Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
Mure selline et panin auto käima,kõik tip top ja siis äkki kadus 1 silinder tagant ja ei tulegi tagasi
Tagant ajab valget auru, Pihustid uued peal, Käima läheb hästi .Kütusefilter vahetamatta. Soomes ei oska kuhugipoole pöörduda kah.
EHk oskab aidata keegi.
Aitäh!
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 677
Teemad: 108
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Mõõda silindri surved ära.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Postitused: 4,736
Teemad: 194
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
soomes väga palju eestlasi tegeleb auto remontidega , mul olid tuttavad kes tegeles autoremondiga seal , aga kontakti kahjuks enam pole .
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Postitused: 198
Teemad: 28
Liitus: Apr 2014
Maine:
3
Kui asud Helsingi kandis, proovi Hort Autot, seal eestlased.
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
Homne proovin selle elukaga eesti sõita.hetkel olen pidanud 2 päeva hädaga tööl käima sellega niiet terve ilm sinist täis
Käivitub imekombel kenasti vahest tahaks nagu 6 silinder ka tulla aga ei diisli laginat ka pole.hetkel käib nagu bensukas
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Algul räägid valgest suitsust, nüüd äkki sinisest?
Sinine on nii õli põlemise tunnus kui ka diisli mittepõlemine. Aga kui diisli laginat pole, siis äkki kett üle visanud? Käima läheb hästi?
Postitused: 461
Teemad: 16
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Plokikaane tihend läbi, nende mootorite leivanumber.
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
28-09-2015, 04:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-09-2015, 04:05 PM ja muutjaks oli ktmduke.)
käivitub ilusti.hetkel pihustid stendis ja lähevad uued otsad. kui peale seda ka asi paremaks ei lähe siis läheb auto nurssi remonti.
kuidas saab kaanetihend olla kui blokikaanevahelt ei leki ,surveid veevärgis pole ja mahlad ilusad. hetkel loodan pihustite peale ja siis lasen ka süüte igaksjuhuks paika panna uuesti.
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 461
Teemad: 16
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Nendel mootoritel põleb tihend läbi 2 silindri vahel, kuna nad on väga lähestikku, harilikult 1 ja 2 silindri vahel, mahlad jäävadki sel juhul paigale ja ilusaks. Pihusti nii järsult töölepingut ei lõpeta. A noh eks see niisama lihtsalt üks versioon ja ei prtendeeri tõele.
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
Loodan lähiajal pihustid kättesaada.kui midagi ei muutu siis kaan maha :/
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 677
Teemad: 108
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Vb olen juba tyytu oma silindri survetega, kuid praegu kui pihustid maas oles oleks seda lihtne ära mõõta. Kuna diisel süttib mingi kindla rõhu saavutamisel, siis kõige suurem võimalus miks üks silinder ei tööta, on järelikult see et ta lihtsalt ei saavuta seda rõhku ja kütus ei sütti.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
Ahjaa .homme proovin tuttavalt rõhu aparaadi saada
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
Viga käes, blokikaane tihend oli katki 5 ja 6 silindri vahelt.
Uuel nädalal peaks masina kätte saama
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA