Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB CL500, 2000, W215 - hellrix
#21
Kas rehvid on õiget mõõtu igal pool? Kui diameetrite vahed ratastel liiga suured siis võib sellist trikki teha. Srsiga see kindlasti seotud pole
Vasta
#22
SRS-iga pole seost tõesti. No mingi loogika ju on, et kuule juht, sul turvavarustus ei tööta, mina sinuga üle 90 kmh kiirust ise ei hoia. Aga pole nii. Kõige haigem ongi, et rehve pole vahetanud ja ennem töötas. Panin isegi korraks talvekad alla, ikka sama jama. Kahtlustan järelturu ABS-i andurit. Katsun kusagilt kasutatud originaali sebida, eks siis näis. Kellel on pakkuda, andke teada. Sobob W220 oma ka. Pole praegu aega juhtme otsa ka minna.
Vasta
#23
(03-07-2015, 02:24 PM)hellrix Kirjutas: Vasak esimene ABS-i andur viskas villast. Alguses niiskete ilmadega ja lõpuks kooles sootuks. Seekord aitas Ladu24 kus Febi sensor maksis 32 euri. Lesven tahtis 21€ enam Sad

Nüüd mingi uus teema. Püsikiiruse hoidja rakendub kuni 90 km/h. Üle selle vilgutab spido peal tulukesi ja lülitub välja.
...

Kas viga tekkis anduri vahetusega? Kas andur on korralikult pesas ja selle pistik puhas? Hammasvöö hambutuks roostetanud pole?

SRS ei tohiks mõjutada, kuid välistada ei julge varaste elektriautode puhul midagi.Paranoid
Vasta
#24
Viga tekkis uue sensoriga, otseselt ekraanil viga ei näita. Nüüd vahel rakendiub kiirusehoidja ka suurtematel kiirustel aga siis peale sisselülitamist langeb kiirus ca 5 kmh ja hakkab pendeldama nt, 95. ja 100. vahel. Sensor hoolikalt paigaldatud, hammasvöö uus. See oli juba uus ka vana anduriga mis viskas sellised vead sisse nagu ESP, BAS ja tempomadi lülitamisel tuli ekraanile vastav kiri, et ei tööta, mine töökotta, ju fuul. Uue sensoriga need vead kadusid. Seega tuleb teist ABS-i andurit proovida, saab asi ühe sammu võrra selgemaks. Benzworld-is oli mitu teemat aga kõik kahtlustasid erineva läbimõõduga rattaid. Nagu mainisin eelnevalt, olen rattaid vahetanud ja tulemus sama.
Vasta
#25
Kas keegi oskab nõu anda kui pikad ja mitu tükki läheb küünlajuhtmeid sellele mootorile. Üldkogus siis 16 muidugi aga erinevad laod annavad erinevaid koguseid. Oleks väga tänulik.
Vasta
#26
Vastus siis selline: 9 tk. 9,5"; 4 tk. 10,5"; 2 tk. 11,5" ja 1 tk, 12,5"
Vasta
#27
Nii, sain kiirusehoidja tööle. Kõigepealt ostsin romulast originaal anduri (15€). Panin külge ja esimestel meetritel oli selge, et üldse ei tööta. Nimelt ABS hakkas väikesel kiirusel pidurdades ragisema. Monteerisin B-osa tagasi, töötab v.a. tempomat. Mõõtes mõlemal sama takistus. Hakkasin siis vähehaaval hammasringi sensori poole liigutama. Aega võttis aga asja sai. Nii lähedale kohe, et kui anduri peale vajutada, hakkas õrnalt vastu käima. Panin uuesti A-osa tagasi ja sõitu. Töötab. Kiirust hoiab. Huvitav, et järelturu kaup sai signaali kätte kaugemalt nii ESP kui BAS-i jaoks, küll aga mitte ühtlase kiiruse hoidmiseks.
Vasta
#28
Sõidu ajal oli väike vibra autos. Uusi rehve alla pannes selgus, et üks velg seestpoolt kõver. Lasin ära sirgestada, nüüd jälle kõik hää.
[Pilt: 48843-cl500.jpg]
Vasta
#29
väga soovin ise omale c140/w140 kerega 5.0 cl500/s500 osta ja sellise mida veel MB tehases tehti ehk siis pre -96. 96a olekski deaalne. väljast must, seest beež oleks ideaalne. pole siiani 10 kuuga ühtegi sellist leidnud millel seisukordo leks hinnaga võrdne mingilgi määral. kindlasti tahaks uue s klassi kupeed ka sest sellel on istme jahutus ja istme masseerimine, mis on minu jaoks väga huvitavad lisad-mind huvitav igasugune mugavus jne asjad autos, hehe Smile
kas roolisoojendus on sul ka?
Vasta
#30
(11-09-2015, 11:34 AM)tyler Kirjutas: kas roolisoojendus on sul ka?

Ei, rooli soojendust ei ole. Ei ole ka vent. istmeid.


Tundub, et talverehvid lasen nende velgede peale tirida. Tagumiste ET võiks olla 5-10 mm suurem aga mis teha. Veljed siis Keskin KT5, 8,5-18 et15 ja 9,5-18 et20. Tegin ka päringu Keskin-tuningusse, äkitsi saab originaal keskkapslid ka.

[Pilt: 49979-IMG_20150915_193642.jpg]
Vasta
#31
Tänasest auto talvekatel. 17 tollised mis autoga kaasa tulid, olid vale ET-ga ja rehvi mõõt oli ka vale. Läksid kaubaks. 18 tolliste Keskin-ite peale lasin vedada küll paari kaupa erinevad aga see eest väga hea hinnaga uued lamellid. Mõõduks originaal 245/45/18. Ette suurema mustriga BRIDGESTONE BLIZZAK LM 25-ed ja taha NOKIAN HAKKAPELIITTA R-id. Kõik RFT-d, seega varuratta võib koju jätta.
Tellisin ka uued süüteküünalde juhtmed kuna vahest harva oli kuulda kuidas üks nendest üle taob ja sellest tingituna hakkab mootor lonkama.
Läbisõidu näidik 267800 km.
Vasta
#32
Küünlajuhtmed vahetatud. Huvitav, et need nii erinevate pikkustega on kuigi võiks ka kõik sama pikad olla. Paljud kataloogid pakuvad ainult kahte pikkust kuigi originaalis on neli erinevat. On kuidas on aga neli erinevat peale ka läksid. Bosch-id.
Üks udukas oli juba ostes lapitud. Tellisin nüüd uued lõpuks. Valisin klaarklaasid. Tuled samad mis w203-el.

[Pilt: 88548-IMG_20151127_185637.jpg]

267960 km
Vasta
#33
Klaarid ilusamad töesti-mis 1tk maksis? A-osa?
Vasta
#34
Kui A osa siis saab klaasi eraldi ju ka vahetada. Oma C klassil vahetasin.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#35
Panin järelturu omad, 54 euri tükk. Oleks saanud klaase vahetada aga uus tuli seest ka värskem ja klaarklaas annab parema valgusvihu. Silmale ka kenam.
Veel selline tähelepanek, et kui vaatad C-le on hind soodsam kui samast kohast CL-ile.
Vasta
#36
Jebais sellised kenad asjakesed müügil. Kahjuks puidu toon vale. Oskab keegi pakkuda mõnda saiti kus neid pakkuda on?
[Pilt: 76629-s-l1600_1.jpg]
[Pilt: 97769-s-l1600.jpg]
Vasta
#37
Kas muster on õige? Toonida ei kannata?
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#38
(06-12-2015, 10:29 PM)Werewolf Kirjutas: Kas muster on õige? Toonida ei kannata?
Muster ka väheke teine.

Hakkas häirima see juhipoolne SRS tuluke mis kogu aeg põles. Panin Lesvenis aja kirja ja täna pealelõunane aeg sinna kulus. Viga oli ukse airbägis, õigemini juhtmes mis oli kui noaga lõigatud. Juhe siis asendati ja uksele paneel ja muud vidinad külge tagasi. Selgus kurb tõsiasi, et ukse softklõus on kadunud, samuti peale lukustamist-avamist tuli küll nupp üles aga uks oli ikka lukus. Egas midagi, uuesti paneel maha ja peale pikka pusimist-otsimist, pistikute loksutamist ja külmjoodete üle jootmist sai Rein asja funkama. Peab tõdema, et selle ukse ja juhtmete kallal oli ennem keegi laamendanud, juhtplokil paar kinnitust ära murtud ja asendatud pastakaga (!!!) mis oli silikooniga kinni liimitud korpuse külge. Ning ukseliku U kujuline kate oli PIKEMA poldiga kinni kruvitud. Nii, asi toimis, paneel oma kohale tagasi, ikka toimis. Viimasena ukseluku ümbris Pikema poldiga ja jälle softklõus ei tööta. Paar tiiru lahti keerates jälle kõik OK. Mida see polt surus või segas seal luku juures- ei viitsinud selgitada. Igatahes normaalpikkusega polt jättis kõik funktsioonid tööle ja vehkat ma sealt tegin. Aega võttis ainult 4 tundi aga kogemust see-eest küllaga, et milliseid imelikke asju võib ette tulla. Ja jõulutaat peab jebais jälle tuhlama, sest see pastaka porno seal ukse sees ei anna asu.
Vasta
#39
Nende parasjagu külmade ilmadega on paar viga välja roninud. Soojusvaheti vahelt tuleb külma mootoriga väheke õli välja. Kui mootor on paar minutit soojenenud, jääb järele. Ehk siis tihendiks olevad kaks O-rõngast tuleb ära vahetada (ok, teine on ovaalne).
Teiseks veaks on elektriline tsirkulatsiooni pump mis ilmselt ei tööta kuna sooja tuleb ainult mootori suurematel pööretel (1500 ja rohkem).Alla selle puhub leiget. See on vähe suurem nokitsemine kuna pump asub kojameeste raami all ja kogu see krempel tuleb eemaldada. Samas saab aknapühkijate hoovastikule hoolduse ära teha.
269300 km
Vasta
#40
(10-01-2016, 08:33 PM)hellrix Kirjutas: Teiseks veaks on elektriline tsirkulatsiooni pump mis ilmselt ei tööta kuna sooja tuleb ainult mootori suurematel pööretel (1500 ja rohkem).Alla selle puhub leiget. See on vähe suurem nokitsemine kuna pump asub kojameeste raami all. Samas saab aknapühkijate hoovastikule hoolduse ära teha.
269300 km
Kui tsirkulatsioonipump on sarnane vanemate mudelite omaga siis proovi mootorit õrnalt koputada, vanal 124-l tüüpiline viga, koputad siis mõne aja jälle töötab. See pole küll probleemi lahendus aga kuna vanematel mudelitel pump lagedal siis lihtne proovida, kui cl-il peidus siis oleks mõtekam lammutamise käigus juba uue vastu vahetada.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix hellrix 38 13,724 14-04-2024, 02:37 PM
Viimane postitus: Sman
  Mercedes-Benz S500, 2005, W221-hellrix hellrix 38 35,123 23-06-2020, 12:00 AM
Viimane postitus: hellrix
  MB C216 CL500 AMG 2007 nostromo nostromo 69 41,055 26-05-2019, 03:42 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mb w220, S500l, 2000, berg berg 87 88,449 03-08-2016, 03:55 PM
Viimane postitus: kubilius
  CL500 w215 2000a Sheik 117 146,559 26-10-2014, 08:48 PM
Viimane postitus: nostromo
  MB E320 CDI, 2000, W210 - Andrei andrjuha84 19 25,427 25-05-2014, 12:46 AM
Viimane postitus: Soebralik
  MB E320 CDI T, S210, 2000 - Toomaz Toomaz 45 59,229 19-08-2013, 04:36 PM
Viimane postitus: Harry
  MB, C 200 Kompressor, 2000, W203 rakk 3 4,901 17-09-2008, 12:21 PM
Viimane postitus: rakk



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne