24-05-2016, 11:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-05-2016, 11:57 PM ja muutjaks oli stenverv.)
E300D om606 100kw. Käisin hiljaaegu kasti õli vahetamas. Mõned tunnid peale kasti õli vahetust ei tea kast enam mis käiku sisse panna, vahetab ülesse ja alla pidevalt, sidur libiseb. Jrg päeva hommikul esimese asjana auto remonditöökotta tagasi. Väidetavalt neil polnud 3-4 päevaga mis auto seal oli temaga kordagi tegeletud kuid tehti proovisõit.. siis viimasel päeval. Kast korras, ei jukerda kuid enam kickdown ei tööta. Öeldi et mingi hüdrobloki kanal võib olla vanast õlist umbe löönud. Soovitati raha kokkuhoiu nimel sõita nädal kaks, et võib ise korda minna. Kuid kui probleem ei lahene, minna Märjamaale mingi venna juurde kes spetsiaalselt neid remondib.
Lähenes aeg 2 nädala lõpule ning üks päev enam lihtsalt tagumine käik peale sõitu ei võta sisse. Nagu pendeldaks edasi ja tagasi käigu vahet. Pikema jamamise järel mingit moodi saab tagurdatud. Auto seisis mõned päevad ning oli siis jälle vaja sõita. Teine probleem- kuna kickdown ei tööta siis vahetan käike manuaalselt, 2 3 D nagu ikka. Pannes '2' peale laseb esimese käigu peeneks, teise peale ei vaheta, edasi lükates '3' viskab siis esimeselt kolmandale käigule. Kui kasutada ainult D siis ei tundu probleemi olevat kuid siiski laseb pikemaks esimese käigu. D kasutades on probleem see, et vahetab esimesel võimalusel käigu ülesse e. ss kiirusel 45km/h on juba sees 4 käik.
Pole suurem asi õlinäpp ega haritud ses valdkonnas kuid pakutud variandid on kas sidurikettad või siis latikas hüdroblokis. Leidsin ka välismaiselt saidilt sarnase probleemi http://forums.mercedesclub.org.uk/showth...hp?t=82437
Lähenes aeg 2 nädala lõpule ning üks päev enam lihtsalt tagumine käik peale sõitu ei võta sisse. Nagu pendeldaks edasi ja tagasi käigu vahet. Pikema jamamise järel mingit moodi saab tagurdatud. Auto seisis mõned päevad ning oli siis jälle vaja sõita. Teine probleem- kuna kickdown ei tööta siis vahetan käike manuaalselt, 2 3 D nagu ikka. Pannes '2' peale laseb esimese käigu peeneks, teise peale ei vaheta, edasi lükates '3' viskab siis esimeselt kolmandale käigule. Kui kasutada ainult D siis ei tundu probleemi olevat kuid siiski laseb pikemaks esimese käigu. D kasutades on probleem see, et vahetab esimesel võimalusel käigu ülesse e. ss kiirusel 45km/h on juba sees 4 käik.
Pole suurem asi õlinäpp ega haritud ses valdkonnas kuid pakutud variandid on kas sidurikettad või siis latikas hüdroblokis. Leidsin ka välismaiselt saidilt sarnase probleemi http://forums.mercedesclub.org.uk/showth...hp?t=82437