Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB CLK 200 Cabrio Primo
#41
Tuli välja et paagi O-tihend oli kutu ja vajab vahetust. Esistangega ka väike plaan, aga eks vaatab mis sellest välja tuleb...kui tuleb. Rolleyes
Vasta
#42
Tellisin 15mm flantsid tagasillale ja uued sportistmed ka....seekord musta värvi. Unibrow
Vasta
#43
Sama tootja istmed või mingid muud?
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#44
Sama tootja omad. Imelikul kombel on mustad istmed 100 euri kallimad.
Vasta
#45
Kas vanad istmed jäid üle?
Vasta
#46
Asjad veidi arenenud ka. Sai käidud Stancest16 näitusel. Autot madalamaks lastud ja istmed sisse visatud.
[Pilt: ampp55.jpg]
[Pilt: 1zn7tdv.jpg]
[Pilt: 2d781ax.jpg]

Tehnilise poole pealt on vahetatud või kohe vahetusse minemas rattalaagrid, rooli pendelhoob?! , veovõlli kaitsekumm ja tegin ka sillastendi ära ga rattaid sirgemaks ei saanud tagant, kuna külgkalle pole nii suures ulatuses reguleeritav. Icon_rolleyes
Vasta
#47
Kuidas tagasilla flantsid lahendasid? Kas pikad poldid läbi flantsiaugu või eraldi flants rummu küljes ja velg flantsi küljes? Kust said ja palju kopikat küsiti? Mul on samuti 15mm vaja umbes. Stancestil oli tore ilusaid mersusid näha, kahju et ainult kaks tükki.
Vasta
#48
Flatsid on uhe pika poldiga. Alates 25mm pidid olema topeltpolditavad. Tellisin db-hp lehelt ja koos saatmisega 45 euri. Lisaks juurde pikad poldid 29 komplekt. Viimased pärit parimvelg.ee-st.
Vasta
#49
Veljed on ikka väga edevad!

Ilu on muidugi vaataja silmades, aga sellise autoga pole ju võimalik meie tänavail korralikult liigelda? See on ikka liiga madal.


Mina kui äärmiselt praktiline inimene küsin sellist asja, et miks on vaja nii laiasid velgi, kui rehvid on 3-4x normaalmõõdust kitsamad?
Varem pandi laiem velg seepärast, et laiemat rehvi kasutada ja seda omakorda selleks, et pidamist parandada.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#50
Tänan heade sõnade eest esmalt.

Mis puutub selle autoga liiklemisse, siis sõidan sellega igapäevaselt. Tegu pole minu pühapäeva autoga, vaid mu ainukese liikuriga. Siiani pole üksgi sõit tegemata jäänud, kuna auto liiga madal on. Linnaahel ja maanteel liiklen lubatud kiirusega ja pole nö. venivillem, kes ennem iga lohku või muhku hoo nulli tõmbab. Seega täiesti kasutatav auto.

Mis puutub rehvi ja velje komplekti siis seal pole midgi muud kui omniku (a.k.a. minu) maitsemeel. Ma ei saa kuhugi peitu pugeda öeldes, et rehv ei oleks koopasse mahtunud...oleks. Panin isegi flantse vahele. Suur balloonrehv sööb minusilmis lihtsalt kena velje ära. Rolleyes

selline kokkuvõte siis. Eusa_dance
Vasta
#51
Täna nägin mööda kulgemas, väga ilus peaks mainima, läbi Väike-Maarja
pikalt juba oodanud millal oma silmaga näeb kodukandis foorumi masinad
Vasta
#52
Hästi silmatorkav auto... usun et nägin sind Valga mnt-l kuskil Külitse kandis paar päeva tagasi. Olin w108ga
Vasta
#53
Tänan heade sõnade eest! Masin seisis mõne nädala, kuid nüüd taas teedel. Vahepeal on tekkinud ka väike mure tagasilla külgkaldega. Praegusel momendil on seda -3,2 kraadi, mida on liiga palju. Ühe kaasfoorumlasega rääkides pakkus ta välja, et asja vastu on rohtu.
http://www.ebay.co.uk/itm/Mercedes-Benz-...SwIwhWR8vf
Sellised reguleeritavad vardad. Küsimus aga järgnev, et kas meie maal keegi ka seda toodet proovinud on või äkki keegi lausa ise teeb selliseid asju? Kui on neid mehi, kes ise oskavad teha (mõõte pole mul mingisuguseid) siis pigem jätaks oma raha ikka Eestisse. Rolleyes
Vasta
#54
(08-08-2016, 08:52 AM)PRIM0 Kirjutas: Tänan heade sõnade eest! Masin seisis mõne nädala, kuid nüüd taas teedel. Vahepeal on tekkinud ka väike mure tagasilla külgkaldega. Praegusel momendil on seda -3,2 kraadi, mida on liiga palju. Ühe kaasfoorumlasega rääkides pakkus ta välja, et asja vastu on rohtu.
http://www.ebay.co.uk/itm/Mercedes-Benz-...SwIwhWR8vf
Sellised reguleeritavad vardad. Küsimus aga järgnev, et kas meie maal keegi ka seda toodet proovinud on või äkki keegi lausa ise teeb selliseid asju? Kui on neid mehi, kes ise oskavad teha (mõõte pole mul mingisuguseid) siis pigem jätaks oma raha ikka Eestisse. Rolleyes

Selliseid vardaid on tehtud eestis küll ja asjad toimivad hästi. Tegemine eeldab natuke nuputamist ja keevituse jne asjade olemasolu.
Vasta
#55
Aga äkki annab moni selline meister endast marku ja teeks mullegi uhe komplekti?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 200, 1978, W123 - fittipaldi fittipaldi 27 13,951 27-12-2023, 10:36 PM
Viimane postitus: fittipaldi
  MB 200, 1982, W123 -Arkadi.T Arkadi.T 65 16,329 03-11-2021, 04:42 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  W110 200 Diesel ''Heckflosse'' - OnkelMats OnkelMats 17 14,069 01-11-2018, 07:30 PM
Viimane postitus: OnkelMats
  MB c208, CLK 230, 99a supercharger230 29 20,924 05-08-2018, 10:24 AM
Viimane postitus: supercharger230
  MB W123 200,1982 Verner Verner2 59 69,184 17-07-2017, 10:44 PM
Viimane postitus: Verner2
  Mercedes-Benz E 200 Classic, 1999, W210 - Uku Uku 0 3,052 09-04-2017, 01:04 PM
Viimane postitus: Uku
  MB CLS350 Primo PRIM0 22 16,250 01-02-2017, 02:21 PM
Viimane postitus: PRIM0
  Mercedes Benz c209 clk 270CDI 2003/12-Rando-värskemad pildid saadaval RCLK 25 26,135 09-09-2015, 07:02 PM
Viimane postitus: MelEst
  Mercedes-Benz CLK 230 Kompressor, 1999, w208 - OnkelMats OnkelMats 22 20,085 28-07-2014, 11:34 PM
Viimane postitus: OnkelMats
  MB CLK 200 kompressor w208 PRIMO PRIM0 7 6,762 11-06-2014, 07:58 PM
Viimane postitus: PRIM0



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne