06-06-2016, 06:22 PM
Tere!
Masin: W202 C220D Lucase pumbaga.
Probleem selline: Algselt ei töötanud mootoril 2.silinder. Pihustid kontrollitud(kõrval teine samasugune pill mille peal toimisid). Sai maha võetud plokikaas ja selgus, et teise silindri klapid kohised korralikult läbi. Kaan sai lihvitud, klapid soveldatud ja kõik uued tihendid. Panin kaane peale(juhendi järgi momentvõtmega ja uute poltidega). nukad vända suhtes märgis(lisaks tegin ka oma märgid enne maha võtmist, kus sai märgitud ka ketilüli nukaratta suhtes. Võtmega tegin mootorile veel 5-6 ringi peale et märke kontrollida ja veenduda et klapid peas ei ole. Kõik sai külge keeratud ja ei muud kui võtit. Käima läks põhimõtteliselt esimesest paugust(isegi õhutust ei vajanud) aga nüüd ei tööta 3. silinder. Õhuta palju tahad aga järgi ei tule. Küte tuleb peale ja kaas ju tehtud ja kontrollitud. Kas on olemas võimalus, et pump on ikkagi valesti märgis(ei leia pumba märke ka) ja seetõttu ei löö üks silinder? Või peaks ta ikkagi kohati järgi võtma sel juhul? Mida veel kontrollida enne kui uuesti kaas maha kiskuda?
Väga pikk jutt. Seepärast vabandan aga otsing mulle siiski vastust ei andnud.
Tänan!
Masin: W202 C220D Lucase pumbaga.
Probleem selline: Algselt ei töötanud mootoril 2.silinder. Pihustid kontrollitud(kõrval teine samasugune pill mille peal toimisid). Sai maha võetud plokikaas ja selgus, et teise silindri klapid kohised korralikult läbi. Kaan sai lihvitud, klapid soveldatud ja kõik uued tihendid. Panin kaane peale(juhendi järgi momentvõtmega ja uute poltidega). nukad vända suhtes märgis(lisaks tegin ka oma märgid enne maha võtmist, kus sai märgitud ka ketilüli nukaratta suhtes. Võtmega tegin mootorile veel 5-6 ringi peale et märke kontrollida ja veenduda et klapid peas ei ole. Kõik sai külge keeratud ja ei muud kui võtit. Käima läks põhimõtteliselt esimesest paugust(isegi õhutust ei vajanud) aga nüüd ei tööta 3. silinder. Õhuta palju tahad aga järgi ei tule. Küte tuleb peale ja kaas ju tehtud ja kontrollitud. Kas on olemas võimalus, et pump on ikkagi valesti märgis(ei leia pumba märke ka) ja seetõttu ei löö üks silinder? Või peaks ta ikkagi kohati järgi võtma sel juhul? Mida veel kontrollida enne kui uuesti kaas maha kiskuda?
Väga pikk jutt. Seepärast vabandan aga otsing mulle siiski vastust ei andnud.
Tänan!