Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W123 200 sedaankere nivooamortide vahetamine tavaliste vastu
#1
Tere
Autoks W123 200 sedaan 1981.a. ja sellel taga nivooamordid. Tavaliselt pannakse nivooamorte universaalile, aga minu sedaanil on sellised tehasest all. Avastasin, et üks amort lekib õli (kust täpsemalt, ei ole veel uurinud), valasin kapoti all olevasse anumasse juurde ja sain koju sõidetud. Nüüd on üks võimalus vahetada amort välja või oleks mõistlik mõlemad välja vahetada? Kas on ka teine võimalus vahetada süsteem välja tavaliste amortide vastu? Täna üks inimene väitis, et sedaanil pidi see lihtsam töö olema, universaalil pidi rohkem jamamist olema. Ma pole veel MB spetsialistidega Lesvenist rääkinud sel teemal, mõtlesin, et küsin enne foorumist nõu.
Vasta
#2
osta parem ühe uut sama amordi mis praegu on ja ära rikku auto varustust enda mingi ümberehitamisega , aga jah saaks panna tavalist amorte ja alumised õõtsad ka vahetusse muidugi .
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Vasta
#3
(07-08-2015, 08:30 PM)kaupo51 Kirjutas: ....
mõtlesin, et küsin enne foorumist nõu.

VigaConfused

123-l ei peaks olema tarvidust auto kohitsemise käigus õõtsa vahetada. Lihtsalt soeta tavalised tükid ja kruvi asemele. https://www.youtube.com/watch?v=mVYJujm0g0Y

Lisaks amortde vahetusele võta välja pumba võlli ristkiil (või eemalda kogu pump) mootorist ja kui on soov autoga midagi vedada ka, siis soeta tummisemad vedrud. Nivoosüsteemiga paaris käivad lahjemad vedrud.

Nivooamort on avatav ja enamasti lekke põhjuseks olevad tihendseibid on hüdraulikapoest saadaval. Natuke nokitsemist ja on mugav omadus jälle kasutamiskõlblik.
Vasta
#4
Tänan vastuste eest. Ma olen Arturiga nõus, et autot ei tasuks rikkuda ümberehitusega ja nagu ma Võsa jutust aru saan, siis on võimalik isegi amordi remont tihendite vahetamisega. Uue Sachs amordi hind jääb alla 200 € ja isegi Saksa laos oli toode olemas, paari nädalaga saaks Eestisse. Seegi ei ole midagi üle mõistuse. Ma jälgin mõni päev, kui suur leke on ja siis otsustan mida edasi teha.
Vasta
#5
Avamise juhend on meie foorumis olemas:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=58

Tihendid tellid suuremast hüdraulikapoest, siinkandis on selleks Hydroskand. Õiget mõõtu ilmselt letis ei ole, kuid tellida saab pea kõike, kui letitagune tegelane vähegi viitsib kataloogis surfata.
Vasta
#6
Avan uuesti vana teema. Vahepeal on lekkimine küll järgi jäänud, aga kuna uued Sachs amordid juba ostetud, siis plaan neid ikkagi vahetama minna. Nüüd küsimus. Kui palju õli sinna süsteemi minna võiks? Siis teaks, mitu liitrist pudelit varuda. Plaan kasutada Febi toodangut. Filtri lasen ka ära vahetada. Selle sain sügisel Silberist, oli teine üpris tolmune ja vist neil kaua laos seisnud. B varuosa ei suutnud tuvastada.
Vasta
#7
Kogemusest jäi kahest liitrist väheks ja kolmest üle.

Kas plaanid panna "päris õiget" või läheb ATF? Sisulist vahet ei ole, enesetunde küsimus.Paranoid
Vasta
#8
Kui mul 2015 aastal süsteem lekkis, siis uurisin Silberautost, et õige vedelik on selline
http://fixus24.ee/?st=5;info=;toode=109-...15_1L.html
Seda ka tookord lisasin. Mul hetkel teda 3 liitrit varuks vanast ajast, eks igaks juhuks ostan 1 liitri juurde.
Mul on arvutisse salvestatud owners manual pdf kujul (paberkujul on mul ta ka autos). Seal on kirjas andmed diiselmootoriga auto kohta. Level control-Hydraulic oil 3,5 liitrit.
Vasta
#9
ZH-M on õige leemNod

Minul oli universaal, sellest võib vahe tulla.
Vasta
#10
Panin kunagi omale rohelist ja häda ei miskit.
Vasta
#11
Tänaseks amordid vahetatud. Sai pandud 2 uut Sachsi amorti, uus õli ja uus filter (see asub kapoti all olevas potsikus). Õli kogus oli ca 3,5 liitrit. Ehk on tulevikus mõnel veel vaja teada, kui palju õli läheb.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W123 pidurite hooldus, küsin friktsioonklotside tegemiseks vanu klotse. sun 3 561 26-06-2023, 07:12 PM
Viimane postitus: stihl
  W210 Naviga Becker Comandi vastu roodla 0 537 13-03-2022, 11:59 PM
Viimane postitus: roodla
  W123 82a 300d automaatkasti tuvastamine Rtuning 1 719 09-03-2022, 01:18 PM
Viimane postitus: v6sa
  E 200 W212 KÄIKUKAST Boss35 4 1,039 02-10-2021, 04:52 PM
Viimane postitus: Boss35
  w123 3.0 TD kõrgsurvepump w123fagon 0 641 30-06-2021, 11:00 PM
Viimane postitus: w123fagon
  W115 200 deferentsiaal Bulk424 1 1,013 21-05-2021, 08:04 AM
Viimane postitus: stihl
Question W123 sumbuti HarryPokker 6 3,324 07-07-2020, 09:31 AM
Viimane postitus: HarryPokker
  W123 VIN ei loe varustust (ei tuvasta VIN koodi) Mike22 4 3,097 11-04-2019, 11:06 PM
Viimane postitus: jansa
  W123 2,4 d vajab pidevalt termostaadi vahetust. comoon 2 2,340 25-06-2018, 06:48 PM
Viimane postitus: v6sa
  W210 E 200 Classic (17x8 ET30 / 17x9 ET32) rehvivalik? Uku 2 2,488 12-03-2018, 03:12 PM
Viimane postitus: Uku



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne