Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
E 220 CDI 2002a (diisel) ei käivitu
#1

Sai ostetud mitte sõitev auto. Eelmine omanik väitis et vahel käivitus ja vahepeal mitte. Lõpuks sellest tüdineti ja osteti uus auto ning lõpuks müüdi siis vana maha kuna kellegil ei olnud tahtmist sellega tegeleda.
Tõin siis treileriga auto koju, laadisin aku...vaatasin vedelikud üle, vaatasin kaitsmed üle(vahetasin radika ventilaatori kaitsmed 30A) ja keerasin süüdet...ketras ja ketras aga käima ei lähe. Nii siis 2 päeva...st proovisin eile ja siis täna paar korda....aga ei midagi...ei luba isegi. Väljas oli 7 kraadi sooja , kas sellisel juhul peavad hõõgküünlad töötama? Vana omanik ütles veel et küünlad peaks ära vahetama kuna viimane talv enam kõik silindrid korraga käima ei läinud. Nüüd ma siin mõtlen ja olen...et mis võiks viga olla? Kompuuter ei näita ühtegi viga....? Kõik muud asjad toimivad...

Ette tänades!
Vasta
#2
Kütus tuleb üles? Latti mingi rõhk tekib? Kui ei siis võimalikud vead: rikkis rõhuregulaator, lekkiv pihusti või pihustid. + veel erinevai asju
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#3
(18-10-2015, 09:53 PM)Laur Kirjutas: Kütus tuleb üles? Latti mingi rõhk tekib? Kui ei siis võimalikud vead: rikkis rõhuregulaator, lekkiv pihusti või pihustid. + veel erinevai asju

Millest pihta peaks siis hakkama? Diagnostika masina laskma järgi panna?
Vasta
#4
(18-10-2015, 09:34 PM)Imre323 Kirjutas: Sai ostetud mitte sõitev auto.
....

Sa ostsid mittetöötava elektriauto ilma teadmiseta, kuidas säärast preparaati üle kuulata?

Wow, what a balls...Eusa_eh

Nujah, alustuseks loe läbi minu tehtud teema CDImootori mittekäivitumise kohta. Seejärel loe läbi sealt saadud vihjete alusel maailmafoorumeid. Ning kui nupp nokib, hakka oma preparaati üle kuulama.

Laurgi andis vajalikud vihjed kätte. Asjalik inimene saab sedakaudu harutades aru küll, mille üle auto kurdab.
Vasta
#5
Või veel lihtsam, vii auto hort autosse kus öeldakse miks ei käivitu. Toimis minu auto puhul.
Vasta
#6
(19-10-2015, 06:10 PM)Ercotec Kirjutas: Või veel lihtsam, vii auto hort autosse kus öeldakse miks ei käivitu. Toimis minu auto puhul.


kuhu? Pole kuulnudki sellisest kohast

(19-10-2015, 08:28 AM)v6sa Kirjutas: [quote='Imre323' pid='244920' dateline='1445193243']

Sai ostetud mitte sõitev auto.
....

Sa ostsid mittetöötava elektriauto ilma teadmiseta, kuidas säärast preparaati üle kuulata?

Wow, what a balls...Eusa_eh

Nujah, alustuseks loe läbi minu tehtud teema CDImootori mittekäivitumise kohta. Seejärel loe läbi sealt saadud vihjete alusel maailmafoorumeid. Ning kui nupp nokib, hakka oma preparaati üle kuulama.

Laurgi andis vajalikud vihjed kätte. Asjalik inimene saab sedakaudu harutades aru küll, mille üle auto kurdab.

Sai ostetud jah..aga algul polnudki plaan seda autot kordagi teha...ja muidugi hind pani koik paika. Ega nii palju kui ma elus autodega kokku olen puutunud siis midagi ma nendega teha ikka oskan...viimati vahetasin enda vw t5 õlitõukurid ja nukkvõlli ära. Üksinda...ilma ühegi abimeheta. Abiks oli googel ja youtube Smile aga see selleks.

Ega olengi siin õhtuti sirvinud nii eesti ja välismaa foorumeid selle cdi asjus... proovin siis midagi siit leida.

2 küsimust on mul ikkagi....... kas mb on kuskil immo tuli? ...kahtlustan ise immobilaiserit või et võti on õhtul omadega....olen kuskilt lugenud et sellega vist saab umbes 50 000 korda autot käivitada ja siis viska metsa.
Vasta
#7
Kui suur tõenäosus on et immo on peal?Kas kuskil peaks immo tuli ka olema? või et võti on oma keeramise korrad täis keeranud?

Sry et küsin kindlasti rumalaid küsimusi...aga pole kunagi ühegi mb kokkupuudet olnud enne seda autotSmile



(18-10-2015, 09:53 PM)Laur Kirjutas: Kütus tuleb üles? Latti mingi rõhk tekib? Kui ei siis võimalikud vead: rikkis rõhuregulaator, lekkiv pihusti või pihustid. + veel erinevai asju

Ma ei tea ju kas küte ülesse jõuab...hakkan selle tegelema see nädal. Vaja kõigepealt leida ülesse need asjad millest pole aimugi kus nad asuvad.

Kus/mis on LATT. kuidas tean kas sinna tekib rõhk või mitte?

Kus asub see rõhuregulaator?
Vasta
#8
Vabandust, kui mingeid teadmisi ei ole kuidas mootor töötab, siis ei ole seda võimalik ka ise parandada, ei ole vahet kas see on mb või alfa romeo...diisel mootor jääb ikka diisel mootoriks. Umbes asju näppima hakates teed asja hullemaks kui enne oli.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#9
(19-10-2015, 10:19 PM)Laur Kirjutas: Vabandust, kui mingeid teadmisi ei ole kuidas mootor töötab, siis ei ole seda võimalik ka ise parandada, ei ole vahet kas see on mb või alfa romeo...diisel mootor jääb ikka diisel mootoriks. Umbes asju näppima hakates teed asja hullemaks kui enne oli.


Päris lammas ma ka ei ole...t5 vahetasin google ja youtube abiga nukkvõlli ja õlitõukurid ära. Täitsa üksi...ja ilma ühegi abimeheta. Kui vaja siis teen ära....


Vasta
#10
Loodan, et sellest oled teadlik, et antud mudel on elektrooniliste pihustite ja ühisanum pritsega.

Mehhaaniline viga saab olla piisava surve puudumine pihustite toites.
Elektroonika juhib kas, kuna ja kui palju kütust pritsitakse.

Olenemata eelsüüte küünalde tööst, peaks töötavate pihustite korral väljalaske torust pikal käiamisel "halli tossu" tulema hakkama ja tunda on ka diisli lõhna.
You-tube kaasabil siiski saab vaid mõnda osa vahetada aga mitte diagnoosida vea põhjust. Antud juhul saab põhjusi olla:

1. Kütuse surve puudumine pihustites (küttesüsteemi viga)
2. Silindrite madal surve (kulunud kolvigrupp)
3. Pihustite juhtimise elektrooniline viga (auto juhtaju viga)
4. Mittetöötav pihusti(d) mis ei lase survel tõusta vajaliku piirväärtuseni (pihusti viga)
5. Eelsüüteküünalde ebapiisav töö (relee, küünlad, juhtahel jne)

Vahel mitu erinevat samaaegselt
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#11
Hõõgküünlad ei mängi rolli, kui väljas on 0 või mõni miinus siis käivitub ka ilma, ainult paar pööret kauem kedrata.
Ja ei tossa suurt midagi, rõhku üles ei saa=pihusteid ei avata.
Ilma abistava elektroonikata suht pimesi remontimine. Pihusti tagasivoolu leket saab silmajärgi hinnata ja see on ka kõik.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#12
(20-10-2015, 11:26 AM)taadu Kirjutas: Loodan, et sellest oled teadlik, et antud mudel on elektrooniliste pihustite ja ühisanum pritsega.

Mehhaaniline viga saab olla piisava surve puudumine pihustite toites.
Elektroonika juhib kas, kuna ja kui palju kütust pritsitakse.

Olenemata eelsüüte küünalde tööst, peaks töötavate pihustite korral väljalaske torust pikal käiamisel "halli tossu" tulema hakkama ja tunda on ka diisli lõhna.
You-tube kaasabil siiski saab vaid mõnda osa vahetada aga mitte diagnoosida vea põhjust. Antud juhul saab põhjusi olla:

1. Kütuse surve puudumine pihustites (küttesüsteemi viga)
2. Silindrite madal surve (kulunud kolvigrupp)
3. Pihustite juhtimise elektrooniline viga (auto juhtaju viga)
4. Mittetöötav pihusti(d) mis ei lase survel tõusta vajaliku piirväärtuseni (pihusti viga)
5. Eelsüüteküünalde ebapiisav töö (relee, küünlad, juhtahel jne)

Vahel mitu erinevat samaaegselt

Täna siis sai küünlad vahetatud (nagu arvata oli , ei muutunud sellest mitte midagi) Aga vähemalt tean et need on korras nüüd. Pihustitele tuleb igatahes kütus peale.

Küsimus immo kohta ikka jäi õhku( kas ei või olla et immo ei lase käivituda autol või see võtme asi ( käivitumise korrad) ?


Aga kui võtta see nimekiri mis siia kirjutasid ja arvestada sellega et eelmisel omanikul oli probleem selles et auto vahepeal käivitus ja siis ei käivitunud jälle vahel. ei olnud sellest varianti et oleks lubanud või nn. köhinud. Kui läks käima siis läks korraga ja kui ei läinud siis ei lubanud ka mitte.

Väidetavalt oli siin esinduses öeldud et on vaja süütesüsteemiga midagi teha....aga ei midagi konkreetset. Lihtsalt et on süüte( süütamise) viga. kuigi ega ma täpselt ka ei tea mis seal siis räägiti, kuna vana autoomanik on suht võhik auto alal.
P.S - ja minu arust ei tule sumpast mitte midagi pika käiamise puhul.

Tundub et tuleb ikka panna treileri peale ja viia kellegi juurde diagnostikasse.......

Kas diagnostika näitab siis nn. konkreetseid vigu: näiteks surve puudumine kütsusesüsteemis, aju, küünalderelee?....kui küünalde relee jne ?


Läks meelest mainida.... auto originaal läbisõit on 319 000km. (Pole keritud, kuna asun riigis kus selle eest on karmid karistused)
Vasta
#13
Nüüd siis autole arvuti külge pandud ja näitab käivitamisel väikest kütte rõhku. Pikema ketramise peale rõhk tõusis ja auto ükshetk käivitus. Proovisin nädala aega iga päev käima panna ning läks.aga mitte poolest pöördest. Umbes 4-5 sekundit ja siis läheb käima. Kui mootor soojaks käis siis käivitus poolest pöördest. Ühe päeva jätsin vahele ning siis sama lugu et 4-5 sekundi pärast käivitus aga umbes 30 sekundi pärast suri välja ja enam käima ei lähe. Panin tähele ka seda et peale seda kui auti käima läks siis umbes 30 sekundit kõikusid pöörded umbes 50 pööret aga mingi hetk hakkas ilusti käima. Pöördeid andes lööb tagant kõvasti musta välja (vb. Õhufilter on must) Need päevad kui auto käis tundsin auto ees päris tugevat diisli lõhna. Ei teagi mid edasi teha. Tellsin nüüd mingid tihendid mis siis kütusevooliku otstes on. Vahetan need ära.....aga remondimees ei oska ka midagi teha. On kellegil mingeid kahtlusi?
Vasta
#14
(06-11-2015, 03:10 PM)Imre323 Kirjutas: ...aga remondimees ei oska ka midagi teha. On kellegil mingeid kahtlusi?

Vaheta remondimeest. Tõsiselt: diiselmootori lähedale ei või lasta tegelast, kes ei suuda mõõta ülevoolusid ega tuvastada lekkivat liidet.
Vasta
#15
Vaata eelsuute relee kaitse üle, voi on asi relees endas. Oli ka sarnane mure.
Vasta
#16
Kui kütuse rõhk on madal, siis iseenesestmõistetavalt masin ei peagi käivituma.
Juba esimese vastusega pandi õige diagnoos ju kohvipaksu ja õunte pealt vaadates.Eusa_angel Ses suhtes oli sul ju foorumist abi küll.

Vasta
#17
Kustutasin üleliigse möla.


Väikest ja keskmist pihusti leket tagasivoolu niisama ei näe, suurt näeb ka ilma mõõtevahendita. youtubes õppevideo olemas.

Tõmba tagasivooolud maha ja anna starterit, kui mõni pihusti ikka vägapalju lekib, siis selle näed ära.

Kui saad käima ja pihusti tagasivooludest ainult vaikselt immitseb on pihustid korras ja viga mujal.

Kuid külmalt ei käivitu ja kuumalt käivitub on 90% tõenäosusega pihusti või pihustite viga.

jällegi, maha sa pihusteid ise ei saa.
Tavaliselt on nii kõvasti kinni, et ilma õigete riistata kätte ei saa, eebliga kangutades lõhud klapikambri kaane....on ka erandeid.

Peale tagasi panekuks vaja pikka keerme lõikajat, et puhastada poldi ava, kui mustus põhjas siis õige momendiga kinni ei keera.
uut polti ja seibe vaja
moment võtit ja kui pihusti vahetada tuleks uue pihusti numbrid sisestada ecu´se
käib niisama ka kuid mitte nii nagu peaks...

üldiselt tuleks remonti viia....
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#18
Aitäh Laur!

Vb sain asjale jaole aga seda näeb paari päeva pärast. Avastasin et kütusesüteemis oli väga palju õhumulle ning vahetasin voolikute otsas olevad tihendid ära..aga sama jama...lõpuks võtsin kütusefiltri kaane maha ...tihend oli selline nagu ta oli. Ainuke asi millest ma aru ei saanud oli see et kas kütusefiltril peabki ainult põhjapeal olema kütust? Hakkasin arvama juba et ei saa paagist kütet kätte ( vb pump või siis filter) Kuigi pole uurinud seda sisemust seal. Aga ühesõnaga kui kaane uuesti peale panin...liigutasin vähe tohendit ja määrisin selle õliga kokku et libedamalt kinni läheks ning vaata imet...mullid süsteemist kadunud ning auto käivitus koheselt. Lasen paar päeva seista siis näeb. Aga kui pole abi eks siis proovin seda pihustite tagasivoolu asja vaadata.
Vasta
#19
(07-11-2015, 09:03 PM)Imre323 Kirjutas: Aitäh Laur!

Vb sain asjale jaole aga seda näeb paari päeva pärast. Avastasin et kütusesüteemis oli väga palju õhumulle ning vahetasin voolikute otsas olevad tihendid ära..aga sama jama...lõpuks võtsin kütusefiltri kaane maha ...tihend oli selline nagu ta oli. Ainuke asi millest ma aru ei saanud oli see et kas kütusefiltril peabki ainult põhjapeal olema kütust? Hakkasin arvama juba et ei saa paagist kütet kätte ( vb pump või siis filter) Kuigi pole uurinud seda sisemust seal. Aga ühesõnaga kui kaane uuesti peale panin...liigutasin vähe tohendit ja määrisin selle õliga kokku et libedamalt kinni läheks ning vaata imet...mullid süsteemist kadunud ning auto käivitus koheselt. Lasen paar päeva seista siis näeb. Aga kui pole abi eks siis proovin seda pihustite tagasivoolu asja vaadata.

Oletan, et jõudsid täpselt õige veani. Kindlasti anna tulemist ka siin teada!
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W211 E270 Cdi 2004 a. aku jookseb tühjaks Taavi8861 0 88 23-10-2024, 03:59 PM
Viimane postitus: Taavi8861
  W212 E350 CDI 195KW veakoodid Tornaado 0 199 25-06-2024, 10:09 PM
Viimane postitus: Tornaado
  W213, OM654.920, 143kw diisel, õlileke!?! intel666 2 414 08-04-2024, 09:28 AM
Viimane postitus: intel666
  3.2 diisel 150kw rida 6 Daisel 3 433 07-02-2024, 07:52 AM
Viimane postitus: v6sa
  E280 2008 ei käivitu normaalselt ja kast läheb lukku Katiw211 0 330 23-03-2023, 11:51 AM
Viimane postitus: Katiw211
  Probleem W212 E350 cdi 09 roolilatiga kotto 1 689 04-10-2022, 04:46 PM
Viimane postitus: stihl
Photo W211 110kw 2004 E220 diisel juhtaju ando_305 0 525 26-08-2022, 04:59 PM
Viimane postitus: ando_305
  E350 CDI W212 4MATIC - DPF sensor chrishere 18 3,570 17-05-2022, 04:00 PM
Viimane postitus: chrishere
  W211 2002a. 320cdi ATM veixmbs 4 946 02-11-2021, 08:56 AM
Viimane postitus: veixmbs
  W212 2.2 diisel 2009 mure exest 2 1,251 23-07-2021, 07:05 PM
Viimane postitus: exest



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne