17-08-2015, 12:06 AM
Auto piisavalt kaua käes olnud, et rohelise jahutusvedeliku asemel uus samalaadne panna (heauskselt lähenedes vahetati see enne mind, kehvemal juhul kaugetel aegadel)...
Esmalt korgi eemaldamise järel radika drenaažipoldi kaudu vedelik välja, seejärel läks voolama mootoriplokis peituv antifriis ning uue lisamise järel õhutamine nagu ikka.
Miinuskraadidega (ehk neid ikka tuleb) plokk lõhki ei külmu, palava ilmaga kontsentraat jahutab mootorit, jahutussüsteemis ei teki korrosiooni (veepump jääb tööle, radikas ei hakka lekkima)...
Esmalt korgi eemaldamise järel radika drenaažipoldi kaudu vedelik välja, seejärel läks voolama mootoriplokis peituv antifriis ning uue lisamise järel õhutamine nagu ikka.
Miinuskraadidega (ehk neid ikka tuleb) plokk lõhki ei külmu, palava ilmaga kontsentraat jahutab mootorit, jahutussüsteemis ei teki korrosiooni (veepump jääb tööle, radikas ei hakka lekkima)...