Postitused: 4
Teemad: 2
Liitus: Apr 2016
Maine:
0
27-04-2016, 11:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-04-2016, 11:40 PM ja muutjaks oli pasteet.)
Tervist, probleem järgmine:
Autoks 1989 aasta w124 200D, mootor vahetatud 2.5 66kw vastu. Käigukastiks ilmselt 4 käiguline automaat. Ükski käik ei tööta, park hoiab ilusti. Vaakumi vaatasin üle, tundus korras olevat. Algselt oli kastis õlitase peaaegu et topelt, sai normi aetud kuid ikka ei midagi. Ehk on võimalik et piisab vaid filtri ja õli vahetusest?
Tänud!
Postitused: 677
Teemad: 108
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Kuidas õlitaset kontrollisid? Kui asi nii kaugel siis vaevalt enam õli vahetus aitab.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Postitused: 398
Teemad: 11
Liitus: Dec 2012
Maine:
1
Kuidas normi ajasid? Mis eelnes seismajäämisele? Kas kast käiguvahetusel mingit häält teeb?
Võid ju vahetada, kui tahad, aga kipun nõustuma eelmise kirjutajaga. Õli mis sinna mõeldud on, maksab mõned eurod per liiter ja tihendi/filtrikomplekt on Raunexis 10€ kanti, juhendi leiad youtube-st.
Kasti õli kontrollitakse peale 5 km ringi töötava ja sooja mootoriga. Naised saunas räägivad, et üle täitmine pidi kastile fataalselt mõjuma.
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Postitused: 677
Teemad: 108
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Keegi võiks mb manualist ümber kirjutada, kuidas käib õige õlitaseme kontroll. Mina olen kuulnud vähemalt 3-4 ÕIGET õli taseme kontrollimis viisi
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Postitused: 398
Teemad: 11
Liitus: Dec 2012
Maine:
1
Allikas WIS: http://www.upload.ee/files/5765895/oli.pdf.html
Lühendatud tõlge:
0) Pargi auto tasasele pinnale
1) Kontrolli, et käigukastil ei esineks lekkeid
2) ........... Lase mootoril käia
3) Ava õlivarda lukustushoob
4) Tõmba õlivarras välja / pühi puhtaks
5) Lükka varras sisse tagasi - tõmba välja ja vaata õlitaset. Külma mootoriga (30 kraadi) alumise ja ülemise märgi vahel, sooja mootoriga (80 kraadi) ülemise märgiga tasa.
õlitaseme õigeks ajamine
6) Vala õli sisse töötava mootoriga
7) Kontrolli õlitaset
8/9) Kui normis, siis õlivarras sisse tagasi ja lukustushoob kinni.
Failis pikemalt, aga olulisem välja toodud.
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Postitused: 4
Teemad: 2
Liitus: Apr 2016
Maine:
0
Õli sai kontrollitud külmalt. Kuna auto ise pole miskit eritlist siis sai lihsalt liigne õli välja lastud. Auto ajaloo kohta ei tea midagi, täiesti tume maa. Kui käike vahetada siis ei tähelda küll ühtki heli kkastist.
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Kui õli piisavalt aga absoluutselt kõik käigud kadunud, siis äkki käiguvahetuskuliss paigast ära või katki. Ehk kastile ei jõua sinu soov kohale.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(28-04-2016, 07:27 PM)pasteet Kirjutas: Õli sai kontrollitud külmalt.
...
Aga mootor ikka käis?
P või N - hüdrauliliselt ei ole vahet, tase peab olema sama.
Kuidas kasti alla panite? Enne turbiin otsa, korralikutl pumba hambasse ja siis kast koos turbiiniga alles auto külge? Või pressisite auto küljes oleva turbiini otsa kasti? Säärasel juhul on võimalik, et lõhkusite pumba ajami.
Keegi võiks mulle selgitada, mida paha liigne õli käigukastis teeb.
Postitused: 4
Teemad: 2
Liitus: Apr 2016
Maine:
0
Ei, seisva mootoriga sai kontrollitud. Auto sai ostetud sellisena nagu on, ise pole veel jõudnud midagi teha.
Postitused: 677
Teemad: 108
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
No nüüd siis sul õli kindlasti alla normi, kontolli töötava mootoriga ja N peal.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Postitused: 398
Teemad: 11
Liitus: Dec 2012
Maine:
1
Tegelikult isegi, kui tal on õli 2L alla normi peaks siiski kast töötama... Ropult libisema, aga töötama. Arvatavasti kast hingusele läinud ja tihtipeale on odavam uus vana kast osta kui olemasolevat remontima hakata.
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(03-05-2016, 07:45 AM)Treiku Kirjutas: Tegelikult isegi, kui tal on õli 2L alla normi peaks siiski kast töötama... Ropult libisema, aga töötama. Arvatavasti kast hingusele läinud ja tihtipeale on odavam uus vana kast osta kui olemasolevat remontima hakata.
1,5 l alla normi 722.4xx sees andis tulemuseks vaid 1. ja tagurpidikäigu ja needki libisesid.
Mida aasta edasi, seda vähemtõenäoline on leida kasutatud kasti korrasolevana ja seda väiksemaks muutub kastiremondi valulävi...
Postitused: 398
Teemad: 11
Liitus: Dec 2012
Maine:
1
Ca kuu aega tagasi 722.4 õlivahetusel oli samuti 1,5-2L puudu ja esimest testsõitu tehes kast libises meeletult. Kõik käigud läksid sisse, IV käik 4000rpm juures.
Kuidas nüüd võtta, kes otsib, see leiab. Enda masina peal olen aru saanud, et kergem on osta töötava masina pealt jupp, kui ise vana remontima hakata. Vana asi tahest tahtmata kulub ja detailid lähevad 25 aastaga vägagi hapraks (plastik, kumm, alumiinium), lõpptulemuseks võib ikkagi tekkida vajadus komplektse detaili soetamiseks. Säästad sellega enda närvikulu ja tihtipeale ka rahakotile leebem.
Praegu, kasvõi meie foorumis on küll ja veel mehi, kes müüvad oma neljasid juppideks ja siit foorumist ostes ei ole veel juhtunud, et rämpsu või kohe-kohe läbi minevat detaili oleks saanud.
Teema algajatajale soovituseks: võta ühendust hõbenool OÜ-ga või otse kastuajaga R129, kurda oma probleemi ja küsi palju selliste vigadega kasti remont maksma võiks minna.
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Postitused: 677
Teemad: 108
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Olen helistanud hõbenoolde, neile niisama lobiseda ja nõu anda väga ei meeldi, kui viid remonti ja maksad siis nad jutustavad lahkelt
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
|