Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w123 83.a 2.0 diisli pihustite upgrade vöimalikkus?
#1
Tervist!
Tekkis huvi kysimuses:
1 .Kas nendele auväärsetele, eakatele ja headele, lolli, pommi jms kidlatele disladele :hump: on vöimalik hankida ja paigaldada arenenumaid pihusteid, mis sisseaetava kytuse pihustaks kudagi kobedamalt sinna sisse?
2. Kas on kogemusi? Tal surveaste miski 21 juba niiguinii, ega seal miskid laagri ja kespu jurad pihta ei hakka, et lahkivad seina kaudu vms?
3. Kust saab?
Ette ja taha tänades
Vasta
#2
Pumpasid modifitseeritakse. Kasutaja Võsa teab täpsemalt rääkida.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#3
Mida suuremaks/võimsamaks sa matsu teed, seda rohkem hakkab ka mootor õli võtma.Sellise surve juures tarbib mootor juba õli niigi.
Vasta
#4
Heinar Kirjutas:Mida suuremaks/võimsamaks sa matsu teed, seda rohkem hakkab ka mootor õli võtma.Sellise surve juures tarbib mootor juba õli niigi.

:hump:
Vasta
#5
Tuota noin... 21 on vuta-vuta remonti.UZI Autodata annab kapremondipiiriks 24. Tõenäolislt on ka saalering selleks ajaks kulunud. Milline on sooja mootori õlisurve tühikäigul ja mis õliga?

Kuna OM 61x on eelpõlemiskambriga mootor, siis pihusti ei mängi seal kuigi suurt rolli. Pihustama muidugi peab, see on selge. Tilkuva pihustiga ei tööta ükski diiselmootor. Pihustiots on see kuluv element. Põdrad on oma superturbode juures kasutanud OM60x pihustiotsi. Pole küll kindel, kuid on jäänud mulje, et ka pihustikorpused on vahetatavad. Seda väidet pole keegi veel ümber lükanud ega kinnitanud, info pärineb agentuurilt NSR.

Üldiselt tuleks x Mkm sõitnud masinal alustada mootori enda remondist, surved peaks olema ikka >25. Kui mootor tihe, siis edasi pumba stendimine, ühtlustamine ja vajadusel kulunud plunžerpaaride vahetamine. Kui on tahtmine mootorist võtta 120-250 hj, siis seda saab turbo ning vahejahutiga ka tavalise, veidi ümberhäälestatud pumbaga. >250 hj saamiseks tuleb pumpa panna suuremad elemendid (kolvi läbimõõt 7 mm) ja ka kogu mootor viia tehasekonditsiooni (õlitus, jahutus, lõtkud).

Ja siis hakkavadki tööle jõuülekande kaitsmed: veovõllid. Purunevad kaitsekummi kinnitusvitsa alt.

Loomulikult tuleb võimsuste >100 hj korral vahetada manuaaljõuülekande korral sidur kõvema vastu ja automaadi survet tõsta. Võimsuste 250+ korral on kasulik automaatkasti lisada hõõrdkettaid. Manuaaliga muutub siduri hõõrdketta vahetus hooldustööks.:evil:

Soomlastel on kaks firmat, kes selle pumbaregulliga edukalt tegelevad. Tõsi, töö on kallis. Isegi ainult etteande tasandamine ja regulaatori modifitseerimine maksab alates 200€, kui pumba elemente tuleb vahetada, siis kuni 500€. Senini pole keegi toda raha maksnutest oma kulutust kahetsenud...:cool_rsvd:
Vasta
#6
Tervist!
Nu nyyd tuli hääd nöu hulgi.:hump: Täname:bigsmile:
Aint paar asja täpsustaks:
1. oma kalli eeslikesega "123 200d 1983 44kw" ei kavatse ma lähiajal maismaa diiselautode kiiruserekordit purustama minna, seega köik see asi mis läheb yle 100kw :confusedangry: ???? Kere aerodynaamika puudumise töttu hakkab 123 ju öhku töusma 145 - 150 kmh. Kogemust nati on, rool läheb öite kergeks... Spoilaga saaks mängida aa-- eip taha klassikat putuda, kuni saan esistange alla käiva spoila tellitud, niigi olen rullnokatanud hiad autot.. tumesinised kunstnahk istmed.. orig helebeez läks 2 kuuga nii halliks nii halliks.. aga ok.

2.
v6sa Kirjutas:Tuota noin... 21 on vuta-vuta remonti.UZI Autodata annab kapremondipiiriks 24. Tõenäolislt on ka saalering selleks ajaks kulunud. Milline on sooja mootori õlisurve tühikäigul ja mis õliga?--
    - Minu autu arutu manuaal annab surveastmeks 20,5 tavaline ja 21 turpo. siis jutt ju 123-st.. Igasugu asja ylepigustamine tähendab vööraste kogemste pöhjal mootori alakorruse lahkumist..
oli on segu poolsynt 10w 40st  ja täissynt 5w 40-st talvisels käivituseks. Ölisurve on 1,8 -2 tyhi ja 3.0 tööpööretel. Kui surve tyhihäigul 1.5 siis mul tähendab sdee seda et vaja öli lisada, varras näitab alla poole normist. Ölilekkeid on väntvölli nokast, mitte hull, arvestades 110 kmh keskmist liikumise kiirust..


3. "Kuna OM 61x on eelpõlemiskambriga mootor, siis pihusti ei mängi seal kuigi suurt rolli. Pihustama muidugi peab, see on selge. Tilkuva pihustiga ei tööta ükski diiselmootor. Pihustiots on see kuluv element. Põdrad on oma superturbode juures kasutanud OM60x pihustiotsi. Pole küll kindel, kuid on jäänud mulje, et ka pihustikorpused on vahetatavad. Seda väidet pole keegi veel ümber lükanud ega kinnitanud, info pärineb agentuurilt NSR."
     - nu ma seda nagu taga ajangi et Kas On Olemas Moditud pihusteid, ?mi kytuse väiksemateks osadeks pihustaks, parem segu rohkem hapnikku jms.


4. "Üldiselt tuleks x Mkm sõitnud masinal alustada mootori enda remondist, surved peaks olema ikka >25. Kui mootor tihe, siis edasi pumba stendimine, ühtlustamine ja vajadusel kulunud plunžerpaaride vahetamine.
              -vot siin se köige suurem tundmatu peidus ongi- mitu x milj km masin on söitnu ja mis taga tehtu on... vaja parapsyhholoogide abi siin-
    - kardaani ristliigend läks ja need kestavad ju 1 milj tavaliselt?
    - mootor tömbaba ebahariliku jöudlusega, on pöhjust kahtlustada pumba modimist, remonti? eelmiste omanike poolt. Ise aint klappe regullinud. Samas neet otsatihendid lekivad, nu kesse modib pumpa ja mootorit a tihendeid ei vaheta??
     + Kui ei usu kysige Kadaka´Imre käest, tegin taga söidunäidise.. "tumesinine 200d veoautu manuaal kastiga" - viimane juba tagasi vahetatu tavalise kasti vastu.

5. Kui on tahtmine mootorist võtta 120-250 hj, siis seda saab turbo ning vahejahutiga ka tavalise, veidi ümberhäälestatud pumbaga. >250 hj saamiseks tuleb pumpa panna suuremad elemendid (kolvi läbimõõt 7 mm) ja ka kogu mootor viia tehasekonditsiooni (õlitus, jahutus, lõtkud).
- Nu ei ole kavas:biggergrin:, sest... köik yle 100kw nutab neliveo järgi :hump:ja kummipöletamise fänn kah eip ole..
- On kavas tehasekondentsiooni aga--- mul masin kasutuses pidevalt, olen hankinud w123 2.0d ja 3.0d. Isu oleks kiusu poolest seda 2.0d asja kap remontida ja modida... :bigsmile: äkki saan miski 60 kw kätte ilma mootori eluea drastilise lyhenemiseta.. ikka 0,5 milj km järgmise asjatamiseni.. käib möte just pumbaga, sisselaske tosrustiku ja apexi filtriga mängida, lisaks veel öliradikas

6. Ja siis hakkavadki tööle jõuülekande kaitsmed: veovõllid. Purunevad kaitsekummi kinnitusvitsa alt.
Loomulikult tuleb võimsuste >100 hj korral vahetada manuaaljõuülekande korral sidur kõvema vastu ja automaadi survet tõsta. Võimsuste 250+ korral on kasulik automaatkasti lisada hõõrdkettaid. Manuaaliga muutub siduri hõõrdketta vahetus hooldustööks.:evil:
- veovöllid on olemas 300d omad mis 66kw ära taluvad... rohkem pole mulle vaja.

7- Soomlastel on kaks firmat, kes selle pumbaregulliga edukalt tegelevad. Tõsi, töö on kallis. Isegi ainult etteande tasandamine ja regulaatori modifitseerimine maksab alates 200€, kui pumba elemente tuleb vahetada, siis kuni 500€. Senini pole keegi toda raha maksnutest oma kulutust kahetsenud...:cool_rsvd:
- palun nende firmade nimesid :biggergrin:
Vasta
#7
Nujah, eks ta ole. Muidugi kuluks suure hobusekarja edukaks kasutamiseks neli vedavat ratast ära, aga alati pole neid ju võtta. Samas, kunagi pole võimsust liialt. Nagu põtrade kogemus näitab. Alustatakse tagasihoidliku "kui paarkümmend hobust juurde saaks" jutuga ja lõpetatakse madalaid 12 veerandmiile sõitva veovõllipurustajaga:evil::evil:

Aga tõsi ta on, et 123 pole just kähkusõiduauto. Samas kiire sõidu kohalt vaidlen vastu. Minu S 213 küll 150 peal kuhugi ei ujunud-tõusnud. Test sooritati suletud alal!:evil: Käänulisel ja kitsal teel hakkab mass segama, kuid lihtsalt hoogsaks sõiduks sirgel teel peaks 123 küll sobima (kui sillalõtkud ikka olematud on).

Ristliigendi kulumine pole kuigi hea indikaator. Sama hästi võib öelda, et 700 kkm pealt sureb spidomeeter. Mõnel sureb, mõnel mitte.

Surveaste ja surve mootoris töötakti lõpul on kaks erinevat asja. Mootori kulumist iseloomustab see viimane, mida ka manomeetriga mõõta saab. Surveaste on muutumatu suurus (põhimõtteliselt vähemalt). Kui survaed jäävad 20 bar lähedale, siis on üldiselt mõtet remondi peale mõtlema hakata ning tõsiselt külmal talvehommikul on oodata mõningaid madalatemperatuurilises keskkonnas sooritatavaid raskejõustikusooritusi aku vahetamise näol.

Oled kindel, et mootoriks on OM 615 ja mitte OM616? Mõlemad 4-pütased, kuid võimsuse vahe märgatav. Pöördemomendi vahe veel olulisem...

Pumba kruttimine on ju odavaim tjuunimise viis. Pappi välja köhima ei pea, tulemus on silmaga näha (ja ninaga tunda)Angry Mootori remont on sigakallis ja seda keegi ei tee - ei tasu ära. Lihtsam on pump lõplikult perse keerata ja siis kuulutada MB sitaks autoks.

Tegelikult on tervitatav, kui keegi läheneb asjale mõistlikumast vaatenurgast ja alustab mootori kordategemisest ning seejärel mõtleb pumba kruttimisest.

Võimsustest ka. OM615 pidavat taluma ~100 hj päris hästi. Tõsi, seda küll mõningase alaväände vähenemise hinnaga. Sinu soovitav 60 kW peaks olema siis suhteliselt ohutu soov. Põhimõtteliselt peaks nii Mynädiesel kui PPDiesel sellise tööga hakkama saama. Iseasi on see, kas küsitav hind --> 500€ taskukohane on. Minule praegu näiteks pole. Aga märjas unenäos on minu OM617.952 just PPd pumbaga ning pisikese vahejahutikesega, tagasihoidlikult 200 hj genereeriv. Tõsi, see maksab natuke rohkem, kui 500€... Seepärast, vähemalt esialgu, jääbki märjaks unenäoks.

Asja mõttekuse üle pole mitte mingit mõtet diskuteerida. Aga mängu ilu maksab ka midagi ja mina tahaks küll näha Eesti võimsaimat 200D:evil:
Vasta
#8
Tere tere!
Käesolevaga siis tunnistan ausalt ja puhtsydamlikult et olen oma tjuunimesega suundunud ärapöördamatult tundmatutele segastele radadele... vist bussi ehitamas omadega.

Nimelt ongi nagu eesmärgina kujunemas miski 60 - 80 kw 123 millega söidaks selliseid veernand miljoni miiliseid hooldusvahemikke... Selline igiliikur, 123 vist selline peaaegu ongi..

Senine sommide kogemus näitab et papid kimavad 1,2 milli ilma probleemideta ja annavad aga hagu edasi, noorsugu kärsatab mootori aurutuks 300 000 km ja siis virisevad..

Oma vähese arunaukese viimaste juppide riismetega ajusin et tegemist eip saa olla miski muu kui optimaalse tööreziimi eiramisega ja ekstremaalse ekspluotatsioonireziimiga liialdamisega - blank 200d 123 mis liigub keskmist 100 kmh karjub su peale ikkä täiega et "idioot oled vöi - ma ei kavatse sellist h...mist kaua taluda ja annan saba peaaegu kohe so järgneva 3 a jooksul.. idikas mitte autujuht selline!" -Oma körvaga kuusin vist peaagu sellise teksti ära.. kui Botnia lahe pöhjatippu ja tagasi lendasin.

Ehk siis ylekanded höredad, mootori tööreziim liiga körge. Neid vaja alandada nu ja sellest lugu hakkaski. Mootori numbri lähen ja vaatan kapoti alt yle. Enam eip tea mis sealt vastu vöib vaadata..

Kardaani ristliigend andis saba vast sillakinnituste kummimuhvide, vedrude ja amortide yhise kulumise koosmöju tagajärjel ja - vahepeal krutiti mulle alla käigukast "mis ei ole söiduauto oma aga kölbab kyll" - tulemus oli nukker..

Nyydse köik originaaliks tagasi vahetatu ja köik on kena.. differ veel korra vahetusse läeb, 3.47 jääb alla aga uuem veidi.

Ja remondis eip käi enam- teen ise - niipalju kui vähegi suudan.

Surveaste jahh peaks möötma mis ta siis olla vöib.. ei tea muud kui manuaalist numbrit

Talvehommiku kas vötan masinalt saba postist vöi söidan miski 1200 m2 remondihallist välja... mehed.. nädalavahetusel on köik see minu kasutada:biggergrin: Tööriistad vaid omad.. tööandja seis kehv/nutune, viimane remont vallandati ohjeldamatu alkoholismi töttu.

Mootori remondi tasuvus on väga hea kysimus. Kui ma olen öigeti hadunud on mootori vahetus  päeva töö, keretöid aga vöib teha kaua kaua kaua... a kere on mul ok.
Kui vörrelda uute masinate hindadega siis me räägime praegu vist.... lisavarustuse kliima vöi originaal radika(?) hinnast..vist.. vöi siis esitule komplekt..

Seega miskid möistlikud investeeringud 10 - 20 k ostuhind + 15 remont annavad kap remondi masina hinnaga 35 -40 k? Ja selle eest saaks mis seisus grand punto..? omega? bmw....

Yhesönaga mötlemise ainet ju on. Kui arvestada kogu kulutustega elutsykli kohta siis pole kahh paha kui söita miski 5 a.. Liisinguga vörreldes on valik vaba- sa ei pea maksma - sa ju vöid taastada teatud punktist edasi..    

Eeslikese ohjeldamatu tjuunimise sivuproduktina olen omandanud 2 varu 123-e ja kruttimas parasjagu maha köike mis kruvidega lahti käib. Yks 200d 85 ja teine 300d 81 :bigsmile: hind kokku 600 euri kahe masina eest. Keresid praktiliselt pole, 1/3 tehnikast juba kasutuselSmile

Ehk siis 9000 eek ja kaks täiskomplekt masinat... varu mootoridSmile

Nujah ja mängu ilu... söidutada pidevalt 140+ kw klubi seltsimehi kes päris ausalt tunnistavad et nende masinatelt kukuvad kohe kohe rattad alt.. ja remont on kallis.. nujahh .

Et  soovunelmates teeks
- 200d 85 a mootori kap remondi proffide rallimeeste juures... kuipaljud autumehaanikud on kuulnd terminit väntvölli balanss käsi pysti - nujahh...
- ja siis veel see apex helikindlas korpuses,
- 3.47 differ,
- moditud pihustid ja
- öli radikas 300d-lt koos ölifiltri korpusega,
kokku miskit 60 - 80 kw ressursiga 1milj km... klassikalises sisus...

enojahh selline see mehe önn ongi  :tongue: Vast saan sygiseks tehtud, aint see kap remont kysimus. söltub igapäeva tööst paljulti.:demond:
Tänud nimede ja nöuannete eest!
Vasta
#9
Huvitav kas eestis ka keegi sellega tegeleb?
Vasta
#10
Vot seda oleks huvitav teada küll. Karla arvas, et nemad ei taha tegelda vanarauaga, ostku ma parem uus pump. Test-Rem-il Männikul on tööd piisavalt, nemad ei taha tegelda. Räägitakse (NSR), et Oisus pidi mingi diselist olema. Tema viitsivat vana kraamiga jännata. Samas on kuulda olnud, et Oisus käimise järel olevat huvitavaid vigu autodele tekkinud. Mine tea.

Kas kellelgi on kogemust Roosna-Alliku diisliseppadega? Boschi jaoturpumpasid pidavat seal küll tehtama aga reaspunba kohta puudub info...
Vasta
#11
Kadaka romulas mainiti kedagi kes tegeleb pumpade reguleerimisega.Täpsemalt ei pärinud.
Vasta
#12
v6sa Kirjutas:Vot seda oleks huvitav teada küll. Karla arvas, et nemad ei taha tegelda vanarauaga, ostku ma parem uus pump. Test-Rem-il Männikul on tööd piisavalt, nemad ei taha tegelda. Räägitakse (NSR), et Oisus pidi mingi diselist olema. Tema viitsivat vana kraamiga jännata. Samas on kuulda olnud, et Oisus käimise järel olevat huvitavaid vigu autodele tekkinud. Mine tea.

Kas kellelgi on kogemust Roosna-Alliku diisliseppadega? Boschi jaoturpumpasid pidavat seal küll tehtama aga reaspunba kohta puudub info...

Kus see Oisu asub, kui mõtled seda Oisut mis Türi ligidal on siis ma saaks lähemalt uurida. Auto 24 foorumis mingi kärss kiitles et on olemas küll Tallinnas mingi spets kes tegeleb just vanade mootoritega.
Vasta
#13
Tervist taas!
Mu eelmine tekst vist sipa yle ääre läind, endal jäi imelik tunne, krt uskumatu et autu veel liigub.
Tundmatus kohas remondi järel vöivad tekkida jahh huvitavad kaasmöjud kuna :
1. Kui auto yle 20 a vana ja siis juppide vahetamine, regull vöib käivitada tundmatute tulemustega ahelreaktsiooni, siis istud ja mötled et kes on loll, kas ise, et läksid torkima heas lootuses et miski korda tehakse? Remondi mehed ju teevad seda mis öeldakse et tee. Kui keegi ikka hirmsalt tahab tjuunida siis ok, keeravad jupi kylge. Heal juhul mainitakse et vöiks alustada mootori kap remondist. Tegelt veermik, pidurid ja jöu ylekanne saavad lisakoormuse ja vöivad hakata saba andma.
2. Varuosade hankimine. Tellid kasti. Saad kasti. Lased alla keerata.  Keerajad ytlevad et ei ole auto kast, on veoautokast, kui tahad paneme. No tahtsin. Nemad panid. Tulemus on kaks surnd kardaani ristliigendit. Täitsa enda lollus. Mis siis ikka. Hangitud varuosa autod. Ise alla pandud kast ja kardaan kogu pikkuses. Ilus. Söidab. Mönus.

Bonuspunktid: Töövötted omandatud, remondi manuaal öökapil. Lahe. :tongue:

3. Miski kolks tagasillas käiguvahetusel ei and rahu. Ok nädalavahetus auto halli tunk alla tsekkima. Pyha jumal parem tagumine pooltelg käega katsudes nagu ...ytleme nii et saba andmas. Pooltelg vahetatud nagu lupsti. Kummide vitsasi polnd vötta panin slemmarid. Krt vist  vabistama hakkas 120kmh. Vöi on see talvekummid? Nuh kes otsib see leiab.

4. Peaks vist vaatama esisilda mis seal toimub.

5. Pumba suhtes - mul lihtsam piisav know how kokku korjata soome mersukerho.net -ist. Meie kallil kodumaal vaadatakse 123 meest nagu kyla kerjust kohati. Nujah arusaadav ju: jupid ei ole kallid, aega ei lähe kaua st. töö kate on nörguke, turumajanduses mittesoovitatav nähtus selline auto. Aint möni riist vaja vist hankida.

ps. Aegajalt märkan mötlike (siiski ausate inimeste) nägudega mehi  vaatamas minu autot... vist saavad aru miks pean teda. Vabadus teeninduste ajagraafikutest.. tee ise mis vaja, lihtne ja kindel masin.:bigsmile:
Vasta
#14
Üldiselt nõustun. Nii teeneduse suhtumisega vanasse autosse kui isetegemise eelistega. Teisest küljest saan täitsa aru servistest - nende eesmärk ongi ju omanikule kasumit toota ja vana auto probleemiele personaalselt tunnihinnaga lähenemist ei suuda enamik vana auto omajatest kinni maksta... Ja nagu ise mainisid, pole ju vajagi. Teraapia omamoodi... Istud lumehanges, märg hiina silmusvõti libiseb kulunud poldipealt ja sinu külmnud käed tabavad roostest ihutud plekiserva. MMMõnus...Confusedilly:

Katuse all aja korralike riistadega on vanad raudmersud koduste vahenditega remonditavad. Tamakotsid ehk sinise suitsuga käivad mersud enam nii koduremodisõbralikud pole...

Soome foorumeist kah siis. Üldiselt tehnikateema käib siin:
http://www.mersuforum.net/forum/viewforum.php?f=2
Turbotamisest ja sellega seonduvatest ekstsessidest räägitakse siin:
http://www.mersuforum.net/forum/viewforum.php?f=35

Üks viisakas juhendite kogu, mis vähehaaval täieneb, paikneb siin:
http://www.mese.fi/mekka/index.php?title=Etusivu
Vasta
#15
Tere taas!
Peaks vist blogi tegema selle massina kohta. Igatahes pooltelg taas saba andis. Nu 44 kw syy se plnd järsku sai pööna maha vöttes... ok uus all ja elu läheb edasi..
Huvitav on see et söidutunne aga paraneb, masin jääb aga vaiksemaks ja vaiksemaks.. kas valgus tunneli löpus? (lootus see lollide lohutus..)
Täna astusin öhtul autost välja ja pidin pepuli käima, kiilaks maas.. ja taas usk kasvas et 123 on hea auto.

Tunnihinnet maksin nii et kolises.. tolku vähe, nyyd ise teen:hump:
Ääremärkus: suurimad kogemused mehhaanikast vene vöidudödu rataste putitamine enda tarbeks. Mercedes-Benz on sellega vörreldes suht hia asi:biggergrin:
Vasta
#16
Sai nüüd seda soome vendade värki uuritud. Paneb tegutsema..... mitte,et poleks ennem mõelnud aga nüüd oleks aeg midagi ette võtta ka UZI
Esialgu proovime ühe kohe kustuva 2,4 peal seda pumba säädimist.
Vasta
#17
Nii minu S 123 300D läheb nüüd uusi pihusteid saama, lasen ka kõik muu kontrollida ja vahetada. Enne vahetust jookseb bensuka(2,3 E) tagasillaga 160 välja (mõõdetud radariga märts-2007 mitte rikkumine) . Juhitavus väga hea (otse) Confusedilly:

Sai ka loetud seda teemat mis andis veelgi hoogu juurde ,et saada Liivimaa kiireima vabalthingava 300D S123 omanikuks UZI

http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php...+tuunimine
Vasta
#18
Sai ka loetud seda teemat mis andis veelgi hoogu juurde ,et saada Liivimaa kiireima vabalthingava 300D S123 omanikuks


Noh, kas juba mingeid tulemusi ka on?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W213 audio upgrade sasskinn12 3 650 10-11-2023, 11:16 PM
Viimane postitus: Helari
  W123 pidurite hooldus, küsin friktsioonklotside tegemiseks vanu klotse. sun 3 557 26-06-2023, 07:12 PM
Viimane postitus: stihl
  W123 82a 300d automaatkasti tuvastamine Rtuning 1 717 09-03-2022, 01:18 PM
Viimane postitus: v6sa
  w123 3.0 TD kõrgsurvepump w123fagon 0 640 30-06-2021, 11:00 PM
Viimane postitus: w123fagon
Question W123 sumbuti HarryPokker 6 3,322 07-07-2020, 09:31 AM
Viimane postitus: HarryPokker
  W123 VIN ei loe varustust (ei tuvasta VIN koodi) Mike22 4 3,095 11-04-2019, 11:06 PM
Viimane postitus: jansa
  W123 2,4 d vajab pidevalt termostaadi vahetust. comoon 2 2,339 25-06-2018, 06:48 PM
Viimane postitus: v6sa
  W123, 230E, 1981 - sun - update 2018 a. sun 0 1,603 06-02-2018, 09:52 PM
Viimane postitus: sun
  W123 M102.920 klapivahede reguleerimine kaupo51 6 5,763 28-08-2017, 08:43 PM
Viimane postitus: kaupo51
  W123: Mis muu mudeli sisu istub w123'le? anderander4 0 1,782 23-08-2017, 08:33 PM
Viimane postitus: anderander4



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne