Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
25-10-2015, 11:15 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-10-2015, 11:16 AM ja muutjaks oli arcar.)
Tere,
lugu ise järgmine:tal teadupärast see tark/infrapuna võti ,võti lukku ,keerad ja lased lahti ning ise käiab kuni käima läehb/ei lähe,sümptom järgmine:vahest võtab taha võtme ja pauh käib ja samas teistel kordadel on nii,et käiad mitu korda ei lähe käima ja starter veab nagu uimaselt,siis jälle keerad ja starter veab normaalselt ja läheb käima.Seoses sellega on veel nii,et aut.tuled on ka peal ja kui ei lähe käima siis on tuled nagu tuhmid ja siis kui läheb on stardi ajal ka tuled normaalse valgusega.Oskab keegi anomaalia kõrvaldamiseks mingit vihjet anda, et kus kohast otsima peaks hakkama,arvuti vigu ei näita
Äkki mõni relee ? Lisa immo sai maha kakutud ja asi läks paremaks aga probleem jäi,mitte küll enam nii hullu kui varem !
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Mul endal C klass 203 mul ka mingi anomaalia käivitamisega vahel, kuid eeldatavasti on aku vahetus varsti ees. Aga, kui vastuseid otsisin oma probleemile, siis W 210 jäi silma mingi massi probleem. Mingi klemm pidi kuskil jalgade juures põhja alla olema mis ära mädaneb või oksudeerub ja tekitab ka erinevaid käivitus anomaaliaid.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Multimeetrit oskad kasutada?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
(25-10-2015, 11:35 AM)Laur Kirjutas: Multimeetrit oskad kasutada?
oskab,mida peaks mõõtma,ilmselt starterile tuleva voolu tugevust ja siis juba releede kallala ? ,väga suur sõber ma elektriga just pole aga olen ikka hakkama saanud kui keegi otsa kätte annab.siimruz,massi juhe vahetatud ja probleem endine !
Seepärast sai ka teema tehtud,et äkki keegi kokku puutunud probleemiga ja juhataks otsa kätte,alati on võimalik volitatud esindaja manu minna aga tahaks ise teha !Selle optioni jätaks viimaseks.
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Millega Sa starteri tarbitava voolu tugevust mõõda kavatsed?
Ma soovitaks esialgu klemmipingete mõõtmisega piirduda - see on lihtsam ja täpsem ettevõtmine.
Sa ikka oled üle käinud jõuvooluahela klemmid? Need kipubad ää hapnema...
Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
(26-10-2015, 09:17 AM)v6sa Kirjutas: Millega Sa starteri tarbitava voolu tugevust mõõda kavatsed?
Ma soovitaks esialgu klemmipingete mõõtmisega piirduda - see on lihtsam ja täpsem ettevõtmine.
Sa ikka oled üle käinud jõuvooluahela klemmid? Need kipubad ää hapnema... Seepärast küsisingi,et mida mõõta,jõuvoolu ahelad sai üle käidud,kas peale selle juhi jalge all oleva kere massi mis kinnitub kkasti külge on veel mõni koht ?See konkreetne oli vägagi ilusa ühendusega kuigi ise kaabel oli tume selline ja ka vool jooksis sealt kenasti läbi-On veel mingeid mõtteid võ peab tõesti minema kuskile targema poole(üldse ei kipu,tahaks ise teha ja teada)
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Välisilme järgi on kahtlane otsustada.
Töötava mootoriga, pane niipalju koormajaid järgi kui oskad, tuled, ventikad...
Mõõda laadimis pinge otse akult, siis nii, et üks klemm on akul, teine genekal otse ja siis samamoodi üks ots akul, teine geneka korpusel ja vaata kas on erinevusi.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(26-10-2015, 11:43 AM)arcar Kirjutas: (26-10-2015, 09:17 AM)v6sa Kirjutas: Millega Sa starteri tarbitava voolu tugevust mõõda kavatsed?
Ma soovitaks esialgu klemmipingete mõõtmisega piirduda - see on lihtsam ja täpsem ettevõtmine.
Sa ikka oled üle käinud jõuvooluahela klemmid? Need kipubad ää hapnema... Seepärast küsisingi,et mida mõõta,jõuvoolu ahelad sai üle käidud,kas peale selle juhi jalge all oleva kere massi mis kinnitub kkasti külge on veel mõni koht ?See konkreetne oli vägagi ilusa ühendusega kuigi ise kaabel oli tume selline ja ka vool jooksis sealt kenasti läbi-On veel mingeid mõtteid võ peab tõesti minema kuskile targema poole(üldse ei kipu,tahaks ise teha ja teada)
Kuidas Sa seda voolu läbijooksmist tuvastasid?
Teema algas käivitusprobleemidest, mille põhjuseks kahtlustad voolupuudust. Sul võib olla õigus , kuid selleks pead vea avaldumise hetkel tegelema pardapingega.
Laadimise probleem võib olla, kuid see avalduks pidevalt ja kaoks alles peale täiendavat laadimist või akuvahetust.
Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
(26-10-2015, 05:59 PM)v6sa Kirjutas: (26-10-2015, 11:43 AM)arcar Kirjutas: (26-10-2015, 09:17 AM)v6sa Kirjutas: Millega Sa starteri tarbitava voolu tugevust mõõda kavatsed?
Ma soovitaks esialgu klemmipingete mõõtmisega piirduda - see on lihtsam ja täpsem ettevõtmine.
Sa ikka oled üle käinud jõuvooluahela klemmid? Need kipubad ää hapnema... Seepärast küsisingi,et mida mõõta,jõuvoolu ahelad sai üle käidud,kas peale selle juhi jalge all oleva kere massi mis kinnitub kkasti külge on veel mõni koht ?See konkreetne oli vägagi ilusa ühendusega kuigi ise kaabel oli tume selline ja ka vool jooksis sealt kenasti läbi-On veel mingeid mõtteid võ peab tõesti minema kuskile targema poole(üldse ei kipu,tahaks ise teha ja teada)
Kuidas Sa seda voolu läbijooksmist tuvastasid? ühendasin ühe starteri külge mis vedeleb riiulis ,vedas ringi ja ei kuumenenud ega kedagi(ma ei tea kui üige see oli aga vool sealt läbi käib)
Panin aku laadima ööks,samas olen katsetanud korralik täkk taga ja sympptomid samad,korra keerab starterit korralikult,järgmised 5x ei tuhkagi,käib jou jou jou ja kõik,käima ei lähe.Täpselt selline tunne jääb nagu voolu oleks vähe/aku lahja.Mõni helge peaga elektrimees oleks kellegi välja pakkuda Tallinnas ja lähiümbrus ? Ilmselt raiskan aega lihtsalt ise pusides
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kulunud starteri harjad?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
(26-10-2015, 06:32 PM)Laur Kirjutas: Kulunud starteri harjad? väidetavalt starter remonditud aga eks kakun laiali,sest muud tööd mis seal tehtud ei ole just väga usinasti tehtud ja see + kaabel on ka uus veetud ,seda on näha.Kas mõni relee ei või näkku panna ?
Sest käivitumise hetkel kui tuled lähevad eredalt põlema ,läheb ka auto käima,järgmine proov,käivitad ja xenonid ees on justkui tuhmid ja ei käivitu ka.
Täiesti lamp teema,vahel ei võta starter automaatselt taha kui võtit keerad ja selle näppude vahelt päästad ?!Kas süüteluku kamm ei või olla ? Või kuidas seda võtme asja juhitakse,keerad,päästad võtme ja kui käivitub on kõik ok /ei käivitu siis mingi hetk viskab starteri tagant ? Ilmselt mingi relee seda juhib.Ok sobran homme veel juhtmetes ja releedes,kakun kõik välja ja puhastan klemmid,eks näis mis saab !
Sellist uunikumi pole ju mõtet stari taha ka ajada ? Minu arvuti(autocom) vigasi ei leia,kõik nagu oleks OK!
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
26-10-2015, 08:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-10-2015, 08:26 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(26-10-2015, 07:54 PM)arcar Kirjutas: ...
Kas mõni relee ei või näkku panna ?
...
Kas süüteluku kamm ei või olla ?
...
Sellist uunikumi pole ju mõtet stari taha ka ajada ?
Vabalt võib miski näkku panna või mõnes asjas kamm olla. Aga enne keerukamate asjade kallale minekut välista voolunälg Seda saab lihtsa ja odava multimeetriga klemmipingeid mõõtes teha.
Nende vanade mersudega see mure ongi, et universaalsed arvutid ei leia nendega ühist keelt, vana STAR ja pädev Diagnostik saavad aga autost päris palju kätte. Tõsi, pädev Diagnostik saab palju kätte ka multimeetri ja tagumikudüno abiga
Asjalike diagnostikute kohta on ju eraldi teema olemas, vali sealt paslik välja. Mina kiidan meie foorumi meest Meegot, kes Tabasalus toimetab.
Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
26-10-2015, 11:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-10-2015, 11:49 PM ja muutjaks oli arcar.)
(26-10-2015, 08:15 PM)v6sa Kirjutas: (26-10-2015, 07:54 PM)arcar Kirjutas: ...
Kas mõni relee ei või näkku panna ?
...
Kas süüteluku kamm ei või olla ?
...
Sellist uunikumi pole ju mõtet stari taha ka ajada ?
Vabalt võib miski näkku panna või mõnes asjas kamm olla. Aga enne keerukamate asjade kallale minekut välista voolunälg Seda saab lihtsa ja odava multimeetriga klemmipingeid mõõtes teha.
Nende vanade mersudega see mure ongi, et universaalsed arvutid ei leia nendega ühist keelt, vana STAR ja pädev Diagnostik saavad aga autost päris palju kätte. Tõsi, pädev Diagnostik saab palju kätte ka multimeetri ja tagumikudüno abiga
Asjalike diagnostikute kohta on ju eraldi teema olemas, vali sealt paslik välja. Mina kiidan meie foorumi meest Meegot, kes Tabasalus toimetab. tänud !
(26-10-2015, 08:00 PM)onu_siim Kirjutas: Kui ei käivitu, proovi vastu ajukarpi rusikaga lüüa (Kõrvalistujapool, kapotiall).
Lisaks võid guugeldada K40 relay, lugemist jagub see on vast esimene asi mida homme teen
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
laks vastu releed ei päästnud nüüd kaevan siis juhtmestikku veits
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
|