Postitused: 59
Teemad: 13
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
Tahaks sõita nii et ei peaks rooli vasakule ja paremale keerama koguse aeg (sirgel teelõigul). Kui selle viga arvata siis on roolivõimus ja seda kuuekandilist polti mida tuleb keerata aga kummale poole (sisse või välja). Kas alt poolt saab ka selle poldile ligi või on see sama keeruline lähenemine nagu ülevalt poolt kui sisselaskekollektor on küljes.
kuidas käib roolivõimu loksu vähendamise kontroll (töötava mootoriga või mitte).
Postitused: 677
Teemad: 108
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Kuuskant polti tuleb välja keerata, poole ringi kaupa peaks keerama, siis proovima sõita. See ikka roolikarp mida peale keeratakse, rooli võimendi on mootori küljes. Roolikarpi ei tohi väga palju peale keerata, muidu hakkab keerates pooma.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Postitused: 677
Teemad: 108
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
12-12-2015, 12:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-12-2015, 12:27 PM ja muutjaks oli 124STD.)
Ligipääsu kohta ei oska öelda ma olen seda ainult 124-jal teinud. Aga usun et seda peaks saama kül niimodi keerata et ei pea midagi lammutama.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Postitused: 198
Teemad: 28
Liitus: Apr 2014
Maine:
3
Khm, enne suure hurraaga roolikarpi regullima minnes v6iks elementaarsed asjad k6igepealt üle kontrollida. Näituseks liigendid...
Postitused: 677
Teemad: 108
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Palju peale keerasid? Said paremaks?
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.