Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
C126 380 mootori klõbin
#1
Tere

Peale talveund on autol mootoris klõbin tugevamaks läinud...varem oli ka, kuid polnud nii tugevalt kuulda.
Keerasin täna mõlemad kaaned maha, et kontrollida ketti ja vaadata nukkad üle.
Mõlema poole ketid olid ikka väga lõdvad. Kas seisval mootoril ongi nad lõdvad või peaksid olema täiesti pingul, umbes nagu rihmad?
Lisan mõlema poole videod.
https://www.upload.ee/files/5820990/vide...7.mp4.html
[url=http://www.upload.ee/files/5820983/video-1463774380.mp4.html]

Mootori otsa poolt, kus ketid asuvad väga suurt klõbinat pole.

Avastasin et juhipoolse nukkvõlli üks kumer ots on kulunud kergelt kolmnurkseks kujuks, lähemalt kuulates on just sealt klõbinat kõige rohkem kuulda...lisan pildid
Kulunud otsaga
[Pilt: DSC_0134.JPG]

Mitte kulunud otsaga
[Pilt: DSC_0138.JPG]

Kui hull selline seis on?
Ma ei saa päris täpselt aru kuidas see selliseks on saanud kuluda, kas selle all olevast vedrust?
Kas ainult nukkvõlli vahetusest piisab või on saaled ja nookurid vaja ka ette võtta?
Vasta
#2
Nuka kulumine on üsna tüüpiline m116 ja M117 mootoritel.

Mootor pulkadeks ja korralike juppidega kokku, ei muud.

Ketitallad peaks kindlasti eelisjärjekorras uute vastu vahetama.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#3
(20-05-2016, 11:53 PM)hents99 Kirjutas: Nuka kulumine on üsna tüüpiline m116 ja M117 mootoritel.

Mootor pulkadeks ja korralike juppidega kokku, ei muud.

Ketitallad peaks kindlasti eelisjärjekorras uute vastu vahetama.

Palju sellise töö ligikaudne hind võib olla?
Ehk tuleb odavam korralik kasutatud mootor osta ja peale panna?
Vasta
#4
Järgmine mootor on kindlasti soodsam, iseasi on jälle seisukord. Ega nad on enamus kulunud.

Ketitaldade ja nukkade vahetus polegi väga kulukas, aga kui juba lahti võtta ja autot pikemalt plaanis omada, siis võiks kõik peale ploki puurimise ja uute kolbide ära teha.

Jupid ca 1000-1500 eurot. Kaante remont, töö raha jne.

Ma mõni aeg tagasi remontisin 5.6 moto, kohe tuleb üks veel ja kui see valmis, siis jälle üks veel. Mitte küll kohalikule turule.




'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  R107 560 mootori remont ehre 3 277 17-07-2024, 02:09 PM
Viimane postitus: Rolz
  CL203 c180 2002a mootori probleem Silver Russki 0 221 25-02-2024, 08:59 AM
Viimane postitus: Silver Russki
  c126 vasak tagumine aken ei funka wundrbaum_c126 1 775 10-06-2022, 11:49 AM
Viimane postitus: wundrbaum_c126
  C126 SEC kapoti lukustus dinowalk 13 3,017 01-06-2022, 12:38 PM
Viimane postitus: v6sa
  CLS W219 ja OM642.920 mootori vahetus noosik 5 5,118 22-01-2020, 12:53 AM
Viimane postitus: noosik
  C126 560 säde kadunud Nitram 3 3,772 13-05-2018, 09:56 AM
Viimane postitus: hents99
Smile c126 keskluku vaakummootor 84a M.E.SEC 6 4,888 09-05-2018, 01:11 AM
Viimane postitus: M.E.SEC
  C124 91' probleem mootori ning juhipoolse elektriaknaga Rene147 6 6,088 26-08-2016, 02:03 PM
Viimane postitus: arturmalcik
  R107 380SL mootori probleem stihl 3 3,905 15-06-2016, 04:54 PM
Viimane postitus: hents99
  R129 mootori sobivus Saffik 3 3,355 14-01-2016, 08:47 PM
Viimane postitus: Saffik



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne