Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB C180 Esprit W202 1996a. Karl
#1
Pärast pikki aastaid tagasi MB omanike ringis, vordirajakas sai maha müüdud ja tseeklass ostetud.

Juba mõni nädal automüügiportaalides tuhlanud, põhimõtteliselt kõik mulle sobivas hinnaklassis Mersud olid peas. Punnsilma ei tahtnud, korralikud neljad ei mahtunud eelarvesse, enamus C klassid roostes. Äkki jäi pilk peale sellele Tartus müüdavale autole, kiire kõne Hotpapale, et ole hea mees ning mine vaata üle, lampi 400km sõita puudus soov. Hotpapa hea inimene tegigi seda, käis proovisõidul ja uuris lähemalt, tunnistas selle raha eest vääriliseks olema. Panin siis Tartu poole ajama ja diil sai tehtud.

Tegemist siis 1996 aasta võrri mootoriga isendiga, lisasi pole just priisatud, esimesed el.aknad ja el.katuseluuk. Küljeliistudel, käigukanginupul ja põrandamattidel ilutseb ATP Tour logod, mingi tenniseturniiri auks vist tehtud seeria. Mida iganes see tähendab või annab, powerit juurde igatahes mitte Eusa_angel

Auto on heades kätes olnud, rooste puudub, salong korralik ja puhas, isegi istmenurk terve. Veermik ei kolise ega nagise, rooli kuulab hästi. Miinuspoolele jäävad kohutav helisüsteem, veidi kärnas veljed ja jupsiv bensunäiduk.

Mõni pilt ka, kuigi tsee on tsee, nagu nad kõik:

[Pilt: 54635-1_2.jpg]

[Pilt: 79746-2_2.jpg]

Pole enne seda mudelit omanud, seepärast mõned küsimused:

Tahavaatepeegli küljes roheline ja punane tuluke, mis eesmärgil?

Kindalaekast avastasin sellise asja, võti käib sinna pessa, lätakal endal 2 patareid sees ja nupp peal:

[Pilt: 72783-pultvoti.jpg]
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#2
Kompu masin paistab! Taga ots kuidagi maas. Kas pagasis midagi või vajunud. Ma arvan et kui lased need mustad osad autol kerega ühte värvida ja korralik poleering on asi väga silma torkav. C-klass mulle alati meeldinud oma kompaktsuse ja praktilisusega.

Edu siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
#3
Vaatasin isegi pildilt, et tagaots vajunud, reaalsuses nagu aru ei saagi...
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#4
(28-08-2015, 01:57 PM)Karl Kirjutas: Vaatasin isegi pildilt, et tagaots vajunud, reaalsuses nagu aru ei saagi...

Ilmselt tagavedrud murdunud. Neil see üsna tavaline
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
#5
Vaatab vedrud siis kriitilise pilguga üle.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#6
Tahavaate peeglil tuled lukustamise/immo märguande tuled.
Avades /sulgedes vastavalt roheline/punane korra põleb aga annab märku ka kui aku tühjeneb võtmel (vilgub natuke aega kordamõõda vist) ja kui immot ei tuvasta (korraga vilguvad vist).
Puldi kohta netis infot kohe ei leidunud, ei ole auto oma/originaal vist.

Enda vana c220d seisab, et olemas olla. Truu aga uimane sõber, läheb sekundiga käima iga ilmaga kui iganes kaua seisnud ja suhteliselt mugav ka. Pole midagi viga w202 omamisel. Smirk
#7
Osadel mudelitel on taga hüdroamordid, nendel kipubki tagaosa maas olema. Tundub tõesti täitsa kobe, poolpunane sisu on ka üsna huvitav.
#8
Vinni dekodeerijad võiksid selle lahti kirjutada, tänud ette Eusa_angel

WDB2020181F469294
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#9
056 W 202 AEJ. 96/1
287 THROUGH-LOADING FEATURE
340 ADDITIONAL 3RD STOP LAMP
341 ADDITIONAL BLINKER LAMPS
412 ELECTRIC SLIDING ROOF
515 MB RADIO CLASSIC WITH TRAFF. MESS., RDS
531 AUTOMATIC ANTENNA
582 AIR CONDITIONER IN THE REAR
583 ELECTRIC WINDOW LIFTER, 2-WAY
593 ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-ESG,BF
740A FABRIC, ABC
747A CLOTH MULTI-RED
806 AEJ 06/1/M/X
905 SPECIAL MODEL - "ATP" W202
959 EQUIPMENT PACKAGE ESPRIT
988 REG. DOC. AND COC CERTIFICATE WITH EC TYPE LABEL
#10
Seda kaarti nimetatakse - Mercedes-benz funk card - ehk tal on täpselt sama eesmärk, mis tavalisel võtmel, lihtsalt krediitkaardi kuju, mis ilusti rahakotti peaks mahtuma.
Ka esmased MB Keyless-Go kaardid olid samasugused, küll ilma võtmeta (W220, W215, R230).
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
#11
Tubli poiss, kuskilt peab alustama. Head vegeteerimist (:
#12
Peame siis vaikselt päevikut edasi:

Esimese asjana leidis uue omaniku noname kole ja sobimatu plaadimängija ning sisse pandud vana hea mis peale Black Poweri kuulsusetut lõppu lauasahtlis oma aega oodanud. Asi läks paremaks, millalgi kõlarid ka kobedamate vastu vahetama. Nende suhtes ootaks pakkumisi ja soovitusi, ehk keegi oskab ka mõõte öelda mis sinna mahuvad Eusa_angel

Kohe järgmisena sai vahetatud tagumised klotsid ja kettad, kettad olid.....njah...las see nüüd olla...igatahes julgelt saab nüüd keskmist pedaali suruda.

Kuna tühikäik tikkus veidikene aegajalt võdistama ja niiskel hommikul kiirendades vahest katkuma, siis sai käidud Hort Autos Aare juures ning diagnostika tehtud mootorile, kõik sai tunnistatud korras olema. Häda selles, et nad ei saa nii vanale mudelile eletridiagnostikat teha ja võtsin suuna Truumu poole, sealt alati abi saanud. Hakkasin siis sõitma ja.....laadimine kadunud.....Hort Auto soovitas Türi tänavale pöörduda, Lesven soovitas Türi tänavale pöörduda, no mida ma ikka proffidega vaidlen Unibrow Seal mangumise peale võeti mind vahele, diagnoosiks surnud harjad ja laagrid.
Võeti 60 raha ja vastu anti garantii 6 kuud ning asi korras. Sealt siis siva Truumusse elektrit üle vaatama mindud, sellist jama on isegi raske kommenteerida, kas tõesti küünlajuhe nii kallis et peab teibiga lappima, ilus must punkt ka peal nähe kus korralikult üle peksis.

[Pilt: 26957-juhe.jpg]

Igatahes sai vahetatud ja puhastatud ka gaasiklappi ning nüüd sõidab kui siidi ning kui juba siis juba, koju jõudes installisin külge ka kapotimärgi ja vahetasin iluvõre.

[Pilt: 39264-avangarde.jpg]

Autoga rahul, ökonoomsen kui eelmine, vaikne ja hea kulgeda, mootor püssimist just ei luba. Ainuke asi mis häirib ja millega pole ära harjunud, see on liiga ülevõimendatud rool. Linnas väga hea, kuid trassil kiirustel kuidagi liiga kerge ja sellest johtuvalt närvilise käitumisega.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#13
Mitu tolli need veljed on ? Endale vaatan samasuguseid ja tundub täitsa hea auto all.
#14
Õigevarakult talverehv all
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
#15
15 tolli need ja suht okei olemisega, kuid kärnas, jätan talvekateks.
Talvekad all jah, eelmine omanik on naastud välja tuuninud ja ju siis tema arvates nii lahe Eusa_angel
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#16
Palju sul praegu kõlareid on? 4x ustes, tweeterid armatuuris ja "bassikad" taga aknlalaual? Mul on selline kombo, kõik on papilätakad ja heli on olematu, mingi kumisev bass on isegi olemas aga heli on nagu kuskilt nurga tagant vanast vene mustvalgest telekast. Ostsin endale paar mõõtu ära ja hakkan aretama kuna originaalkõlarid pole standardmõõdus.
#17
Eksperiment talverehvidega:

Vana tõde, et ega tali taeva jää ning netist uurinud mida ja mis hinnaklassis pakutakse, pruugituid siis.
Jõudsin järeldusele, et ega alla 120 euro talutavas konditsioonis rehvijooksu ei saa ja olin sellega juba leppinud ja arvestanud.
Kuid ühel ilusal päeval tuli ühe tuttavaga vesteldes jutuks, et ta tegeleb uute rehvidega ja tegi mulle pakkumise.
Kuna terve jooksu hind tuli ainult 20 euri kallim eelpool mainitud hinnast, sai need ära ostetud.

[Pilt: 69958-reff.jpg]



http://www.cordiant.ru/

Tegemist siis meie idanaabrite toodanguga ja selle mudeli muster peaks olema Hakkapeliita 7 oma. Venelased peaksid vägagi hästi teadma mis on talv ja omama ka mingeid teadmisi rehvide tootmisest.
Rehv on katsudes-muljudes pehme, eriti võrreldes sama hinnaklassi hiinakatega millele vastu mustrit nipsu lastes kostab kolks ehk siis suht plastrehvid nagu nad on Eusa_angel

Eks talv näitab kuidas nad käituvad ja ennast ülal peavad, igatahes proua A klassile tellisin ka sama firma rehvid, Continentali mustriga.


Mingi aeg sai käidud elukaaslase ja tütrega fotosessioonil ja sai lastud tseeklaasist ka üks klõps teha:

[Pilt: 49224-mb.jpg]

Auto iseenest käitunud korralikult ja mingeid investeeringuid pole vajanud. Tagavedrud on terved, lihtsalt veidi väsinud ja pehmed.


Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#18
Müüdud, lukku.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz C280 , 1996 , W202 - nahk nahk 14 12,941 08-10-2018, 11:44 PM
Viimane postitus: nahk
  MB C220T w202 '96 - soo soo 2 5,027 14-02-2011, 09:37 PM
Viimane postitus: ralak
Brick Minu MB c220 sport W202 110 KW 1995 a. Imret 0 3,265 14-12-2006, 08:23 PM
Viimane postitus: Imret
  C180 Esprit, 1998, (w202) Andres 5 9,341 27-11-2005, 05:09 AM
Viimane postitus: Andres



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne