiga ei tee. Kus sa softi tuunida lasid?
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
06-08-2016, 09:26 PM
(06-08-2016, 03:49 PM)v6sa Kirjutas:Kõik nagu oli korras.........mingit ülekuumenemist enam! Nägin kurja vaeva ja kapoti all paremal on 18l kanister ja suure jõudlusega pump mis annab vett läbi klaasipesudüüside nii veeradikale kui turboradikale. Max temp oli 95C ja seda paar korda. Tahmatükk ei tohiks paha teha läheb klappide kaudu välja, pea on korras lasen muidugi klappide pidamist ka kontrollida kui juba lahti on. Kui oled pikal reisil siis hoiad igati mootorit nii ülekuumenemise kui ülekoormuse eest....lihtsalt halb kokkusattumus. Siit aga venekeelne saade autode vastupidavusest:(06-08-2016, 01:13 PM)hents99 Kirjutas: ... https://www.youtube.com/watch?v=bDOwzFOlb4Q Kuna silindritel kulumise märke pole siis sama mõõduga originaalkolvid sisse. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|