Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Probleem E300 W124,1986
#1
karburaatoriga variant ja probleem siis selline, käima läheb ja võtab pöörded ilusti põhja,gaas lahti lasta sureb välja, gaasi peal hoides annab mõne aja pärast ikkagi otsad... süüte sisselülitamisel on kuulda et bensupump käib ringi, (ning siis vist ka töötab, rõhku pole proovinud), igaljuhul karbussi bensu valades peaks töötab nagu peab aga sureb siis ära,
samas karbussi pole veel lahti võtnud ja ei tea kas äkki ujukis asi... aga asjatundjad ehk oskavad veel öelda kust probleemile lahendust võiks leida juhul kui ujuk ja bensupump normis on.
Vasta
#2
oot,oot.Ma ei sa aru kuda sul karbuss olla saab .seal peaks ikka mehhaaniline pritsung olema.karpa oli minu arust 2,0 bentsukal vöimalik ,vöi ma eksin.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#3
Ei eksi. Ja veel '86 aasta 124 ei ole E 300 vaid 300 E !!!!!!!!

Aga selgita välja, mis mootor või kui aru ei saa, siis pane VIN kood, saame vast siis uurida, mis mootoriga tegu.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#4
vabandust jah.. tegu pritsungiga...
Vasta
#5
nii.. aga vist tundus et asi on rikkis bensupumbas, või õigemini mingis automaatikas mis lülitas ta välja kohe pärast käivitumist, sai viidud parktulede pealt + juhe, eks näis nüüd varsti kas saab käima, autol muud mured kah ja ei saa nagu proovida, aku tühi ...eks varsti saab edasi putitada, tänane töö aga üldiselt palju rõõmu ei teinud.
Vasta
#6
OLZ Kirjutas:nii.. aga vist tundus et asi on rikkis bensupumbas, või õigemini mingis automaatikas mis lülitas ta välja kohe pärast käivitumist, sai viidud parktulede pealt + juhe, eks näis nüüd varsti kas saab käima, autol muud mured kah ja ei saa nagu proovida, aku tühi ...eks varsti saab edasi putitada, tänane töö aga üldiselt palju rõõmu ei teinud.

Üldjuhul bensupump mingi aeg jääbki vait peale käivitumist ja siis natukese aja pärast hakkab jälle tööle
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#7
mingiks ajaks saime käima masina, käis nagu pidigi, aga siis keerasime välja süüte mingil põhjusel, ja enam akust niipalju asja ei saanud et käima saaks uuesti, arvatavasti said küünlad märjaks, kuid ei leidunud piisavalt vastupidavat võtit et küünlaid eest ära saaks, eks katse nr2 peab näitama kuidas asjad tegelikult on.. ennem peab aga rehvidess investeeringu tegema et saaks järgi vedama hakata, ja eks näis.. praegu asi katsetusjärgus
Vasta
#8
Nii... auto ikka ei käi... täielik jama... sama mure mis varem... välismaa lehtesid uurides leidsin et selline asi nagu "Idle Control Valve" võib olla rikkis...
nüüd siis proovin kah seda.. kui keegi ehk oskab ainult öelda mida teha sellega ...
ise nagu ei mõista kuidas mida teha... äkki on ideid ?

asjakohane link kah
http://forums.mercedesclub.org.uk/archiv...24435.html
Vasta
#9
nonii.. põhimõtteliselt peaks asja korda saama, aga ainuke asi et ei leia ühte mikrolülitit mis välismaa lehel mainitud... mure lahendus temal selline.

I go there in the end. Reset the OVP relay and then I noticed the micro-switch attached to the throttle linkage. It wasn't being operated ever! Bent the actuating tag and sprayed it with CRC (WD40) and away she went. She's never run so well before!

kui keegi hea inimene välja mõtleks mis tema tegi ja eesti keelde selle paneks oleksin tänulik.
Vasta
#10
kui oma auto liikuma saad valgusta mind kaRolleyes mul vedeleb ka täpselt sama asi garaazis:hump:
Vasta
#11
kalvi Kirjutas:kui oma auto liikuma saad valgusta mind kaRolleyes mul vedeleb ka täpselt sama asi garaazis:hump:

eks ma anna.. räägi mis lahendusi ise muidu proovinud oled ? ja ega sul pole aimu kus asub see micro-switch (mingi väike lüliti) gaasi hoovastiku (või gaasi süsteemi, gaasi mehhaanika) küljes ? ehk viskad kah pilgu peale, niiöelda kaks pead on ikka kaks pead Big Grin
Vasta
#12
http://www.1motormart.com/mercedes_benz~..._year.html
Selline peaks siis see idle valve välja nägema.
Vasta
#13
kontrollisin ära, idle control valve töötab,,
Mikrolüliti asub gaasihoovastiku küljes sissepritse õhuvõtuavast juhi istmekoha poole... ja tundus et töötas ilusti.. aga ülepingekaitsme karbi kätte võtmisel selgus, et sinna sisse on hoopis 15Ampriline kaitse... tegelikult on ette nähtud 10A... ja tekib küsimus kas äkki võib probleem olla selles et sealt kaitsest on liiga suur vool läbi jooksnud... ja, kui nii on siis mis jupid selle tagajärjel võivad vigastada olla saanud ?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W213 E220 2018 raadio levi probleem Traak 0 93 07-11-2024, 07:20 PM
Viimane postitus: Traak
  2004 s211 om648 pidurite probleem buby 1 218 14-07-2024, 08:11 AM
Viimane postitus: v6sa
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 467 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 311 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 659 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 492 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 568 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 715 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W211 Turbo probleem difred 12 2,109 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 828 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne