Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Küsimused CE 230 kohta
#1
Tere, on mõte varsti endale auto soetada, olen ~1991.aasta 230 CE poole vaadanud, aga mul on selline küsimus, et kas saaks mingit erilist hinnavõitu(või äkki kaotust) kui Saksamaalt tuua?
Seda olen kuulnud, et kvaliteet pidi Saksa omadel teeolude tõttu parem olema.
Bensukas automaatkastiga siis, et mis see kütusekulu võiks umbes tulla?

Vahepeal mõtlesin isegi 300 CE peale, aga mind huvitaks palju 300 ja 230 kütusekulu vahe tuleks?
Vasta
#2
Saksas on suurem valik ja suurem võimalus leida omale just selline nagu Sa tahad. Ei usu, et olulist hinnavõitu tuleks.
Sellega peaksid veel arvestama, et 2.3'ed üldjuhul kehvema varustusega kui 3.0'id.

Mu vanatüübi 3.0 võtab kuiva ilmaga linnas sinna 12.5 kanti ning lumega alla 14.5 ei saanud(ükskord oli 13.midagi:biggrinSmile. Kui minek pole nii oluline siis kõige ökom tuleks vast 2.2 motoga.
Muidu mis hinnaklassis otsid?
Turbo
Vasta
#3
Hinnaklass võiks jääda alla 60000.-
Kas see 2.2 "väheseks" ei jää sellele kerele? Ma mõtlen selles mõttes väheseks, et kas möödasõidud saab ikka tehtud Big Grin?
Vasta
#4
Ega see bensiinikulu 2.3 mootori puhul väga 3.0'sele all ei jäägi. Kui 60/40 trass/linn võtab mul 11.5 sajale, linnas külma mootoriga eriti alla 15 ei saagi. Ja ei ole just raske jalaga...

Aga neljane rida peaks olema jälle lollikindlam kui V6, vähemalt niipalju olen igalt poolt kuulnud... 3.0 pidavat pisut kapriissem olema.

Varustuse kohapealt soovitaks siiski vaadata kolmese poole - kruiisist ja istmesoojendustest tunnen ikka sügavalt puudust.
Vasta
#5
eheh Kirjutas:Hinnaklass võiks jääda alla 60000.-
Kas see 2.2 "väheseks" ei jää sellele kerele? Ma mõtlen selles mõttes väheseks, et kas möödasõidud saab ikka tehtud Big Grin?

2.3 97kw 198nm vs 2.2 110kw 210nm... aga eks need 2.2 ole vähe kallimad kah, kui ma nüüd ei eksi siis neid alles 93 hakkati pakkuma.
Praegu eestis(vähemalt a24's) ei tundu küll midagi olevat... kui siis ainult see, mida tasuks vaatama minna.


soo Kirjutas:Aga neljane rida peaks olema jälle lollikindlam kui V6, vähemalt niipalju olen igalt poolt kuulnud... 3.0 pidavat pisut kapriissem olema.

Me räägime ju siin C124'st, sellele ei pakutudki V6'si... Ikka ridapaugutajad olid ja nende töökindluse probleemidest pole mina küll midagi kuulnud.
Turbo
Vasta
#6
sm. pelle Kirjutas:Me räägime ju siin C124'st, sellele ei pakutudki V6'si... Ikka ridapaugutajad olid ja nende töökindluse probleemidest pole mina küll midagi kuulnud.

Minu kala jah... pidasin ikka ridakuute silmas
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  CLS W219 2008 küsimused comand ja navi kohta SGM 6 7,099 26-01-2020, 10:10 PM
Viimane postitus: noosik
  CE 230 W124 pagasiluuk kinni raunop 2 3,850 07-01-2018, 12:55 AM
Viimane postitus: v6sa
  CLK 230 süüteluku probleem clk23 4 5,680 19-04-2017, 09:02 PM
Viimane postitus: clk23
  Mercedes-Benz CLK 230 Kompressor kabriolett ostuabi Agent007 9 9,106 17-02-2017, 02:30 AM
Viimane postitus: nostromo
  W209, CLK320 mõned küsimused Holari 2 3,118 15-11-2016, 09:19 PM
Viimane postitus: Holari
  Nimelt on küsimus helisüsteemi paigaldamise kohta juripavlov 3 3,377 08-08-2016, 10:44 AM
Viimane postitus: Randar
  w208 230 99a tühikäigul "ujumine" supercharger230 1 2,613 27-05-2016, 10:04 PM
Viimane postitus: supercharger230
  230 W124 88 ltrubetsky2 4 3,630 07-04-2016, 06:10 PM
Viimane postitus: Treiku
  clk 230 w208 1999a signa probleem. supercharger230 9 8,503 05-04-2016, 09:15 PM
Viimane postitus: supercharger230
  CLK 230 W208 1998 veider hääl clk23 1 2,400 11-06-2015, 08:36 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne