Tere.
autoks on mb c180 w202 1.8 (90kw) 96.a atm
probleem selles et auto ei lähe tööle.
säde olemas kütust saab peale kõik peaks nagu ideaalne olema et käivituks kui ei käivitu.
tõsi, korra sain auto topkaga käima ja töötas täiesti ilusti nagu polekski midagi viga.läksin sõitma ja kui gaasi põhja vajutasin suri auto välja ja nüüd läheb käima pika käiamise peale ja siis töötab niivisi nagu süüde oleks vale oskab keegi öelda kuidas süüde paikka panna?
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Miks arvad, et süüde paigast on?
Mootor M111?
Kas kõigis neljas silindris on säde olemas?
Kas küünlad märjaks lähevad?
Säde kõigis neljas. Ja küünlad lähevad märjaks.
säde on väga hea.kütust saab peale ja kõik peaks nagu korras olema aga läheb käima pika käimise peale .ja kui tööle läheb siis ei tööta korralikult vaid jubedalt puterdab.täpselt selline tunne nagu oleks süüde paigast ära
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
1.8 puhul kahtlustaxin esimese asjana otsa saanud õhukulumõõtjat, seda esineb vanusest tingituna üsna tihti. Ja ma kahtlen, et sellel mootoril saax süüde mehhaaniliselt paigast minna, kuna juba vanemal KE-Jetronicul juhtis süüdet aju ja võisid keerata jagajat kuhu tahtsid, aju keeras ikka süüte tagasi. Aju teeb oma otsused lähtudes anduritest tulevast infost. Põhilistex anduritex on õhukulumõõtja, lamda, väntvõlli- ja nukaandur, jahutusvedeliku temperatuuri andur, sisselaske õhu temperatuuri andur ja drosselklapi asendiandur. Nendelt anduritelt saadud info põhjal määrab aju õige kütusekoguse ja süütenurga. Kui mõni neist anduritest näitab ajule valet väärtust, annab aju süütesüsteemile ja pihustitele edasi valed käsklused ja mootor ei tööta enam õigesti.
Mõistlik olex pöörduda pädevasse diagnostikasse, kus arvuti ja mõõteseadmete abil häired mootori töös tuvastataxe ja vigane komponent üles leitaxe.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 198
Teemad: 28
Liitus: Apr 2014
Maine:
3
Ei ole harv juhus, kus mootori juhtaju on koolenud, tekitab samuti igasuguseid huvitavaid anomaaliaid.
Aga kuidas süüdet saab paikka panna?
olen kuulnud et alt rihma seibi peal on märge OT ja siis ülevalt nukad paikka aga kas see on õige et OT tuleb panna?
Kus see õhukulumõõtja andur asub? Ja kus nuka ja väntvõlli andur?
kas nuka ja väntvõlli andur sama pole?