01-03-2007, 07:02 PM
Sooviks teada et kas w211 millel airmatic on võimalik paigaldada tavaline vedrustus!? On keegi kuulnud midagi:question:
Kas airmatic vedrustust on võimalik vahetada tavalise vastu?
|
01-03-2007, 07:02 PM
Sooviks teada et kas w211 millel airmatic on võimalik paigaldada tavaline vedrustus!? On keegi kuulnud midagi:question:
01-03-2007, 09:58 PM
Milleks vahetada?
Auto on küürakas,ise kah mitte eriti sirge seljaga ja sõbral nimeks Quasimodo.
02-03-2007, 12:26 AM
Milleks, milleks...icc...mõni kodanik "sai jälle teada" mis maksab kompresor või "amort".
Unusta see ümberpedereerimine, paraku on kõik võimalik, kui ei ole vahendeid, et autot remontida, siis tunnista seda endale, müü maha ja osta uus...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
02-03-2007, 10:52 AM
Ma sain teada jah mis maksab aga kui pole nagu midagi kirjutada siis olege vait...ma küsisin küsimuse et uurida mis võimalused on ja siis mõni hakkab targutama..ma arvan et mulle võib ema ka loengut pidada ja see pole sinu asi kas jõuan üleval pidada jne..?
02-03-2007, 12:18 PM
Raigo545 Kirjutas:Ma sain teada jah mis maksab aga kui pole nagu midagi kirjutada siis olege vait...ma küsisin küsimuse et uurida mis võimalused on ja siis mõni hakkab targutama..ma arvan et mulle võib ema ka loengut pidada ja see pole sinu asi kas jõuan üleval pidada jne..? Sa vahi, kus pani... Rolz, Sa oled surnud! Vastus Sinu küsimusele on: Saab küll. Kõike saab vahetada ja kui ei ole 1:1 sobivat osa, siis saab leiutada. Sry, kui hella kohta puudutasime, kuid maailmas on palju autosid, millel ei pea nivoo- või pneumovedrustust tavalise vastu vahetama, sest seda lihtsalt ei pakuta. Kui omapärase (ja oi, kui mugava) süsteemi korrashoid üle jõu käib, siis peaks ehk midagi lihtsamat vaatama... Siin on küllalt nähtud neid tegelasi, kes ostavad MB, sest see on NII vastupidav auto, et hooldama ka ei pea. Ja siis halavad mõne aja pärast, et ikkagi peab hooldama ja selle megavarustuse vidina hind on NII kõrge, kas seda ei saaks asendada tavalise auto tükiga... Saab küll, aga miks? Mis on siis sellises varustuses auto ostmise point? On odavamaid ja ökonoomsemaid autosid turul, kui seda on MB. Aga nendes puudub tihtipeale see MISKI, mis MB rooli taha istuma kutsub. Mina tean üsna hästi, et kui meie säästuka tagaamordid kord koolevad, siis remondilaks on 10 kEEK (2x3500 amordid+2x1500 padjad). Aga see on lõiv, mida ma olen nõus maksma Nivomat-i omamise eest. Ma saan aru kuuemeestest, kes peavad vahetama 4x xxxx eek amorte+muud juurdekuuluvad vidinad (nagu ka teemalagataja ilmselt). See on kallis laks, paneks ennastki ilmselt õhku ahmina. Aga mitte neid eemaldama, sest turul on piisavalt tavavedrustusega masinaid. Aga nudida üks heas varustuses auto ära lihtsalt sellepärast, et hetkel pole võimalust, on kah tobe. Vähemalt enamiku selle foorumi kasutajate arvates. Aga tee sawp ära ja kirjuta oma kogemustest. Siis on järgmisel küsijal juba lihtsam. Ennustan, et neid hakkab tekkima, kuna rahvas muutub jõukamaks, aga pole nõus teiste vigadest õppima ning ikkagi ostetakse endale ülejõukäiv liikur (SEE ON ÜLDISTUS ÜLE MARKIDE).
02-03-2007, 01:47 PM
Raigo545 Kirjutas:Ma sain teada jah mis maksab aga kui pole nagu midagi kirjutada siis olege vait...ma küsisin küsimuse et uurida mis võimalused on ja siis mõni hakkab targutama..ma arvan et mulle võib ema ka loengut pidada ja see pole sinu asi kas jõuan üleval pidada jne..? võibolla on, võibolla ei ole, igaljuhul ühinen minagi Rolzi arvamusega, pigem müü maha ja osta väheke lihtsam isend.
02-03-2007, 03:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-03-2007, 03:33 PM ja muutjaks oli soul.)
Pole ju mõtet lihtsalt küsimuse peale kohe moraali lugeda ja väita et MB pidamiseks raha pole. 124 amordivahetuse teemal on siin küll arutletud ja mõned helgemad pead on ka tavalised amordid alla pannud, mis pole küll 124 omad olnud ja tulemus on usna jube.
Aga kui 211 õnnestuks ilma lammutamata originaal tavalised alla sättida, siis pole selles midagi hullu. Aga mis need amordid ja pump uuena siis maksavad?
02-03-2007, 03:55 PM
Julgen arvata, et kui reaalselt vaadata uute amortide/vedrude hinda, tervele jooksule, siis on järgmine probleem kohe käes......hind....ega seegi odav ei ole....kompressori hinda ei saa, aga ühe amordi oma kindlasti saab.....Siis ümberehtamine - olen 99% kindel, et keres on erinevused tavalise ja õhkvedrustuse vahel, nimelt kinnitused kere ja sildade küljes... Seeläbi tähendab "ümberlõikamine" keredetailide väljalõikamist ja keevitust, mis tähendab auto laiali lammutamist ja tõsist tööd, mis kõik maksab. Kui veel kaskod ja muud asjad ka peal on siis on ka kihvt..... Sellsie auto puhul ei ole see odav lõbu.....
Meie kaagutame? Enne oleks võinud endale selgeks, teha, millega tegu on ja mis ja kuipalju mis asi maksab, see ei ole nüüd uudis, et õhkvedrustus on väga kallis lõbu ja kallis pidada, meie teedel ei saagi sellised asjad kesta... Ise teen vastupidist protsessi, taastan nivooga autot ära, vaja verdud/amordid vahelt jälle ära saada ja hüdraulika asemele panna, sest mingi idioot on omal arvanud, et kihvt, ehitame auto ringi..... Lihtsalt enne auto ostu võiks natuke ringi vaadata ja selgeks teha millega tegu ja mis kui palju maksab.....kui sul elektriaknal mootor läbi kärssab või nupp katki läheb, ei pane sinna vändaga akent asemele.... PS: Mis selle auto vedrustuses üldse viga on? Muu maailm on kasutatud õhkvedrustuse osasdi täis, ega ainult Eestis sellised ei sõida.....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
02-03-2007, 05:58 PM
Asi polegi selles et kas keegi jõuab üleval pidada või ei! lihtsalt kuulsin kusagilt et äkki on võimalik kuna minu jaoks on see airmatic suht tilulilu...terve ringi vahetus amortidel on 60000 amordid pluss kompressorid!Hinna ja kvaliteedi suhe on väga korrast ära kuna mul pole just väga vana auto ja juba selline äda! Lihtsalt mõte oli selles kui kereehitusel vahet pole siis paneks tavalised alla..kui see oleks teostatav..ilma mingi "keevitamise, lammutamiseta jne..". Aga kui mingit võimalust pole siis tuleb lihtsalt uued amordid osta ja kõik! Tahtsin teada kas keegi kuulnud midagi mitte et kõik hakkavad et miks ostsid kui üleval ei jõua pidada jne..! Eestis pole jah neid eriti..võimalik et meie head teed koormavad seda vedrustust liialt! Ja ma ei kritiseeri ei Rolzi ega teisi kuna teie nagu jagate seda matsu ja mina mitte..selle pärast abi küsisingi! Aga äkki keegi kursis et mul tuttaval tulleb lammutusse sisse s-classi Mercedes-Benz w220 mis ka sama aasta ja samasugune vedrust millel saab jäikust timmida ja ka kõrgemaks tõsta et kas on võimalik et neil sama vedrustus? Aga aitäh kes kaasa on viitsind rääkida ja tänan saadud info eest!
02-03-2007, 07:06 PM
Raigo545 Kirjutas:Aga äkki keegi kursis et mul tuttaval tulleb lammutusse sisse s-classi Mercedes-Benz w220 mis ka sama aasta ja samasugune vedrust millel saab jäikust timmida ja ka kõrgemaks tõsta et kas on võimalik et neil sama vedrustus? Aga aitäh kes kaasa on viitsind rääkida ja tänan saadud info eest!krt, kas mitte kõik w220'd pold airmaticud? hetkel ei tule meelde yhtegi tavalist, kõigil õhuga... uuri äkki pakub sachs/boge/koni jne mingeid alternatiive peale originaali. edit: krt, sul oli 211 mitte 220....
02-03-2007, 07:19 PM
...eks me ole hellaks tehtud nende poolt, kes üle jõu autosid ostavad, niiet vabandame ühiselt Raigo545 ees ja loodame teda meie ridades ikka edaspidigi näha. Kahju, et lihtsalt kõik kohad täis neid, kes üle võimete maksnud.
Jõudu lahenduse otsingutel .
Kui bussi vaja, siis küsi!
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|