Postitused: 593
Teemad: 37
Liitus: Oct 2015
Maine:
1
17-12-2015, 07:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-12-2015, 07:34 PM ja muutjaks oli .Alar..)
Kui auto ostsin siis oli ta selleks hetkeks pea 6 kuud seisnud kuivas parkimismajas. Ära sõites oli sügisene jahe ilm, mingit muret klaaside uduseks minemisega polnud. Mida kauem autot omanud, seda harvem sõitsin, vahel korra paari nädala tagant jne. Igatahes hakkasid klaasid aina rohkem rohkem uduseks seest minema. Kontrollisin mattide aluseid, kõik kuiv, pagasnikus kõik nurgad ja augud kuivad. Ostsin autosse niiskuskoguja, selline pall kotikese niiskus absorbendiga, kuid peale 2-te nädalat autos pole sinna tilkagi niiskust tulnud. Ostsin puhuri, peale paar päeva paaritunnist "sessiooni" sai klaasid seest ilusti kuivaks, kuid probleem on siis, kui autoga liikuma hakkad. Kohapeal seistes ja käies puhub klaasi ilusti puhtaks. Liikuma hakkad siis tõmbub ikka nii uduseks, et peab kohapeal ca 5-10 minutit käima ja puhuma, et pilti selgeks saada. Tosooli aurudega tegu pole. Tegu veega, kuna jahedamate ilmadega jäätus klaas seest. Autol on konditsioneer, kuid see hetkel ei toimi, kuna viimati täidetud ca 10 aastat tagasi. Samuti ei avalda mingit mõju nö õhu kuivatus nupp autol. Tagaklaasisoojendus ei toimi tänu klaasi kihtide vahele pugenud niiskusele.
Voolikuga proovides olen kindlaks teinud, et vesi väljub nii esitiibade alt, kui ka pagasiniku nurkadest nagu peab. Kardaanitunneli juures olevate drenaazipunnidega polnud kursis, kuid olen paari niisket plekki näinud kiviparketil, kui autot olen liigutanud.
Igatahes mõistus otsas, ma saan aru, et konditsioneerita autol on probleeme klaaside uduseks minekuga aga nii hullu asja ma ei mäleta.
Selline on pilt, kui auto tuli ca 20min ringilt, seisis vähe kohapeal ja läks uuesti sõitu. Pilt tehtud ca 4km peale sõidu algust, kohe algusest peale puhus puhur täie võimsusega esiklaasile
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Sa pole üksi. Tundub, et pead auto alt urgitsema hakkama:
http://forums.mercedesclub.org.uk/showpo...stcount=56
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Ega ilma kliimata võibki selline probleem olla. Meil oli C klassil sama teema. Maailma ainuke W203 oli vist, millel polnud kliimat või konti. Kuivatasime puhuritega terveid nädalavahetusi, aga niiske ilmaga täpselt sama jama. Midagi teha ei saanudki. Kõik äravoolud olid korras ja puhtad.
Nüüd sama teema olnud ka kahe Superbiga, mõlemal oli kliima ja töötas ka teine. Aga ei misket - nii kui ilm natsa niiskem, siis käivitades esiaken udune. Kuivata või mitte, miskit ei aita. Ajalehed mati all, kuivatame teinekord puhuriga terve nv, peale seda auto lõhnab nagu kuivus ise.
Aga niiske ilmaga järgmine päev enamvähem sama teema. Ostsin Espakist Motipi udueemaldaja ja see natuke on paremaks teinud, aga heaks siiski mitte.
Nii et ega ei oskagi eriti midagi kosta.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Postitused: 593
Teemad: 37
Liitus: Oct 2015
Maine:
1
17-12-2015, 09:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-12-2015, 09:15 PM ja muutjaks oli .Alar..)
Lugedes seda inglaste foorumit on pea kõigil ühiseks sümptomiks ka vesi mattide all. Igatahes asi, mis ma kahtlustan ise kõige rohkem, on ummistus puhuri all olevas drenaazis. Kuigi puhuri peal on kaks võrega katet, on nad kinnitustest ära murtud ja suht logisevad. Järgmine nädal Eestis üritan ka konditsioneeri täita. Samas on CE-d ikka väga palju ka konditsioneerita toodetud, kuid väga massiliselt sellist muret ei leia.
EDIT: Salongifiltrit sellel auto veel pole. Tuli see kuskil 1994
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
(17-12-2015, 08:46 PM)indrek Kirjutas: Nüüd sama teema olnud ka kahe Superbiga, mõlemal oli kliima ja töötas ka teine. Aga ei misket - nii kui ilm natsa niiskem, siis käivitades esiaken udune. Kuivata või mitte, miskit ei aita. Ajalehed mati all, kuivatame teinekord puhuriga terve nv, peale seda auto lõhnab nagu kuivus ise.
Naljakas, passat peaks suht sama mis superb olema, pole kordagi, mittemingi ilmaga olnud klaasid udused, ajalehti veel ei kasuta, lumi maha tuleb siis kasutan.
Salongis on tekstiil matit, mitte kummist.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 593
Teemad: 37
Liitus: Oct 2015
Maine:
1
No kasutan ka igapäevaselt 2 tänapäevast autot, üks aastast 2011 ja teine 2014, kummalgi pole sellised probleeme
Postitused: 159
Teemad: 14
Liitus: Jul 2006
Maine:
2
Mul ka kliimaga 95´ ce ja ei lähe klaasid uduseks küll sedasi sõiduajal. Kliima ei tööta samuti hetkel. See muidugi ei välista seda, et sul kliima mittetöötamise pärast ei peaks uduseks minema. Võivad olla seotud probleemid vabalt. Tehniline praak pole kindlasti, midagi on valesti ikka...
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Indrek, proovi salongifiltri vahetust.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 706
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
Alar, Su auto on II mudeliuuenduse näoga. Neil oli salongiõhufilter kliimaseadme (ka rullikutega kliima puhul) korral väidetavalt standardvarustuses. See on ikka enamasti selliste probleemide põhjuseks (lisaks mittetöötavale kliimaseadmele, mis ka niiskusejama põhjustab ning mille puhul kliimaseadmeta autoga võrdlemine ei ole kohane).
Postitused: 593
Teemad: 37
Liitus: Oct 2015
Maine:
1
No salongiõhufilter peaks kojamehe alt näkku kargama, isegi 2tk neid. Sel autol seal neid pole. Mul on täpselt selline ülemineku mudel, mis nii mõnestki asjast ilma on nagu elektrooniline võti jne
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
(17-12-2015, 10:23 PM)Laur Kirjutas: Indrek, proovi salongifiltri vahetust.
Käis just 90 K hoolduses, kus kõik tehti ära, aga väidetavalt pidi Superbil olema see tüüpviga ja midagi suurt teha ei annagi. Nüüd käivitades ma lükkan vendi välja ja sisse tagasi kui natuke soojenenud on, siis ei ole nii hull.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 593
Teemad: 37
Liitus: Oct 2015
Maine:
1
18-12-2015, 02:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-12-2015, 02:19 PM ja muutjaks oli .Alar..)
Et asi ikka keeruline oleks siis loomkatsed tõestasid, et kõik drenaazitorud on täie tervise ja läbilaskevõime juures. Auto panen kohapeal käima, läheb soojaks seest ja kõik tundub olevat lill. Hakkad sõitma ning jama majas.
Samas avastasin, et esiklaasi all ääres olev lai kummiliist on mastiksist lahti. Nagu täiesti, kuid samas istub ta mingi soonega ikka sinna külge, mis peaks ta siiski tihedamaks tegema
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Oled 100% kindel et filtreid pole? Kunagi vahetasin samasugusel kupeel ja ega ilma lahti võtmata filtreid näha ei ole, üsna palju pidi lammutama et filtriteni pääseda.
Postitused: 106
Teemad: 15
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
tal filter peale salongiventikat?
Autoremont/hooldus/Helitehnika Viljandimaal - 5585756
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
18-12-2015, 03:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-12-2015, 03:32 PM ja muutjaks oli erx000.)
Kojamehe all, enne mootorit.
Postitused: 593
Teemad: 37
Liitus: Oct 2015
Maine:
1
Vahetamiseks peab tõesti lammutama veidi, kuid nende olemasolus veendumiseks piisab kui vaadata kapoti alt puhuri peale.
Mul on seal selline pilt:
Filtriga autol on selline pilt
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Ok. Siit tekkis minul küsimus, kui palju on erinevad ühe rulliga kliima ja ilma kliima-kondita tavaline pliidinuppudega versioon? Olen mõlemaga sõitnud ja filtrid vahetasin ühe rulliga kliimal, probleemiks oli samamoodi udu ja nõrk õhuvool. Pärast filtrite vahetust läks natuke paremaks, aga õhuvool jäi ikka nõrgaks. Tavaline pliidinuppudega variant puhus 2x kõvemini ja samas puhuri müra oli 2x vaiksem, kas kliimaga mudelil on puhuri mootor armatuuri all? Kliimaradikas on vist kojamehe all tavalise kahepoolse ventika asemel ja ventikas salongi toodud nagu w202-l ?
Postitused: 593
Teemad: 37
Liitus: Oct 2015
Maine:
1
Sai konditsioneer täudetud, nüüd lööb õhu kuivatus reziimis pildi selgeks mõne hetkega. Uduseks lööb ta pildi siis, kui auto on sõidust tulnud ja nii 30min seisnud. Igatahes täis kont leevendas seda mure
|