Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W210 320cdi t talvine ettevalmistus?
#1
Tere, pole veel varem selle sajandi Mercedest omanud, seetõttu on teadmiste hulk sellistest üpris olematu.

Mis mind huvitab, on talvine ettevalmistus ennekõike. Kas pikemaajalistele omanikele on jäänud külge mingeid võtteid, et mingisuguseid levinud rikkeid ja purunemisi vältida?


Võibolla veider teemapüstitus kuid kindlasti hoolsamad mehed teevad midagi alati lisaks.
Vasta
#2
Mina pakuksin et hoolas autoomanik teeks nii.

Rehvid (korralikud rehvid, rõhud, rattapoldid määritud jne)
Aku (koormustest, täislaadida korralikult, klemmid puhtaks jne)
Hõõgküünlad ( kontrollida/vahetada, relee)
Õli( vahetada, kui pole hiljuti vahetatud just)
Kütusefilter(vahetada, enne vahetamist vee eraldajat paaki panna natuke ja sõita)
Jahutusvedelik (kontrollida külmakindlust)
Ukse-akna-katuseluugi tihendite silikoon õlitamine
Ukselukkude õlitamine
Korrosiooni kaitse(korrosioonikaitse õlid myygil või lase teha, krown näiteks)
Kojamehed
Klaasipesuvedelik (talvine)

Korralik pesu
Vahatamine
Vasta
#3
Kõik õige, kuid mõtlesin rohkem mudelispetsiifilisi võtteid.

Vasta
#4
Eelmainitud soovitused on küll paberil ilusad, kuid päriselus. Kõik nii head pole.

Hõõgküünlaid ei ole mõtet näppida enne kui mõni läbi, tuluke armatuuris annab märku. Antud mudeli küünlad lähevad välja keerates suure tõenäosusega pooleks.

Kütusefiltri vahetus on on omal kohal, aga vee eraldaja seob vee ja kütuse ning siis jõuab vesi ka pumpa ja pihustitesse, muidu jääks filtrisse kinni.
Sama teeb ka kahetaktilise õli!

210 on nii roostelembeline, et määri teda nii seest kui väljast ja kuskilt vahepealt ka. Wink
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#5
www.krown.ee
Vasta
#6
Tere,

Üldiselt on nii, et kui välismaa auto on normaalselt hooldatud ja sellega sõidetakse regulaarselt ehk see on igapäevakasutuses, pole temaga üldse midagi tarvis teha, olgu tulekul suvi, talv või pikem reis.

Miinuskraadid on lihtsalt heaks indikaatoriks ja toovad mõnikord välja asju, mis olid juba nagunii omadega läbi (nagu aku vms), sest kui auto mõni osa külmaga alt veab, oli ta tegelikult juba katki ja vajas remonti või vahetamist.

Ühesõnaga, kui autot normaalselt hooldada ja regulaarselt pesta, siis muud muret polegi. See kehtib eriti Mercedeste puhul, sest nad on igati tugevad masinad, millel ei kuku ka väga käreda külmaga naljalt juppe küljest.

Tauno
Vasta
#7
(18-11-2015, 11:07 AM)Yksix Kirjutas: Kõik õige, kuid mõtlesin rohkem mudelispetsiifilisi võtteid.

Need võtted W210 puhul ei kehti, kuna kere kvaliteet eriti halb.Mina panustaksin hoopis liiklusohtlike detailide järelvalvele, nagu esivedrude ülemised kannud, mis rebenevad küljest lahti, lääbadele, mis tänu plastikkatetele koguvad soola enda sisse ja mädanduvad, piduritorudele, mis lihtlabaselt roostetavad läbi.Jälgida tuleb ka tagasilla kinnitusi ja akualust põhjaplekki.Korrosionitõrje pole paha mõte haljale plekile, aga kuidas seda teha olemasoleva kaitsekihi alla.Ja seal roostet nagu putru.Aku kontroll eeldab ka seda, et laadimise poolega kõik korras.Hooldatud auto muidugi peab kordades kauem vastu, kuid see ainult reanimatsiooni pikendamine.You`tubis palju videosid antud mudeli katsetustest, kui kõik tehtud normaalses keskkonnas, mitte soolavannis. Ja sellest on kahju....
Vasta
#8
silikoon õli hoidke autost eemale! sööb kummist tahma välja, hakkab murenema mingi aeg.
CE420 v8
Vasta
#9
oma kogemuse põhjal: w210 parim ettevalmistus eestimaa talveks on garaazi sõit.
Vasta
#10
Kui paljud siin foorumis 2T õli lisamist kütusele harrastavad? Leidsin ennem ühe teema, jäi mulje, et katsetajaid ikka oli. Kas tegevusel oleks jumet?

Õõtsade drenaazid vaatasin üle ning proovin ka edaspidi meeles pidada.

Kas kellelgi sama mootoriga auto omanikest Webasto ka funktsioneerib? Kuidas efekti annab? Kaalun selle süsteemi taastamist hetkel.

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W210 722.6, viivitus 3/4 käigu vahel Ernst 3 1,026 04-09-2023, 11:47 PM
Viimane postitus: Ott
  w210 immo elimineerimine kodutu 0 406 02-10-2022, 11:37 PM
Viimane postitus: kodutu
  320CDI OM642 mootori õhufiltrite vahetus marek 1 1,299 01-08-2021, 06:53 PM
Viimane postitus: marek
  W210 rõhupaagid umberto2ss 3 2,882 06-12-2019, 03:11 PM
Viimane postitus: indumen
  S211 2004a 320cdi 150kw käivitus probleem Keku23 0 1,881 15-05-2018, 09:29 PM
Viimane postitus: Keku23
  S211 320cdi 06a Webasto roodla 9 6,417 07-03-2018, 11:18 PM
Viimane postitus: roodla
  W210 kesklukk stern100 21 15,912 22-01-2018, 11:01 PM
Viimane postitus: stern100
  W210 2,5D pihusti seibi vahetus nordrainbow 2 3,286 20-01-2018, 04:22 PM
Viimane postitus: Heinar
  w210 e320cdi suitseb musta arturmalcik 14 11,075 01-09-2017, 10:11 AM
Viimane postitus: 92S500
  W210 2.7 cdi kasti anomaalia siimsl1 6 5,202 27-08-2017, 12:58 PM
Viimane postitus: R129



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne